Jump to content

Moderatorsjefen trer av...


Mauser68

Recommended Posts

Heisan godtfolk og Kammerater..

 

Bestemte meg i går kveld, for å levere min avskjed som Moderatorsjef her på forumet.. Har trakka lenge i korridorene her og ikkje hatt så god tid eller lyst og overskudd til å utføre alle mine plikter her inne.. Har tatt dei nødvendige tingene ut mot brukere og forsåvidt ikkje latt min situasjon gått utover brukerene, men heller innad i Drift mot moderatorer, og nødvendig tid til å revurdere både regler og plikter ellers på Drift.. Men har følt at det blir tull å holde på sånn, når det er saker som hoper seg opp og eg ikkje har nødvendig kapasitet for å utføre. Har derfor informert styret og dei andre moderatorene om dette og forklart dei situasjonen..

 

Eg har bedt om å få fortsette som moderator, når eg i perioder med overskudd har tid til å gjere ting der, eg har ikkje lyst å lukke alle dører etter meg her inne, og forumet treng litt ekstra mannskap her i perioder.. Håpar at dei tar fortsatt til takke med hjelp, når det trengst..

 

Vil ellers få nevne at min avgang har ingenting med verken mistillit eller problemer innad i Drift å gjere. Det er høgst personlige anliggende bak dette og omprioriteringer som eg har måtta tatt, som medfører at både tid og initiativ ikkje er der lenger.. Skulle vel egentlig ha gjort dette før ferien, men trudde at etter ein god ferie, så ville ting bli litt betre.. Men den gong ei, har fortsatt ikkje initiativ og pågangsmot som trengst for dette og då føler eg at tida er moden for å gå av..

 

Får takke for meg som Moderatorsjef og så får eg ønske den nye Moderatorsjefen lykke til, kven no det blir.. Så får eg kanskje litt overskudd til ein mattråd innimellom også, det begynner å bli ei stund sidan det også. :)

Link to comment
Share on other sites

Nei men Mauser68, det var triste nyheter for de av oss i fan-klubben. Men det er ikke vanskelig å se at trykket tidvis er stort, og at du heller vil prioritere tida di annerledes. Jeg synes du har stått han av når det har vært nødvendig. Håper dere finner noen med stor nok føtter :wink:

 

Hyggelig at du fortsetter som moderator, og som jeg både har sagt og skrevet: Jeg har ikke som mål å gi moderatorene mer arbeid, og fortsetter slik :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Det var synd Mauser68, men du vet best selv hva du rår over. Takk for flott insats. Bra du fortsetter som moerator, jeg liker godt den jobben du gjør der. Også høres det bra ut at det blir mer skriving i mattråden :D

Link to comment
Share on other sites

Som kammerbrukar og tidlegare moderator vil eg berre seie: "Godt jobba, Mauser'n! Du har gjort ein kjempejobb!"

 

Denne stiller jeg meg bak, 100%! Godt jobba Mauser68, hilsen en annen avgått moderator. Vi begynte vel samtidig så du har holdt trykket lenge :)

Link to comment
Share on other sites

Enig med Vestlandsjeger!

 

Ta deg en pust i bakken Mauser68 - det har du virkelig fortjent!

 

Enig med både Vestlandsjeger og Malle. Takk for kjempejobb. Det kan være rimelig hett innimellom, men du har gjort en stødig og god jobb hele veien! :)

 

Bra du blir moderator.

Link to comment
Share on other sites

Du har stått på lenge Kjell Åge, så skjønner at du er litt tom. Å være moderatorsjef og få alt i fleisen til stadighet er vel ikke akkurat drømmejobben...

 

Takk for innsatsen og godt å se at du fremdeles vil være med i staben - jeg savner dere gutta på bakrommet innimellom ;)

Link to comment
Share on other sites

Litt leit at du har gått tom, men fult forstålig. Og heldigvis så forblir du vel moderator, og det er absolutt en god ting.

 

Vill nevne at etter mitt syn, fremstår moderator korpset nå som en relavtiv ensartet enhet utad etter din tid som leder. Aner ikke hvor mye jobb som ligger i bare det, men lite er det nok ikke.

 

Kos deg og ladd batteriene, det er ærlig fortjent. Og tusen takk for innsattsen så langt.

 

mvh vingemutteren

Link to comment
Share on other sites

Dette var synd, Du svarte bra og klart på alt som du fikk av problemer, å spørsmål..

Du svarte konkret og ikke et språk som kun advokater fortår.

Så at du gir deg syntes jeg var synd, men som nevnt tidligere så er du ikke borte..

Du gjorde en Fantaskisk fin å ryddei jobb, hverfall det intrykket jeg fikk av deg..

 

Kos deg å få overskuddet tilbake.. Det er og viktig..

 

KID

Link to comment
Share on other sites

Takk for gode ord folkens.. :)

 

Ja fekk verken laga bacon eller pølse i fjor, så det må det bli ein forandring med.. Sender søknad på hjorteløyve i morgen og håpar på positivt svar og litt meir kjøtt i år enn i fjor.. :)

 

 

Etter at jeg fikk oppskriften : "Trusefjerner med smak av hjort"... av deg har du hatt min største respekt og takknemlighet.

Lykke til videre :P

 

PS: Hvis du har flere kanonoppskrifter på lager så er det alltid en spirrevipp her som trenger en utfordring på kjøkkenet igjen. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

He, he, den trusefjerneren ja, kjekt den falt i smak, husker faktisk ikkje igjen kva eg kokte sammen, men husker den der ja.. :-)

 

Eg har nok ei oppskrift og to på lager, så du får heller ta kontakt om du står med eit knippe råvarer uten mål og meining.. Har eg tid 6,5x55 bruker, så svarer eg veit du.. :-)

Link to comment
Share on other sites

Takk for jobben du har gjort. Og det er fint du fortsetter som moderator.

Skulle bare ønske brukerne visste hvor mye jobb det ligger bak som Mod. Sjef. og all jobb bak i "kulissene".

 

....og med slike gode ord ynskjer eg deg lukke til som Mod.Sjef hansen deluxe ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...