Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud tråd


Gullars

Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Batteriene til mine 2stk Icom F3GS takket for seg i jakta i høst.

Jeg fikk tips av en annen i jaktlaget om at Automax i Brobekkveien (Oslo) byttet ut celler til ca halve prisen av hva et nytt batteri kostet.

Vel, de kunne bytte ut, men de kunne også selge meg helt nye batteripakker (BP-210/209 Ni-MH 7.2 V 1800 MAH) til den nette sum av kr 247.50 pr stk.

Jeg tror ikke engang det var et tilbud, men katalogpris. Dette er halv pris av det nest billigste jeg har funnet andre steder.

Nettside http://www.automax.no/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Fra inspirasjon fra Fjellforum og oftopic tråden vår "Hvor mye koster kammeret deg" . Kan ikke huske å ha sett lignende tråd, men tror det kan være kjekt å dele info om gode tilbud. Kjekt å ha i disse finnanskrise tider!

 

Posten SKAL inneholde:

- Navn på varen og pris (og originalpris)

- Link til varen eller sted og navn på butikk

- Grunnen til at det er et godt kjøp

 

 

Jeg viser til første innlegg i denne tråden. Trådstarter får korrigere meg om jeg tar helt feil, men ut fra den siterte teksten oppfattet jeg intensjonen til trådstarter å være noe helt annet enn referanser til annonser på finn.no. Om man skal referere til annonser på finn.no bør man vel i så fall sikre at man ivaretar både punkt 1 og 3 beskrevet ovenfor, og ikke bare en link til finn.no

 

Jada, det er bare å komme med tipsene om medlemsskap i GGG.....

Link to comment
Share on other sites

XXL kjører tilbud på Remington 700 SPS til Kr. 4.995,- i sine varehus på Øst- og Sørlandet.

Tror det er 2-3k billigere enn vanlig utsalgspris.

 

Ser ut som det kun gjelder 30-06

 

Ellers åpner nytt varehus i Moss på onsdag. Skal bli spennende å se om de kommer med noen knalltilbud der :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...