Jump to content

Kammeret utvider!!


Guest admin

Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Godt med så god respons fra folk. Nå er det muligheter for dere til å fylle portalen med fine artikkler. Det er jo fantastisk at det er mulig å hente så mye bra fra forumet og brukere som vi allerede har lagt ut, og jeg er sikker på at det kommer mye mere snadder fra dere framover.

Link to comment
Share on other sites

Ja, detta blei bra, ja! :D

 

Når dere får tid: Hva med å legge inn en link til portalen på toppen av forumsida? Så det linkes begge veier, liksom?

Du har jo fått lov til å tjuvkikke før publisering også. :wink:

Vi har fått noen tips som vi skal bygge videre på. Takker for innspillene.

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm....

Vet ikke om jeg synes dette var så bra jeg. Nå har jeg jo hatt kammeret øverst i favorittmappa i lange tider, og når jeg klikker på den nå kommer jeg rett til portalen. Der må jeg klikke meg videre til forumet, som blir et ekstra klikk hver gang og ganske tungvindt.

Jeg kan jo selvfølgelig endre adressa i favorittmappa og legge til /forum i url'en, men det er jo litt jobb det også. Og joda, jeg kan sikker klikke på Legg til i favoritter når jeg er på forumets forside, men da må jeg inn og sortere sånn at den havner øverst i mappa igjen.

Alt i alt blir dette mye bryderi for meg, så jeg vurderer rett og slett å slutte helt og holdent å slutte å bruke denne nettsiden.... Blir for mye pes som følger med.

 

 

 

Neeeeeeeeeeiiiiiidaaaa!!!!

Synes det ble knallbra jeg. Moro at de gjennomførte trådene fra enkelte brukere også havner som egne artikler i portalen. Kan jo også gjøre det lettere å finne frem enkelte ting.

Dere har gjort en kjempejobb, og all honnør til dere. Stå på! :D

Link to comment
Share on other sites

dette var bra, mye bedre enn jeg hadde trodd at noe slikt kunne bli. spesielt artikkelen om gass-mekanismer fanget min oppmerksomhet, det er sjelden å lese så teknisk beskrivende og samtidig lettfattelige artikler. dette vitner om meget god kjennskap til temaet!

Link to comment
Share on other sites

Sånt, da er portal-linken på plass i forumet. Legger inn på galleriet full fart også hvis jeg får det til...

 

EDIT: Sånt!

Den linken er så uskyldig liten at jeg slet med å finne den selv etter at jeg leste at den fantes.

Kanskje gjøre den litt mer synlig, gjerne med logo ?

Om jeg trykker på den svære logoen øverst på siden, kommer jeg bare dit jeg allerede er, så kanskje denne kunne omdefineres ?

Link to comment
Share on other sites

Den linken er så uskyldig liten at jeg slet med å finne den selv etter at jeg leste at den fantes.

Kanskje gjøre den litt mer synlig, gjerne med logo ?

Om jeg trykker på den svære logoen øverst på siden, kommer jeg bare dit jeg allerede er, så kanskje denne kunne omdefineres ?

Hehe, ja, de er ganske små. Jeg har tenkt lenge på noe litt annet, og jeg tenker fortsatt på det :-) Når du trykker på logoen, så kommer du til roten av det stedet du er nå. Det gjelder både for portalen og forumet.

 

Jeg skal tenke gjennom disse tingene - men først skal jeg ha meg en lang juleferie.

Link to comment
Share on other sites

Den linken er så uskyldig liten at jeg slet med å finne den selv etter at jeg leste at den fantes.

Kanskje gjøre den litt mer synlig, gjerne med logo ?

Om jeg trykker på den svære logoen øverst på siden, kommer jeg bare dit jeg allerede er, så kanskje denne kunne omdefineres ?

Hehe, ja, de er ganske små. Jeg har tenkt lenge på noe litt annet, og jeg tenker fortsatt på det :-) Når du trykker på logoen, så kommer du til roten av det stedet du er nå. Det gjelder både for portalen og forumet.

Jeg er enig med El Gringo: For meg er det logisk at logoen sender deg til roten på domenet, ikke til toppen av forumet.

 

Jeg skal tenke gjennom disse tingene - men først skal jeg ha meg en lang juleferie.
Og når du kommer tilbake fra en velfortjent ferie, kunne du kanskje tenke på å legge inn en portalen-lenk som vises på forumet selv om man ikke er innlogget? :) Da blir det liksom enda bedre :)
Link to comment
Share on other sites

Dette var veldig flott, håper det kommer mange interessante artikler og reportasjer etterhvert. Dette hever også kammeret opp til noe mye mer enn et diskusjonsforum, og med NOJS som ballast vil det gi oss alle her mer tyngde.

Synes bildegalleriet slik det er og har vært ikke har den mest tiltalende layouten, men det blir kanskje flisespikkeri.

 

En velfortjent juleferie ønskes til dugnadsgjengen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...