Jump to content

Kammerkniven! (Skjære knivblader selv?)


Morten Vinje

Recommended Posts

Veldig fint om vi kan få en logistikkansvarlig som holder styr på nick og antall nå, så skal jeg ta meg av resten - herunder å finne pris på merkostnaden å skjære ut eller "skeletonize" skaftenden av kniven.

 

Det gledelige er at vi ser ut til å havne på en lavere pris enn tidligere estimert. Oppdatering postes i denne tråden etter møtet med Morten Håkonsen.

Link to comment
Share on other sites

La oss heller si det slik at de som står på lista og IKKE ønsker å være der eller vil endre antallet, sier fra. De som ikke er på lista men ønsker å være med, sier også fra - da blir dette enklere å håndtere.

 

Vi trenger egentlig en mod (etter Fulmen) som kan holde styr på lista på første side. Og vi har jo en Mod­™ her inne som er mer enn gjennomsnittlig interessert i kniv ;-)

Link to comment
Share on other sites

Siden det ser ut til at mange trekker seg, vil jeg i solidaritet til prosjektet øke med 1 blad. håper det vil være med å utjevne.

Har forstått at enkelte har brukt masse tid og resurser på dette. Ingen nevnt, ingen glemt som de sier :wink:

 

Altså... Ruger #1 - To knivblad

Link to comment
Share on other sites

Samme antall som før; 2. Og så spiller det for meg ingen rolle om det går 3 år før bladene er ferdige :wink:

Jeg slutter meg helt og holdent til overnevnte taler! Jeg har såpass med kniver at jeg kan skjære opp både loff og elg - og den som venter på noe godt osv - .

Jeg vet ikke (gidder ikke lete gjennom alle sidene) om jeg har kommentert det før - men kniven blir ganske lik min "Puma 4-star". (Hvis det blir noen til overs, kan jeg kanskje ta en til!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...