Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud


MorganKane

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Onsdag 7/11 og torsdag 8/11 er det supertilbud hos XXL når du betaler med DnB Mastercard! Det gis 25% rabatt! De hadde dessverre ikke det norma-kruttet jeg var ute etter... 
 

Unntak for Supertilbudet:
- gjelder ikke ved kjøp av gavekort
- gjelder ikke for varer som allerede er i bestilling
- gjelder ikke bestillingsvarer (dvs. gjelder kun lagerførte varer)
- sportselektronikk (pulsklokker, GPS og GoPro)
- våpen og Zeiss-optikk

Link to comment
Share on other sites

Typisk, fikk akkurat leveranse derifra. Krangler med de også, sto at moms og avgifter var inkludert. Måtte betale moms og avgifter på posten, de hevder nå at jeg har handlet i den utenlandske nettbutikken uten å velge Norge, derav moms og avgifter. Noe som ikke stemmer :(

 

Fine produkter tho! 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
På 23.11.2018 den 13.43, 32-40 Win. skrev:

 (Black Friday). 

Her i nabolaget gikk ungdomene rundt  fredag og jublet og skrålte ut : Black Friday   --    samtidig som de handlet i høyt tempo.

 

Lørdag var det mer taust . Da ruslet de rundt og mumlet: Blakk lørdag.

Edited by zeissoem2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Tilbud optikk XXL :-) flere modeller fra Bla Zeiss V4/V6/HT med opptil 25%

https://www.xxl.no/xxl/vapen/optikk-kampanje/c/Optikk kampanje?utm_source=eClub&utm_medium=email&utm_campaign=NO19-DM10%2C1+05.03.2019+(fishing)

 

Logg inn/ abboner på nyhetsbrev og få rabatten,      

 

 

Edit:Zeiss Conquest V6 2.5 – 15 x 56 ill. Ret. 60 STD til kr 10874,25 må være et bra kjøp

 

 

 

 

Edited by RAN
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, RAN skrev:

Tilbud optikk XXL :-) flere modeller fra Bla Zeiss V4/V6/HT med opptil 25%

https://www.xxl.no/xxl/vapen/optikk-kampanje/c/Optikk kampanje?utm_source=eClub&utm_medium=email&utm_campaign=NO19-DM10%2C1+05.03.2019+(fishing)

 

Logg inn/ abboner på nyhetsbrev og få rabatten

Ser at de akkurat har satt  opp prisen på Zeiss Conquest HD5 3-15x50 med 2000kr.

I følge prisjakt.no, kostet den 4999kr frem til midten av februar.

 

kan være greit og sjekke det på de andre tilbudene og før noen eventuelt handler:)

 

https://m.prisjakt.no/product/2888719/statistics

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Forbrukerombudet går igjennom tilbud av skipakker ser jeg ikke helt hvordan skulle påvirke Zeiss prisene.

 

uansett, det er plenty av tråder hvor det er diskusjon, mitt inntrykk var det ikke skulle være her.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Finner ikke den blå penna mi, men bruk fantasien å forestill dere at dette innlegget har blå tekst:

 

Man må faktisk holde tungen beint i munnen for å skjønne retningslinjene for denne tråden:

https://www.kammeret.no/topic/49922-røverkjøp-og-gode-tilbud/

 

Derfor skjønner vi at det av og til blir noen misforståelser. Det er altså sånn at noen prisbevisste mennesker har koblet aktivitet i denne tråden til flyalarm o.l. i sin hjemkommune for å unngå å gå glipp av gode tilbud. Det blir derfor mye styr når det diskuteres i denne tråden. Oppfordrer derfor til å vise hensyn og ta diskusjonen en annen plass.

 

-moderator 

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jaktdepotet har 9mm luger fra maxxtech til 1,49 stk. Jeg har ikke prøvd de i semiauto med de ekspanderer noe voldsomt, og de sitter dønn fast i tønnen dersom en bruker de i revolver. Måtte banke de ut og ofre en moon clip i prosessen... vet ikke om eg tør bruke de i pistol en gang

Link to comment
Share on other sites

11 timer siden, Javelin skrev:

Titta litt på Maxxtech, er den virkelig så udugelig at man sparer seg til fant hvis man kjøper et parti?

Ser du litt på youtube så finner du ut att mange har problemer med Maxxtech ammoen. Spesielt med stålhylser. Jeg har ikke giddi å brukt penger på den i hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
7 minutes ago, bardp said:

forskjellen på de to.

 

Har den rimeligste av de to. Forskjellen er vel at den dyreste kan festes på flere typer løp (SS, OU, demper, frontsikte, hagle med mer). Har vanlig crono i tillegg så da klarer jeg med den rimelige varianten ved skyting med rifleløp uten demper eller frontsikte. For øvrig veldig fornøyd med min og angrer litt på at jeg ikke gikk for den dyreste så kunne jeg bare solgt crono`n ^_^

Har mindre "rare" avvik med Magnetospeed enn crono (som virkelig kan gi noen pussige resultater av og til på grunn av lysforhold ellerhvafandetnåmåtteværefornoe??)

Link to comment
Share on other sites

Ja den Labradar ser jo ut til å være et langt bedre verktøy mår en ønsker å bruke den på alt fra 4,5 mm luftpistol med 125 m/s til grov kaliber med mer en 1000 m/s i hastighet. I tillegg spiler jo ikke løpets utforming noen rolle og den vil jo fungere med alle typer av dempere.

Får tenke noen minutt før jeg eventuelt bestiller en slik.

https://www.brownells.no/epages/Norge.sf/no_NO/?ObjectID=5073958

Link to comment
Share on other sites

5 minutter siden, vavlo skrev:

Anbefaler å bestille mikrofonen i tillegg om en går for Labradar. Den kan da plasseres nærmere skytter og har ikke problem med registrering av skudd fra feks dempede våpen.

Og hvor finner man en slik?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...