Jump to content

Sako møter lakkboks m. skjebnesvangert resultat.


Stec

Recommended Posts

Må bare understreke at jeg ikke har ødelagt våpenet. Så da ken de med høyt blodtrykk slappe av.. En liten time med pussepapir, så er den akkurat like stygg som den var før jeg lakkerte den. Kanskje på en annen måte, dog. Også har det desverre blitt slik at det er jeg som ler av ferskingene, og ikke omvendt. Det er vel et tegn på en viss faglig pondus.. Men konservativ kan ingen beskylde meg for å være, og takk for det, for gamle gretne gubber som altid gjør som de altid har gjort er noe jeg misliker i varierende grad. Når/hvis duracoat blir å få tak i for den vanlige mannen i gata, så skal jeg finne en skikkelig gyselig farge å lakkere rifla i, permanent.

Link to comment
Share on other sites

Ein ting skal Stec ha, det er ein mann med baller. Synst det står litt respekt av det der i grunn. :mrgreen:

 

Trur neppe eg hadde klart å få meg til å gjort sånne ting med ei rifle, men så er eg ein gammeldags fyr, som elsker flott treverk og blånert stål, har ikkje så stor sansen for plast og rustfritt stål... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Slipper å komme med signalfarga lue på jakt da ihvertfall ;)

Har man en sliten stokk som trenger et lakkstrøk så er jo dette et tøft "prosjekt"/tiltak, er jo ikke værre en å lakke den igjen hvis man går lei.

Nå som du sikkert har flere våpen også så er det jo fett med ei horebørse også i skapet.

 

Men, utrolig tøft gjort i hvertfall Chris ;)

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHA fantastisk!!! :mrgreen:

Du, lov meg en ting. Still med den der på banen en dag de mest ultrakonservative DFS folka skyter, med rosa kondomdress og si at du har hørt at det må til spesialtøy for å bli god :lol::lol: Himmel, være flue på veggen der!!!

Særlig selvhøytidelig er du ikke Stec. Minn meg på at jeg skylder deg en øl under Kammersmellen10

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...