Jump to content

Hva ønsker DU deg i julegave??


Join

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

blaser r93 montert med hurtigmontasje og med zeiss 2,5-10x med lys. Og med piper i kalibrene 6mmBR, 308 win, 9,3x62, og ett eller annet hardtskytende. Alle sefølgelig med demper.

da er jeg klar for det meste

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hos oss er vi veldig rare. Kjerringa og jeg arbeider opp kreditter for jule og bursdagspresanger og kjøper ting og tang til hverandre etterhvert.

 

Så langt har det blitt en ny 64 bits computer med 2 stk. 24" widescreen monitorer osv og en Fender Stratocaster el gitar til meg som "julepresanger". Konemor har så langt fått et sett diamantøreringer fra meg. Det blir veldig vanskelig å toppe fjorårets julepresang til henne uansett (som jeg utsatte til April), det var en Audi S4 Stasjonsvogn med fornavnet hennes på skiltene. 8)

 

Vi har kuttet ut våpen som presanger, det blir bare noe man kjøper i løpet av året uansett liksom.

 

(Glemte visst at en stk 80 gigabyte iPOD Classic med et sett støyeliminerende øreklokker også var blant årets julepresanger fra konemor)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg jobb til jul så jeg får ordentlig lønning som gjør at jeg får nok til overs for andre ting enn bare overlevelse....

 

Og et godt jakt og skyte år i 2009, ( ble veldig redusert i år, men jeg fant ei skogeierdatter som syns jakt og skyting er ok, og artig og det oppveier for mye av det andre som skjedde her nede i år :D:D )

 

Stå på Per :wink:

Det er i motbakke det går oppover.

Siden du ønsker deg et godt jakt og skyteår i 2009 kan vi starte i april. Jeg vet året har vært slitsomt, så:

Av meg får du en stk fellingstilatelse på bever inkl fri bruk av hytte. Du skal til og med få teste socomen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...