Jump to content

Kammeret utvider!!


Guest admin

Recommended Posts

Kammeret vil i nær fremtid lansere en portal som vil bli den første siden dere møter når dere går inn på kammeret.no. Portalen vil inneholde fagartikler om alt fra hjemmelading til matoppskrifter. Vi håper dette vil gi kammeret.no et enda mer seriøst preg og at dere setter pris på stoffet som vil bli publisert med jevne mellomrom.

 

Av andre ting kan vi nevne at det kommer en MMS-blog - hvor du kan sende inn en MMS til kammeret (instruksjoner kommer senere) og dele dine jakthistorier med rykende ferske bilder og små historier - gjerne sendt like etter felling av en storbukk ;-) Vi har også laget en oversikt over viktige ting som vedtekter, historikk, forumregler og presentasjon av arbeidsjernene bak portalen.

 

Artiklene inneholder i mange tilfeller stoff fra artikler vi har plukket fra kammeret - og vi håper at brukere som har et talent i formidling av slike ting kan bidra.

 

Dere kan navigere til forum, galleri og chat fra portalen - dere finner linkene like under logoen vår, øverst i menyen til venstre.

 

Dette er vår julepresang til dere, og vi håper dere blir glad for hva vi har skapt :-)

 

med vennlig julehilsen fra dugnadsgjengen :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dette var en fin julegave ja :mrgreen:

Blir veldig gøy, og ikke minst spennende, å se hvordan kammeret utvikler seg fremmover. Og jeg er helt sikker på at det blir veldig bra :!:

 

Jeg er også veldig imponert over hva hele dugnadsgjengen deres har klart det siste året her.

 

Takk skal dere alle ha for et kjempeflott forum!

Link to comment
Share on other sites

Høres spennende ut :D

Blitt ganske avhengig av å lese poster her inne, og håper jeg får mange flere timer med morsom lesning :mrgreen:

 

-Dammen

rakk så vidt å se portalen før den forsvandt, så ut til at det var en del å lese på allerede, jeg gleder meg!

 

Kan vi ikke få den igjen? Vær så snill? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Helt fantastisk bra! Helt fantastisk!!! Igjen, jeg er kjempeimponert over hva dere har fått til... Nå må det vel snart bli på tide for oss kammerbrukere som ønsker det å bidra med noe til kammerkassa! (Jada jada, jeg veit dette har vært oppe flere ganger før, men klarer ikke å dy meg).

 

Gratulerer!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...