Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud tråd


Gullars

Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jakt&friluft og Jarles Jakt&Våpen skal visst selge ut lageret av Blaser R93 og R93 piper. Masse særs gode tilbud på Finn.no akkurat nå.

 

Dessverre er det fortsatt ikke gratis..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Best i test i 2009

 

Opticron Kikkert 10x42 Imagic BGA SE

Finner den hos norske forhandlere til mellom 6-6495,-

 

Her, derimot fikk jeg den for 4390,- inkl.ALLE ekstrautgifter (frakt/mva. m.m.) levert på nærmeste postkontor. :D

http://www.scandinavianphoto.no/product ... id=6197004

 

Skulle gjerne gått for Zeiss V, men i forhold til hvor mye jeg bruker kikkkert, blir det i meste laget.. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Fikk dette tilbudet hos tvboden i dag:

 

Icom Radio F34 GS Radio Paket

*2000 mHa Batteri

*Hurtigladdare

*2 korta normal antenner, 1 för sverige och 1 för Norge.

*1 lång skogsanten (normalpris 319.-)

*1 stor microfon (normalpris 475.-)

*1 öremussla

*1 öremussla/mic (extra headset i litet format. Normal pris 595.-)

*Programmering av av alla Kanalare så som norska, svenska, sikring sanke och vinsje.

 

2990.- Nok Special special tilbud.

 

Dette må da være en god deal?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jula selger ett luftgevær til 299kr.

http://www.jula.no/luftgevar-med-kikkertsikte-4-5-mm-131724

 

Var innom butikken for å kjøpe en kompressor (dere kan muligens gjette hvorfor), før jeg viste ordet av det hadde jeg ett usett luftgevær på handlebåndet.

 

 

Kan kanskje prøve meg på en slags review;

 

Den har ett eksepsjonelt høyt "made in China" preg og til den prisen får man også en viss bismak med på kjøpet..

Det medfølger både kikkertsikte og stålsikte. Faktisk virker det bakre stålsiktet helt ok med klare tydelige knepp, men kornet der fremme er i overkant tykt og skeivt.

Kikkertsiktet er en plastsak man ikke kan unngå å trekke på smilebåndet av:) Kvaliteten, klarheten, lys styrken.. akkurat like dårlig som forventet. Men som pekeredskap fungerer det, forutsett at man har god belysning og er mer enn 10m unna målet. Jeg valgte å beholde kikkertsiktet på frem til det går i stykker.

 

Sært som det er, slo jeg fra meg tanken å grave fram ett gammelt og mer duganes kikkertsikte fra roteskuffen.. tror det må være nostalgiske grunner til det. Dessuten er ikke målet å treffe godt med luftgeværet, men bedre enn slekt og venner ved hytteveggen:)

Avtrekket vil jeg si er greit nok. Kjent det verre på ymse militærvåpen.. men selvsagt både tungt og med kryp. Stokken er også grei nok til en voksen, men klumpete og lite avrundet.

Presisjon og hastighet - ingen anelse. Kanskje andre kan uttale seg om det?

 

Konklusjon; mye morro for 300kr

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om denne er nevnt i tråden før; men mangler du batterier, strømadaptere, ladere osv til peileutstyr, GPS, jaktradio, ditt 10 år gamle videokamera mm, så er batteributikken stedet. På nettet lyder den navnet www.altitec.no . Der har man alt av batteri og duppedingser til gunstige priser, og bestiller du før kl 12.00 så har du det i postkassa neste dag! :D

 

Anbefales!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.villmarksbutikken.net/produkter/hostsalg_2010/Tikka+T3+Hunter+m%2F+Ase+Utra+lyddemper.d2Y-18UlNO38pBp7q5B8Nxh0xE2N13PYpwtHMWe.ips

Tikka T3 Hunter m/ Ase Utra lyddemper

 

 

Meget presis og robust jaktrifle, Tikkas bestselger gjennom mange år. Nå til spesialpris i kombinasjon med Ase-Utra Compact lyddemper! Kaliber 308 Win. Sjekk prisen! Veil. 16060,-

 

JAKTSALG: 8990,-

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Akkurat nå skulle jeg såååååå ønske at økonomien min var romslig nok til at jeg kunne kjøpe, prøve og så bestemme meg for om jeg ville beholde den eller ikke, men det er den ikke, dessverre.

 

Søren klype.

 

Men da er det vel bra smålig av meg å ikke tipse andre om røverkjøpet jeg tenker på.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24967506

 

Et av årets beste bruktkjøp. Blaser r93 (riktignok en Offroad, men med litt grepstape er vel den stokken grei nok har jeg hørt) kaliber 30-06, kommer med kikkertmontasje og en Schmidt & Bender 4-12x for den nette sum av 15 000kr.

 

Førstemann til mølla har muligens allerede malt, for nå har annonsen ligget i en halvtime... Hvem vinner???

Link to comment
Share on other sites

Så på ett lite og snertent, og ikke minst billig Kina produsert våpenskap hos Fellskjøpet i forgårs.

 

Skummgummi (fast type) våpenholder med 5 plasser for lang pang, og da er de 5 plasser for lang pang med kikkertsikte montert. Pris 2290kr (fast lavpris). Kun en ting jeg ikke likte, og det er at hyllen øverst i våpenskapet. Den er egentlig ikke en hylle men ett skap i skapet, med egen dør (liten) og lås (jeg foretrekker en åpen hylle som er letter å utnytte).

 

Alt i alt så det helt greit ut, og om jeg skulle ha hatt ett våpenskap på hytta. Eller hadde kun hadde hatt behov for inntil 5 våpen, hadde jeg sett på dette som ett seriøst alternativ (har ikke sett på feste for vegg/gulv, det kom jeg ikke på i farten :oops: ).

http://produkter.fk-butikken.no/trade/productview/993593/901

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...