Jump to content

Sako møter lakkboks m. skjebnesvangert resultat.


Stec

Recommended Posts

Kammeret_sako.jpg

 

Kammeret_sako_2.jpg

 

Kammeret_sako_3.jpg

 

Slik kan det gå med gamle Sakoer når eieren tilter med spraylakk. Er en gammel fiberclass i 9,3 dette her. Stokken var så stygg fra før at det nesten ikke var mulig å gjøre den styggere. Mulig jeg har klart det like vel.. Blir sikkert ripete og stygt etter en sessong eller to, men da får jeg bare finne frem sprayboks og pussepapir igjen. Neste gang blir det sikkert en annen farge :wink:

Link to comment
Share on other sites

Riflen har jeg ikke så mye å si om. :wink:

 

Så kommer det stor MEN!!!!!

 

Hvilken anstendig mann av typen som kjører i riktig felt, har spraylakk av type grise rosa lagerført i boden? :shock:

Det var faktisk min første tanke.

 

Jo jeg må si en ting til om "pimp my rifle" prosjektet ditt.

tørr du ta den med på skytebanen en solskinns dag med mye folk.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Prøver alt jeg kan, men klarer pokker ikke å slutte og le... :lol:

 

Har du noe til overs på denne boksen? Har en T3 Lite jeg lenge har vurdert å lakke... Hadde tenkt på camo, men dette her ser jo heeelt nydelig ut.

 

Tenk hvor moro det blir å komme på banen med den rifla, kledd som "Party Boy" fra Jackass... :lol:

 

jackass2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Her var det liv :wink: Må først få lov til å presisere at denne lakken er innkjøpt for prosjektet/anledningen. Måtte på Absolutt hobby, Hamar for å få tak i den fargen. Gult, rødt og Lilla ble forkastet til fordel for den fine rosafargen. Børsa skal nok få bli med på skytebana om det er aldri så folksomt der. Tar ikke meg sjøl så veldig høytidelig på det punktet, samt at det stort sett er kjentfolk der. I det store og det hele ser jeg ingen grunn til at våpen skal være jordfargede/mørke og kjedelige. Gleder meg til den blir stygg/ripete igjen, for da kan jeg finne en eller flere andre farger. Med litt kreativ maskering kunne resultatet blitt helt hysterisk. Og elgen er vel fargeblind?

Link to comment
Share on other sites

Hehe, syns det var tøft jeg.

Vi skyttere og jegere er jo ofte så konservative at det er til å grine av, så dette var et friskt pust. Kanskje jeg skal pusse opp "Nazi Mauseren" min på lignende måte...

Og en av magnumrevolverene skriker jo etter ny kåpe :D

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er det kvinnelige kjønn som skal bruke den, så ble det drittøft :D:D

Så ut som en ganske pen lakkjobb også 8)

Men ved 1. ripe, så vil det selvfølgelig se helt jævlig ut, men det visste du sikkert fra før, så det skal ikke jeg legge meg opp i. Men tøft ble det ihvertfall 8)

 

Er det det mannlige kjønn som skal bruke den, så begynner jeg å bli "litt" bekymra, men jeg er vel ikke rette person til å bli det.....jeg lakkerte Lada'n min i nesten samme rosafarge som du har brukt der. Trenger neppe å si at jeg vekte "litt" oppmerksomhet, og at folk gliste og lo da dem så den pene, nylakkerte bilen min..........he he he. Jeg hadde den fargen på bilen i et par år, og bilen var i daglig bruk.

 

Når man trur man har sett alt........så har man sjelden eller aldri det.....det dukker stadig opp ting gitt, men det er jo det som gjør det så hinsides kuult.....nettopp det å ha noe som ingen andre rundt deg har 8):lol:

 

Tviler også på om mange har sett en rosa Pajero....jeg lakkerte min Pajero fra falsen på dørene og ned i rosa fluoriserende farge. Bare pga. at det var en her jeg bor som kjøpte en klin maken Pajero, med samme fargekonseptet. Umulig å skille de bilene ifra hverandre med unntak av kufanger og skiltnr. Så like var dem, men det varte ikke lenge.....hæ hæ hæ hæ hæ.

Link to comment
Share on other sites

Tviler også på om mange har sett en rosa Pajero....

 

 

Nei, men har veldig lyst. :mrgreen: legg gjerne ut bilde av go'bilen :lol:

 

 

Jeg trur jeg har bilder på den gamle PC'n......skal se om jeg får nippa dem ut derfra en dag(den står på kottet, og er krise pc, når den dagligdagse ikke funker), så skal dere få se. Den ble lakkert med spraybokser, så det er en gjennomført ræva jobb, men hensikten var å skille meg ut i mengden, ikke å streve etter å få det pent......Kan vel trygt si jeg ble gjenkjent overalt :lol::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

pajeroogmazda012.jpgpajeroogmazda008.jpg

 

 

Her er gliset mitt. Bildet er tatt under renoveringsarbeid, og innsveising av litt metall + sparkling og sliping. Noen dager etter disse bildene er tatt er bilen helt svart med rustbeskyttelse der den nå er rosa. Og den ble EU godkjent også. Da ble bilen veldig fin igjen. Men gamle japser ruster og ruster, så den er ikke så veldig pen idag da.

Link to comment
Share on other sites

Har skapet fullt av sakorifler jeg, og kunne vel ikke akkurat tenkt meg å lakkere en av mine slik :wink:

 

Men derimot syns jeg det er jævli tøft at nettopp noen gjør det :D

Nesten litt rart at ur-harry camomaling får applaus mens et mer spenstig fargevalg blir møtt med reaksjoner som vandalisme og hærverk.

 

Nei kjør på du, syns du skal ha klapp på skuldra for i det hele tatt å tørre legge ut bildene her :mrgreen:

 

 

 

Og husk, det er bare død fisk som flyter med strømmen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...