Jump to content

Raudnakkes drillingfond


Ranger

Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kr 100,-

 

Er det mulig å håpe på at utvelgelsen av objekt og restaureringen blir dokumentert i en egen tråd? :mrgreen:

 

Rudnakke har gitt meg det beste lesestoffet på år og dag og eg har kassevis av "flotte" våpenblader som eg no berre ser på som magasiner for produktomtale.

 

Lev Vel RN.

 

Overført.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

He he, jeg har sagt at MÅLET for fondet er kr 10.000,-, men det er ikke meg imot om det strekker seg forbi det! Vi vil jo ikke at Raudnakke skal skaffe seg noe "ræl" å jobbe med, men prosjektet kan ikke akkurat framstå som fabrikknytt heller, skal vi lære noe av dette! :lol:

 

Da de første innleggene og bidragene begynte å komme så tenkte jeg med håp at dette kan vi kanskje greie. En side til, og jeg begynte å tenke jøss, dette kan vi faktisk fikse, og det før påske kanskje?? Og nå har noen allerede begynt å fable om at vi er i boks før midnatt! :shock:

DET skal holde hardt da, men jeg er helt utrolig overveldet av interessen her! :D

 

Raudnakke har sine forbindelser, ønsker og tanker om et egnet prosjektvåpen allerede tipper jeg, så det blir spennende å se hvilket våpen han sikter seg ut.

 

Som tidligere nevnt; uthev med rødt bidragene dere ønsker å komme med, det blir så mye lettere å telle over. :wink:

 

Jy Pling:

Har stilt krav til fondsmottakeren at det må komme en tråd som heter "Raudnakkes drilling", eller hva han nå velger å kalle sin tilkommende (no offence, fru Raudnakke!). :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg og min samboer er også med på 200 kr til Raudnakke.

 

Han har gitt meg utrolig mye inspirasjon, og delt av sin gode kunnskap og erfaring gjennom samtaler her på Kammeret.

 

25/3 Da er 200 kr overført til fondet, hilsen fra meg og min fru.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Fantastisk, jeg skulle liksom prøve og sette meg ned og telle opp ståa hittil, men må bare gi opp, da det strømmer inn mye fortere enn jeg rekker å telle eller langt mindre skrive opp! :mrgreen:

 

Jeg får sitte oppe litt i natt og telle over når alle er logget av og sover. :roll:

En sånn giverglede har ingen innsamlingsaksjoner på NRK noengang opplevd, dette må jo være rekord, og helt i forumånden! :D

 

Men ikke logg av ennå, vi nærmer oss målet på 10.000 med expressfart! :D

 

Folk setter pris på deg, Raudnakke! :D:D:D

 

Fint at flere og flere uthever med rødt sin skjerv.

Link to comment
Share on other sites

Ja folkens, klokken siger og skriver midnatt, det er knappe fire timer siden denne tråden ble lansert. En kjapp opptelling av det som har kommet her i tråden og på PM (helst skriv det inn her, men ikke begge deler!) viser at vi allerede er på den nette sum av:

 

kr 5500,-

 

Hurra! Stå på videre, vi er over halvveis og fikser dette i løpet av morradagen, hva? :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg har blitt ordinert som kasserer i Raudnakkes Drillingfond. Og det er med glede og ingen ringe bravour jeg tar i mot dette verv. Da jeg sendte Angelina til Dr. Rødenhals forventet jeg ikke en slik kjærlig dyrking av henne som han har gitt henne til del, og det er med rødme jeg tenker på det honorar vi avtalte. Tillat meg både å etablere en egen Raudnakkekonto i min nettbank i morgen den dag, og være den første til å tilføre denne kontor det tidoble av den som er giversummen i denne tråden (hvilket vil si at du allerede har lovnad på omtrent 7 lapper. Genialt!). Kontonummer kommer i løpet av morgendagen, og jeg kommer til å forfølge med spanskrør og OFFENTLIG UTHENGING :D de tølpere som lover penger i denne tråd, og som ikke leverer på dommens dag!!! 8)

 

Raudnakke, gode venn. Dette er et fantastisk initiativ! Og jeg forventer at du snarest begynner å søke i dine Deutche kanaler etter ditt hjertets utkårede, og lager en dertil egnet tråd. Jeg vil ha info både om hvilke skjønnheter du kurtiserer, hvilket kvinnemenneske som får din attrå, forhandlinger om henne kyskhetsbelte, og kjærlige bilder fra henne spa opphold. Og jeg håper du forstår hvorfor dine kammerater.no vil deg så vel. Det er fordi du deler så raust, og er slikt et godt menneske. Be good, feel good, get good... :wink: Dette er er deg vel undt, og representerer det beste ved kammeret.

