Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud


MorganKane

Recommended Posts

gribben skrev (På 16.1.2024 den 21.12):

Svindelside

Sendte en henvendelse til Kuiu, og de arbeider med å få lukket disse svindelsidene

 

Thank you for reaching out! Unfortunately, a few scams are going around. The ones advertising our items as 70%-80% off or all items at $39.99 are scams. Our team is doing their best to get this resolved and taken down. We greatly appreciate you bringing this to our attention. Please only order from KUIU.com.
 
Let me know if you have any questions!
 
Warm regards,
 
 
Brooke
KUIU Customer Service Team
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Facebook er udugelig på svindel. Ikke interessert i å stoppe det. 
noen har rippet bildene på

min kones facebookprofil, hvorav flere med meg (også bryllupsbilder). De har opprettet en falsk profil med disse bildene, og driver svindel. Hun får ofte spørsmål fra folk som holder på å bli lurt. Vi har rapportert dette mange ganger, og det har også venner, og mange av de som har tatt kontakt. Til ingen nytte. Facebook gjør ingenting! Dette har pågått i årevis nå. 
 

Link to comment
Share on other sites

Chiefen.v-2 skrev (2 timer siden):

Facebook er bare å slette. Bare tøvi.

 

D'ække tøv, det er svindel. Facebook, altså. 

 

Zuck: Yeah so if you ever need info about anyone at Harvard

Zuck: Just ask.

Zuck: I have over 4,000 emails, pictures, addresses, SNS

[Redacted Friend's Name]: What? How'd you manage that one?

Zuck: People just submitted it.

Zuck: I don't know why.

Zuck: They "trust me"

Zuck: Dumb fucks

Link to comment
Share on other sites

Chiefen.v-2 skrev (1 time siden):

Behold Messenger.

Er ikke på noe sosial medier selv, men en kompis av meg som har forsøkt den kombinasjonen sier at det er slutt på at man får beholde Messenger uten Facebook profil. Han hadde det slik før, men ble utestengt i fjor høst av den årsak.

Som sagt ikke noe jeg vet selv siden jeg ikke er der så ikke da det som fakta for jeg har ikke sjekket selv, men det er mulig det er slik.

 

Personlig bruker vi Signal. Gode gruppefunksjoner også der.

Link to comment
Share on other sites

vsmeen skrev (9 timer siden):

Hmm @Bartemannen dette virket interessant. Er møkk lei FB og Snap for å være ærlig. Måtte inn i FB igjen da kidsa skulle drive med fritidsaktiviteter. Var offline i over 1 år. Detox med gammel mobil med taster. Kommer langt med Peltor og blåtann🚜😂

Har selv en dum Nokia telefon. Deilig med et par ukers batteritid.

Link to comment
Share on other sites

Gillen skrev (11 timer siden):

Skriv brev eller ring 😏

Jeg sa bekjente, ikke venner. 

Man ringer ikke de man bare kjenner litt.

 

Og til de som sier man kan nøye seg med messenger: Problemet er at om jeg ikke har noen oppdateringer om vedkommende så forsvinner de ut av syne. Selv om aktiviteten på FB går nedover er det fortsatt en del som skriver sånn at vi fortsatt har en viss kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Bartemannen skrev (12 minutter siden):

Videre når det gjelder svindel og falske nettsider, noen som vet om dette er en virkelig og reell butikk?
Fant et par sko der til grei pris jeg kunne tenke meg.

https://www.bostactical.no/

Kjøpte et par Salomon Toundra der rett før jul. Kjapp levering og ingen problemer som helst for min del.

Link to comment
Share on other sites

odin1899 skrev (4 minutter siden):

Duger den ammo da ikke lenger? Smeller den ikke?

Den dugde ikke den gang, så den duger nok ikke nå. 

Dårlig fart og ubehandlet stål, som er oppbevart så lenge...🫣

Og vi vet ikke hvordan det er oppbevart.

 

Smeller gjør den nok, men jeg hadde ikke brukt den på jakt.

Til blink og leirdue kanskje, og så tatt vare på hylsene for å lade noe som virkelig funker, hver gang.😉

 

/D

Link to comment
Share on other sites

Magasinet har halv pris på Dovrefjell vinterkamuflasje. Selv om det ser ut som om enkelte størrelser er utsolgte, er det stor sjanse for at de finnes fysisk i butikk (lagersystemet fanger ikke opp beholdning i butikk). Trondheimsbutikken hadde alle størrelser da jeg handlet der på lørdag.

https://www.magasinet.no/dovrefjell-jeger-n-vinter-bukse-herre

https://www.magasinet.no/dovrefjell-jeger-n-vinter-bukse-herre

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bartemannen skrev (7 timer siden):

Olav Thon sa en gang noe slik som: «er det noe jeg er sikker på så er det at om 5 år irriterer jeg meg over at jeg ikke kjøpte mer eiendom i dag»

CCI til under krona...
Har full kartong med Norma liggande, men likevel. Takk for tipset!!!

Tok`n Thon på ordet.
Eg tømte lageret på XXL NAF huset når dei dumpa ut lagerbeholdninga si, har nok til eit par år framover for å seie det slik :-D

Link to comment
Share on other sites

Daniel. skrev (24 minutter siden):

Prisen blir rett om du legger den i handlekurv. Men det der er vel den samme som Jakt og friluft har på salg til 1999,- "hele tiden"

Snodig patent. Den har jeg ikke sett før. Så folk vet ikke at de kjøper tilbudsvarer før de faktisk har kjøpt de? Bingohandel?😅

 

Jeg har den fra J&F. Stemmer at den alltid er på tilbud for 1990kr. De fleste som vanker der mye får den som regel for 1600-1700kr.

Om det er identisk modell tør jeg ikke si for jeg har ikke satt meg sånn inn i eventuelle forskjellige modeller.

Kan sikkert kjøpe min billig for jeg bruker den aldri uansett. Spontankjøp 😆

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bartemannen said:

Står 3490kr på den lenken.

 

51 minutes ago, Bartemannen said:

Snodig patent. Den har jeg ikke sett før. Så folk vet ikke at de kjøper tilbudsvarer før de faktisk har kjøpt de? Bingohandel?😅

 

Jeg har den fra J&F. Stemmer at den alltid er på tilbud for 1990kr. De fleste som vanker der mye får den som regel for 1600-1700kr.

Om det er identisk modell tør jeg ikke si for jeg har ikke satt meg sånn inn i eventuelle forskjellige modeller.

Kan sikkert kjøpe min billig for jeg bruker den aldri uansett. Spontankjøp 😆

 

Den var ny for meg også. stod nemlig 2699,- istad, uten å måtte legge den til i handlekurven.

Edited by Chris101
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Akto skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke, har ikke 9,3 (ennå) 😅

 

Da er det bare å hive seg rundt, og kjøpe en. Våpen for andre patroner enn "de 3 (4 med 223 R) store" selges latterlig billig. Her skriver selgeren at prisen er 13.500,-, men h*n har tydeligvis måttet gå ned til 10.500 for denne lekkerbiskenen:

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=331656743

 

Pipa er riktignok kappet til 42 cm, så man har egentlig en 9,3x57. Men alle dyr på norsk landjord dør av den også.

 

Edit.: Jeg har nok 250 grs A-Frame, fra da XXL panikk-solgte disse, så jeg skal ikke tømme lageret av de utmerkede 18,5 g Oryx-kulene.

 

Edited by Jegermeistern
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...