Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud


MorganKane

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bergans selger ut sin fantastiske Budor jaktdress. 

Denne har fått topp score i mang en test!

Nå får du jakke i olive green eller hunting brown til kun 1500,- før 3900,-

Og bukse i samme farger til 1500,- før 2300,-

Som om ikke det var nok kjører de gratis frakt nå! 😃

(jeg måtte bare sikre meg en slik jakke...)

 

https://www.bergans.com/catalog/outlets?Types=null

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gla'melding hos morgendagens Venners Venmefest på XXL, Zeiss er ikke utelatt mer! 

 

God sjanse for å plukke med seg en Zeiss V6 eller en Vortex Razor (som feks virker som går ut av sortimentet). 

 

Bare synd at ikke nye Norrøna Kvinnherad er i butikken ennå :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
På 9.9.2018 den 20.18, DocHolliday skrev:

norrona.no har Finnskogen Gore Tex  jakke til  1200kr KUN størrelse XL igjenn men meget  billig for god kvalitet.

Må registrere seg for å komme inn i OUTLET mappen deres og finne de klærne de har salg på!!

 

Og for de av Kammerets medlemmer som hørte på deg, er det ikke litt små-frekk å skyfle de videre her på forumet med 800kr påslag?

 

 

Link to comment
Share on other sites

15 timer siden, Bartemannen skrev:

 

Og for de av Kammerets medlemmer som hørte på deg, er det ikke litt små-frekk å skyfle de videre her på forumet med 800kr påslag?

 

 

Jeg kjøpte den ikke for 1200,- samt før tipset om outletpris kom her på kammeret  og har kvittering på det. Så her gikk det litt fort i svingen for deg igjen Bartemannen.  Videre så ser det ut til at prisjakt.no ikke finner den billigere enn 2500,-  så da er det vel greit at folk kan få den like ny men 500,- billigere av meg? Tar fra og med nå til og med mot bud! ;-)  Bartemannen kan få den til 3849,- + frakt om han vil. 

 

Kan nevne at basert på erfaring med buksa så trenger disse plaggene minst 1 uke i tørkeskap for å bli tørre. Børstet overflate er balle mtp fukt. Ja takk til Recon som tørker på 1-2-3. 

Edited by Riflemann
Link to comment
Share on other sites

24 minutter siden, vavlo skrev:

Er det småfrekt å tjene seg en slant på å selge noe man har ikke har bruk for selv?

Hvis du trenkte på Browningen så har jeg tenkt det samme, bør jo kunne få 14-15000kr+ ved videresalg :D Jeg har full garderobe men sikkert noen som benytter seg av sjansen. Vet ingenting om våpenet om det er bra eller dårlig:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...