Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud tråd


Gullars

Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kjøpte Crispi Hunter på XXL, fant de billigere på nett, og troppet opp på XXL for mellomlegget.

Den meget unge damen bak kassen prøvde seg på at dette har de sluttet med.

 

Jaja sa jeg, og lurte på om hun ikke hadde en stor pose.

Det skulle jeg da få. Ikke noe problem.

Jeg takker på høflig måte, bretter den ut, og legger den flatt på disken. Spurte om ikke vesla kunne lese det som stod nederst. Under XXL-logoen. De store hvite bokstavene.

 

Jeg fikk mellomlegget. 8)

 

 

Men nå sporet jeg vist av topic... :oops:

Link to comment
Share on other sites

Hvis disse er aktive propper så spørs det om det blir forespurt en tidlig julegave.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=23967824" target="_blank" target="_blank

 

Prisnivået begynner å ligne noe fornuftig hvis disse kan konkurrere med Re-Sound og det andre merket jeg ikke husker navnet på.

 

Wow, dette må sjekkes ut. Sendte akkurat en mail til firmaet. Er det noen som har prøvd disse?

Link to comment
Share on other sites

ikke vet jeg,jeg lader ikke selv,men de elektroniske vektene jeg har sett,har kostet god del mer en 329kr.

i ladeboken står det: det er ikke hensiktsmessig med større følsomhet en 0.1 grs

 

skulle da i hvertfall være bra nok til en som ikke skyter konkurangse,men bare til jakt og øving?

Link to comment
Share on other sites

Kapasitet : 100g

Nøyaktighet: 0,01g

Stabilisatortid: 3-5 sekunder

Dimensjoner på plattformen: 2.6 x 1.8"

Strøm: 2xAAA batterier (inkludert)

 

men jeg gidder ikke å krangle om dette.var bare noe jeg fant på finn som jeg tenkte at kanskje noen med ikke så god råd kunne ha nytte av.

Link to comment
Share on other sites

Mengder av super jaktbekledning fra Bergans, Norrøna og Harkila til halv pris!

Jobb & Fritid as, Jaktbekledning

 

Bestillte selv to Bergansbukser derfra, og det er nyeste modell! :D

Ikke nok med det, de ser ut som om de kommer rett fra Bergans i deres karakteristiske hvite postpose med logo på

som vi pleide få varer i i den tid jeg jobbet litt i en friluftsbutikk som handlet med Bergans.

Hvordan de kan selge disse produktene så billig aner jeg ikke, så benytt sjansen mens du kan! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mengder av super jaktbekledning fra Bergans, Norrøna og Harkila til halv pris!

Jobb & Fritid as, Jaktbekledning

 

Bestillte selv to Bergansbukser derfra, og det er nyeste modell! :D

Ikke nok med det, de ser ut som om de kommer rett fra Bergans i deres karakteristiske hvite postpose med logo på

som vi pleide få varer i i den tid jeg jobbet litt i en friluftsbutikk som handlet med Bergans.

Hvordan de kan selge disse produktene så billig aner jeg ikke, så benytt sjansen mens du kan! :lol:

Å nå er siden fjærnet..hvorfor det monn tro :roll: ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nava sport på Verdal selger ut et helt stativ med dyre fjellklær til halv pris. Såg endel Hærkila fjellbukser og Norrøna jakker bl.a.

Ergrer meg at jeg har forholdsvis nytt utstyr, ellers hadde jeg slått til.

 

Så her kan de som måtte ha penger til overs få seg en 2000-kroners fjellbukse til 1000,-

 

Betjeningen sa det var merkelig lite respons på disse, men det kan hende at det pga. jul og andre ting å bruke penger på.

Link to comment
Share on other sites

Intersport på Åndalsnes har vel slitt de siste årene etter at Sannes Presisjon åpnet med sin glimrende gesjeft.

Vel, er innom Intersport dann og vann, bare for å se at det ikke endrer seg i hylleutvalget. Nå har de tenkt å selge unna ser det ut til.

50% avslag på alle rifler. 30% på .22 lr.

Hva det er å velge i?

Ei Savage varmint (tjukk pipe) i .22 lr. Priset til noen å 4k i utg. Så rett billig er det ikke.

Ei Savage .22 lr med plast og normalt løp. Pris før avslag er 1990, så der kan man få seg ei til 1,4k.

Det er ellers et par Stevens i 3006. Plast. Ikke særlig interessant.

Det som kanskje er et godt kjøp, er i Remington BDL synt 3006. Priset til 9,8k. Havner under 5k med rabatten.

Ved kjøp av rifle får man 30% på montasje og kikkert.

Ligger et par Meopta der samt en Zeiss Victory 1,5-6x42.

Pluss Tasco-sortimentet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...