Jump to content

Farmor har vært savnet i en uke...


Kjetil-A

Recommended Posts

Ny post:

Tenkte bare å komme med en liten oppdatering om hvordan dette har gått.

Jeg ble oppringt av min far nå i kveld om at mest sannsynlig har funnet farmor.

 

Vi fikk naturligvis rede om dette før mediene.

 

http://www.varden.no/nyheter/jegere-fan ... -1.5663500

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Gammel post:

Farmor har vært savnet fra hytta i øvre birtedalen siden forrige søndag. Mest sannsynlig har hun lagt ut på en bærtur lørdag formiddag. Politiet, røde kors, sivilforsvaret og mange frivillige har hatt fullt søk siden mandag morgen. Om det er noen som befinner seg i nærheten av birtedalen i fyresdal så hadde jeg satt umåtelig stor pris på om flere hadde meldt seg som frivillig søkemannskap. Selv så får jeg ikke lov til å være med å søke da jeg er pårørende, men nå føler jeg at jeg må gjøre noe, og legger derfor ut en denne tråden.

 

For de som ikke har fått med seg saken kan de lese litt om den her:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/telemark/1.7235601

 

Jeg hadde ikke tenkt å legge noe ut på kammeret, men nå har det gått så lang tid uten resultat.

 

Om moderatorene vil flytte tråden så må de bare gjøre det, var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge den.

 

Kjetil A. Egholm

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Takker for omtanke!

 

Hvorfor HV ikke er tatt med inn i søket vet jeg ikke.

 

Jeg vet de hvertfall holder på med fullt søk ut helgen. Om noen kan tenke seg å hjelpe til kan de henvende seg til røde kors hytten i øvre birtedalen.

 

Jeg forstår godt at det pga avstand blir vanskelig å være med søke.

 

Kjetil A.

Link to comment
Share on other sites

Tro meg, det er mange og gode grunner til at pårørende ikkje bør delta i leteaksjoner.. En av dem er at slike leteaksjoner ikkje alltid har en lykkelig slutt, ikkje alltid man finner vedkommende i live.. Veit av egen erfaring at det er minner man ikkje vil ha.. Var min egen far i mitt tilfelle.

 

Men uttaler meg no generelt, INGEN grunn til å tro at Kjetil-A's farmor ikkje har det bra. Krysser iallefall fingrene for deg og din familie Kjetil-A. Det går sikkert bra!

 

Røde kors er svært, svært dyktige.

Link to comment
Share on other sites

Hei kjetil A

Ikke lett og være pårørende.Men kan si så mye at letinge fortsetter med full styrke og røde kors er der med styrker ifra hele telemark++

Bamle reiser opp med flere i dag .Har desv ikke mulihet for og delta denne gang men var med på og finne Marte (Fyresdal) i god behold

det vil helst gå godt :)

Link to comment
Share on other sites

Såvidt jeg har forstått så avsluttes søket til kvelden. Farmor er enda ikke funnet, og går ut i fra de ikke finner henne. Jeg får trøste meg med at hun sansynligvis gikk bort i det miljøet hun trivdes aller best i, og som hun har brukt de siste 25 årene av livet sitt med. Jeg kan ikke innbille meg noen bedre bortgang enn å gå bort når en gjør det en elsker mest å gjøre.

 

RIP Farmor, Wenche Egholm!

 

Takker for all støtte :!:

Link to comment
Share on other sites

Forstår godt at det begynner å snike seg inn en viss realisme når ei uke har gått Kjetil... Det må ha vært ei forferdelig uke for dere, og når erkjennelsen siger inn i takt med at håpet renner ut, så synes jeg det er flott at du evner å tenke det positive i det som har skjedd; nemlig at det finnes ikke et bedre sted å gå bort. Større mirakler har skjedd før, men forstår tankegangen din.

 

Håper din kjære farmor blir funnet, selv om hun sikkert får et vakkert gravsted der hun er, om hun ikke gjør det.

 

Take care.

Jens.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...