Jump to content

Hva ønsker DU deg i julegave??


Join

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hei og en riktig god jul til mine forum brødre og søstre.

 

Jeg håper på at nissen kan komme med en S&W 952 performance center til meg.

Og jeg ønsker meg jo så klart flere patroner til samlingen min (hint, hint), samt et nytt år uten for mange sleivskudd.

 

Happy Happy alle sammen.

Link to comment
Share on other sites

vulpes vulpes: Du misforstår. Det begynte med at jeg misforsto. Trodde avataren til Omega var bildet av kjæresten hans, men det var ikke det. Bildet er av søsteren hans (som forresten også er moren hans). Men nå har Omega fjernet bildet av rypa og erstattet det med en måsabjønn. Forstår du mer nå? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rimelig sikker på at julenissen kommer med nye fjell-/jaktski til meg i år. Jeg vet ikke ennå om han har bestemt seg for Åsnes Ingstad eller Fisher E109, men det finner jeg vel ut etterhvert 8) Hvis jeg er ekstra heldig, kan det hende han tar med et par brede G3-feller til erstatning for de over femten år gamle og 35mm smale Montana-fellene mine...

Jaggu oppdaget jeg nissen idet han var opptatt med å flytte de gamle bindingene mine fra Rago'ene til et par skvett nye Fischer E109. Og ikke nok med det, han preppet skiene ferdig, med glider på fram- og bakski, og rubbet festesonen før han la på et lag innsmeltet grønn Swix. I tillegg oppdaget jeg en eske som det sto G3 på, gitt :D Regner med at jeg blir fornøyd med det som ligger under juletreet i år :)

Link to comment
Share on other sites

Du har allerede fått julepresangen din, du. Tett gaupebestand = flotte jaktmuligheter i februar. Gled deg! :wink:

 

Hvis den var til meg,kan jeg bare fortelle deg at jeg ønsker Gaupa F....ivold :evil: Har jakta mye rundt forbi her siden sent 80 tall, og når jeg ser utviklingen i rådyrbestanden, så er det til å grine av. Valget er enkelt, Gaupe eller Rådyr :cry: men det skjønner desverre ikke rovdyrelskerne :cry: Dessuten, "Gaupesteik" er vel ikke jævlig godt :lol::?:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg selvfølgelig bare fred på jord.

Derfor har jeg prøvd å få bedriften til å ikke gi gaver til de ansatte i år, men gi penger til veldedighet i stedet. Jeg tror ikke ledelsen vil høre, men jeg har ihvertfall gitt noen litt dårlig samvittighet underveis - og det er jo noe bare det.

Link to comment
Share on other sites

Hm, hadde ikke blitt lei meg om denne lå under treet juleaften 8)

s202_stutzen_neu_01.jpg

Æsj... Heilstokk... :mrgreen:

Det var det jeg tenkte også..... :roll:

Skulle klart å leve med den eg, sjølv om det er Sauer.

Nydeleg stokk.

Etter ein rutsjetur nedover eit berg i går, så gir juleønsket mitt seg sjøl; Ei ny jaktbukse.

Så julenissekjerring. Eg vil ha ei ny Norrøna Finnskogenbukse :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg jobb til jul så jeg får ordentlig lønning som gjør at jeg får nok til overs for andre ting enn bare overlevelse....

 

Og et godt jakt og skyte år i 2009, ( ble veldig redusert i år, men jeg fant ei skogeierdatter som syns jakt og skyting er ok, og artig og det oppveier for mye av det andre som skjedde her nede i år :D:D )

Link to comment
Share on other sites

Innvilget kjøpetillatelse på børse i det fantastiske kaliberet 6,5x55. Må vente til onsdag, da vil nissen på kammeret komme med sin avgjørelse. Hvis det går bra så er det løp og kjøp før fruen kommer hjem fra ferie på fredag.

 

Fruen: NY BØRSE IGJEN?? :evil:

S&S: Nei kjære, den har jo jeg hatt leeeenge... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ha vært snill i år for julenissen kommer med mange gaver.

 

Først et Olympus mju 1030 kompaktkamera med vidvinkel. Det er også vanntett ned til 10 meter, tåler 100 kilo trykk og er frostsikkert. Det perfekte kamera til tur og jakt.

 

Posten sender meg også en ny 5.11 Range bag som er smukk.

 

Fra meg til meg ble det en Ruger mini-14. Dæven så artig rifle. Kanskje ikke superpresisjon, men jeg bare elsker den.

 

Til fruen ble det nyttårstur til paris og gavekort på hudpleie så hu kan ikke klage heller :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...