Jump to content

Raudnakkes drillingfond


Ranger

Recommended Posts

Jeg gir mye heller til Raudnakke der en vet hva det går til og vil få mange nyttige

tips tilbake her på Kammeret i form av oppussingstips og råd.Til Raudnakke gir jeg

med glede , til de andre gir jeg av prinsipp ikke noe.

Det er kanskje 50% av det som blir gitt som kommer frem der det trengs.

 

Kanskje en tanke for flere.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har fått en PM med en kar som lurte på om vi kunne ha tråden åpen inntil han fikk lønna den 12. Raudnakke har funnet sin drilling. Og den er kjempepen!!! Det mangler enda litt på at Raudnakke får kjøpt den utelukkende med penger fra oss kammerater. Vi gjør det sånn at vi stenger tråden i morgen, og om noen har lyst til å bidra etter den tid er det bare å overføre til kontonummeret som står i starten av tråden, så skal jeg videreformidle.

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja eg setter inn penger i kveld, rekner med lønna har komt på konto, så det kjem nok litt tikkende inn enno...

 

Og tusen takk til Ranger, for at dette prosjektet blei satt i gang. Det var ein strålande tanke og heldigvis, så har Raudnakke også satt stor pris på dette, og det er uten tvil eit prosjekt som er verdt kvar krone for min del... :)

Link to comment
Share on other sites

Oppsummering:

Totalsummen nå er 15500.- ! (manglet noe smårusk, jeg rundet av oppover). Jeg overfører disse pengene til Raudnakkes konto nå, og stenger denne tråden.

 

Jeg blir helt rørt av dette. Både av kammerånden, der vi strekker ut en hånd sammen. Og den intense gleden kammerater har vist over å bidra. Spesielt setter jeg pris på alle dere som har skrevet at betingelsen for den lille skjerven dere har bidratt med er at det IKKE er noen betignelser til! Gavene er gitt i ren takknemlighet over Raudnakkes bidrag her på kammeret, og det følger ingen betingelser eller forventninger med.

 

Det ser ut til at Raudnakke har funnet sin kammerdriling, og den er jammen litt av et smykke! http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=49&t=17696&start=80&st=0&sk=t&sd=a Regner med at Dr. Raudnakke kommer til å poste mer bilder etter hvert, selv om det som nevnt på ingen måte er noen betingelse! :wink:

 

Til de av dere som ønsker å bidra fremover: Denne kontoen er merket med Raudnakke, og jeg kommer til å sjekke den mot slutten av måneden, og overføre eventuelle ytterligere gaver som har kommet inn da, før jeg stenger den. Så vil du bidra, hiv inn noen kronasjer på Kontonummeret 9713 55 13850, mottaker er Bent Storå

 

Hjertelig takk folkens! Og spesielt takk til deg Ranger som tok initiativ.

 

Bent Storå

Link to comment
Share on other sites

Da er det på tide å melde sin dypeste takk til alle som har bidratt. De fleste har vel kunnet følge mine reaksjoner i den tråden Skaubjønn linket til ovenfor, og oppdateringene vil følge der etterhvert som prosessen med å få den hjem skrider frem. Det skal selvfølgelig bli en behørig presentasjon når den ankommer, og etterhvert en egen prosjekttråd.

 

Totalsummen er på 15700,- da en av giverne allerede hadde mittt kontonr. og overførte direkte....

 

Raudnakke

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...