Har hatt 2009 800 bigboss 6x6 i tre år, byttet i en 2013 800 Sportsman forest i 2013. Har hatt to motorhavarier dekket av forsikring på den siste. Feil i oljetrykkstyring resulterte i utslitt kamaksel. Reparert i garantitid. Full skjærings med knuste stempel og bøyde staker i vinter. Polaris tok denne som en følgefeil etter første havari. Flaks for meg, ny shortblokk koster 65000. Spesielt 6x6 er tørst, går fort et par liter på mila, mere i terreng. Kjører med belter på 4x4 vinter, da er forbruket enorm. Sportsman-maskinene er enkle konstruksjoner, lite krimskrams, men el-anlegget på T3-utgavene er ombygd i Italia og er litt uoversiktlig.
Fremkommelighet med 6x6 er svært god, 4x4 er såpass kort og motorsterk at den fort reiser seg(moro/livsfarlig). Med mye last på platten er svingradius svært stor. Det er ingen diffrensialer i disse...