Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud


MorganKane

Recommended Posts

50 minutes ago, 40årskrisa said:

 

Vi to kunne nok ha diskutert dette lenge, men la oss avslutte som venner for både du og jeg vet at jeg bare er sur for at jeg ikke bestilte for to uker siden...😂

 

Du har jo mulighet til å kjøpe til gammel pris nå da ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
20 hours ago, 40årskrisa said:

BLACK WEEK 

 

XXL har tyvstartet Black Friday, Black week, Black ditt, Black datt eller hva pokker de kaller det nå..

 

Dette er mye kikkert for 1500 spenn:)

 

image.png.b20ac12d2042d634e5567506f6647463.png

 

Hivde meg på og bestilte meg en slik, men er usikker på om det er HD versjonen.. Får vurdere om eg bytter den inn igjen på åpent kjøp om det ikkje er HD.

Link to comment
Share on other sites

On 11/20/2020 at 11:27 AM, mro said:

Hivde meg på og bestilte meg en slik, men er usikker på om det er HD versjonen.. Får vurdere om eg bytter den inn igjen på åpent kjøp om det ikkje er HD.

Av bildene, og det faktum at det ikke står at det er HD, så ser det ikke ut som at det er HD versjonen. Det står HD etter Diamondback på HD versjonen på fokushjulet. Står ikke det på bildene av kikkerten i annonsen. Standardversjonen har fått gode skussmål den også, selv om HD versjonen skal være litt bedre...

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Erlendgb said:

Av bildene, og det faktum at det ikke står at det er HD, så ser det ikke ut som at det er HD versjonen. Det står HD etter Diamondback på HD versjonen på fokushjulet. Står ikke det på bildene av kikkerten i annonsen. Standardversjonen har fått gode skussmål den også, selv om HD versjonen skal være litt bedre...

 

Fekk posten nettopp og bekrefter at det er Classic versjonen.. Modell D241. Blir levert attende til XXL då eg føle meg lurt kvar gong eg handlar på XXL (veil.pris 2799,-) og det er samme veil.pris som jaktfall har HD til..

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, mro said:

Fekk posten nettopp og bekrefter at det er Classic versjonen.. Modell D241. Blir levert attende til XXL då eg føle meg lurt kvar gong eg handlar på XXL (veil.pris 2799,-) og det er samme veil.pris som jaktfall har HD til..

Det hadde nok vært et bedre kjøp om det var HD versjonen, men tror fortsatt det skal være mye kikkert for pengene...

 

XXL har kommet seg litt etter smellen de hadde sist vinter, hvor de sto i fare for å misligholde gjelda si, og nærmest kastet varer etter folk for å overleve... Virker som de har bedre kontroll nå, og tilbudene er kanskje ikke så gode som de har vært tidligere...

 

eksempel på kjøp jeg gjorde i vår...

 

image.png.b8e6597996efd340fa874022763acb70.png

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Erlendgb said:

Noen som har kommet over noen jaktrelaterte røverkjøp på Black Week/Friday salget? F.eks på ammunisjon i 308 og 223?

 

Ser Vorn Deer er satt ned med 20% men det kvalifiserer vel helst ikke til å være noe røverkjøp akkurat... 

https://www.jaktdepotet.no/display.aspx?menuid=-6263&prodid=15110

499 for 50stk 308 jaktmatch er jo ok.

 

https://www.pvas.no/produkter/ammunisjon/rifle/norma-trainer-30-06-97g/150grs

351, - for 50

Edited by mro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Minner om reglene for tråden:

 

Dette er føringene for denne tråden:

 

:D Link til tilbud i nettbutikk / opplys hvilken butikk som har godt tilbud

:D Pris

:D Kort om hvorfor det er godt tilbud

 

:( Ingen diskusjon i denne tråden, kun link og kort om tilbudet.

:( Ikke link til private salg, f.eks i Finn.no eller QXL

:( Ingen snikreklame

Link to comment
Share on other sites

I Bergans sin nettbutikk har dei no gode tilbud på ei hettejakke i rein ull. Eg klassifiserer den meir som genser/mellomplagg og som mellomplagg fungerer den supert - veldig fornøgd med min.

 

 

https://www.bergans.com/no/herre/jakker/ulljakker/tuva-light-wool-hood-jacket-green-mud-dark-green-mud-camo?att=WEw=&gclid=CjwKCAjwwsmLBhACEiwANq-tXA0ZU82KCV7kE37ZFhEAAiSWv721z8L7LDR5e0C-ofT6Bx95Eek9AxoCB2EQAvD_BwE

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/22/2021 at 11:18 AM, slemmo said:

Minner om reglene for tråden:

 

Dette er føringene for denne tråden:

 

:D Link til tilbud i nettbutikk / opplys hvilken butikk som har godt tilbud

:D Pris

:D Kort om hvorfor det er godt tilbud

 

:( Ingen diskusjon i denne tråden, kun link og kort om tilbudet.

:( Ikke link til private salg, f.eks i Finn.no eller QXL

:( Ingen snikreklame

 

Minner, igjen, om dette^

 

Ole

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sveiva innom XXL (Tiller) i dag i et annet ærende. La merke til at det var "Må ut" tilbud på div Weatherby Vanguard modeller med syntetstokk. Prisene lå mellom 4 og 5000,- Kanskje ikke drømmerifla, men et greit tilbud til noen som trenger et rimelig verktøy til å velte en ælj eller tre.

Edited by vavlo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Gillen skrev (10 minutter siden):

Ser at XXL selger Fiochi treningsammo i 308 til 7.99. Noen som har testa denne på banen og er det et bra kjøp i forhold til pris og kvalitet ?

 

Jeg testa i en bolt rifle og halvauto jeg har, gikk like bra som mye annet jeg har testa i våpna mine..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...