 

Bent

Link to comment
Share on other sites

Toppers Skaubjønn! :D

Vi kunne vel ikke fått en bedre Hr. Bestyrelseschef av dette ærverdige fond, og det er flott at du tar dette på strak arm! :D

 

Og Team Sauer; fantastisk flott at du bidrar her i ditt første innlegg på dette (som oftest) varme samfunn av Kammerater! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Flott tiltak 100kr herved overført fra meg også. Fantaserer om drilling selv så det er greit med inspirasjon. Kanskje jeg ikke trenger å svi av ei halv årslønn på en ny hvis jeg kan få oppussingstips fra raudnakke.. Dette er ei god investering!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Og Team Sauer; fantastisk flott at du bidrar her i ditt første innlegg på dette (som oftest) varme samfunn av Kammerater! :wink:

 

Skulle bare mangle når jeg så Raudnakke skulle holde kurs i stokk oppussing. Har en Sako helstokk selv, som jeg så vidt hadde begynt og pusse på når tråden starta. Venter spent på den fortsettelsen :D

Link to comment
Share on other sites

Flott Team Sauer, hensikten er jo at mannen skal øse sin kunnskapp og vidd utover oss, han må ikke innbille seg at vi driver med veldedighet! :wink:

 

EDIT: Oppdaterte første innlegg i tråden for litt mer utfyllende info, og der vil også kontonummeret Skaubjønn oppretter bli å finne. Helt uoffisielt har vi allerede passert 7000,- folkens!

God natt! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke hatt tid til å lese så mye her inne de siste dagene, og stor ble overraskelsen (og gleden) da jeg så denne tråden her. Ikke minst ble jeg glad da jeg kom så lang at jeg leste Raudnakkes svar.

 

Som så mange har nevnt, Raudnakkes tråder er en nytelse å oppleve. Viljen og evnen til å dele og formiddle er i spitzen klasse. Så en liten skjerv til drillingfondet til en mann som evner å dele av sin tid og kunnskap (og ikke minst av sin filosofi), det gir jeg med ett så lett så lett ett hjerte.

 

Denne tråden er virklig ikke i nærheten av veldedighet, den er basert på ren taknemlighet (dessuten er jeg blitt avhengig, og trenger en ny fix). :wink:

 

Raudnakke, jeg tror ikke du helt har anelse om hvor dypt det kollektive savnet av ekte håndtverkskunst og kunnskapen rundt slikt, er. Og når sant skal sies så var jeg vel ikke klar over det selv, før Angelina tråden på mange vis fikk det til å demre for meg. Gjett om jeg er spent på hvem som tilslutt flytter inn på kurstedet. :wink:

 

Jeg står inne for 200kr.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Sef er Tussa med på dette :wink:

 

Raudnakke, dine tråder om opp pussing av vakre "sneller" varmer å lese, du tryller frem gløden og sjela i disse prosjektene dine på en måte at selv jeg blir beveget og rørt langt inn i hjerterota.

Er vel nettopp disse trådene dine som gjør at jeg titter innom forumet hver dag.

 

100,- fra Skautussa

Link to comment
Share on other sites

Jeg har opprettet en konto i min nettbank (kontoen heter Raudnakke :mrgreen: ) til dette formålet. Jeg håper dere stoler på meg i dette, dersomnoen ikke gjør det kan de sikkert sende en hundrings til Raudnakke direkte. Kontonummeret er 97135513850, mottaker er Bent Storå. Sett i gang folkens! MERK BETALINGEN MED NICK

Bent

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...