Jump to content

Alvorlig sak av bransjeaktør


Mauser68

Recommended Posts

Det er vel registert overtramp av flere aktører her inne tidligere. Mitt kortidsminne forteller meg om en kar som skjelte ut en moderator ++ for noen mnd siden. Jeg registerer samtidig at aktøren fremdeles er her - både som firma, og privat.

 

Det skaper iallefall ikke noe solid inntrykk av likebehandling fra Kammeret.no

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere vært og er fortsatt svært kritisk til anonymiteten i ett åpent forum der hvem som helst kan hive ut dritt om den de velger uten at dette kan tilbakevises konkret da vedkommende er en anonym nettbruker.

 

Hvis du er så imot denne anonymiteten, burde du da ikke skrevet under ditt virkelige navn? For jeg antar at du ikke er døpt Sauer 150? Og også opplyse om hvilket firma du har tilknytning til?

 

Hvorfor i alle dager skulle Idar gjøre det?

Det er da allment kjent hvem sauer 150 er, og at han er dagligleder og kranglefant på Jaktdespoten. Jeg syns det er uheldig at det blir slengt insinuasjoner mot aktører selv i denne tråden.

 

Poenget var vel neppe å slenge dritt mot Idar, men å påpeke det paradoksale i at han er svært kritisk til anonymitet samtidig som han velger å være anonym. Og nei, han er fremdeles anonym selb om moderatorer og vi GGG kjenner hvem som gjemmer seg bak nicket.

 

Bent Storå

Link to comment
Share on other sites

Det er vel registert overtramp av flere aktører her inne tidligere. Mitt kortidsminne forteller meg om en kar som skjelte ut en moderator ++ for noen mnd siden. Jeg registerer samtidig at aktøren fremdeles er her - både som firma, og privat.

 

Det skaper iallefall ikke noe solid inntrykk av likebehandling fra Kammeret.no

 

 

Det er "litt" forskjell i alvorlighetsgrad på å være hissig på moderatorer og dette:

 

Ved sida av å benytta ein skjult agenda som privat brukar av forumet, bevisst har benytta denne brukaren til ureint spel overfor andre markedsaktører.

Det er med fleire overlegg skjult bak eit nick, blitt posta angrep på ein annan aktør i bransjen for å fremma eigeninteresse.

Og om ikke det var nok så er nokon av innlegga blitt "underskrevet" med eit fiktivt navn for å skjula sin agenda.

Dette er brudd på det som finnst av reglar og etikk, så denne saken ser me meget alvorlig på.

Link to comment
Share on other sites

Om me hadde avslørt vedkommende eller som no, der me valgte å ikkje gjere det, er akkurat det samme for enkelte kritikere, moderatorene hadde fått kjeft uansett om deg hadde blitt den ein eller den andre løysinga. Det er berre eit faktum uansett, at ein kan aldri gjere alle til lags.

,

Det at leverandøren ikkje er avslørt, opp mot at alle leverandører blir mistenkeleggjort, det er ein oppkonstruert problemstilling som enkelte gjer det til, ha litt is i magen og vent å sjå kva som skjer, det skjer absolutt ingenting galt om det spørsmålstegnet blafrer i lufta eit par dager.. Det skjer tidt og ofte i media, at eit firma eller ein organisasjon er tatt eller mistenkt for snusk, uten at navn nødvendigvis er nevnt, det betyr ikkje at alle er nødt til å dra ting ut av proporsjoner å spekulere, ting kjem som regel opp i dagen etter ei tid..

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sjekket profilen jeg. Og for meg er det ikke en stor sak, jeg kjenner Idar helt tilbake fra SL tiden. Jeg synes bare det ble litt rart at han skriver under nick, om å stå frem med bransjetilknytning.

 

Men, han peker på en viktig sak, som har vært oppe mange ganger: Skal man kunne være anonym? Det tilbakvendende argumentet FOR anonymitet er at man som våpeneier ikke vil stå frem i offentligheten. Da blir forumet et innbruddstyvenes ABC, i noens øyne. Mitt syn er at bransjeaktører ikke bør være anonyme. Det er vel ingen som tror på den personlige objektivitet lenger? Dersom jeg lever av å selge shcnabløflicable lyddempere, da bør jeg enten: 1. la være å skrive om shcnabløflicable demper og ANDRE dempere under nick/privatperson, eller 2. stå frem med bransjetilknytningen.

Link to comment
Share on other sites

Bra at det blir slått ned på slikt, skal man kritisere andre så må man i det minste være ærlig nok til å seile under rett flagg/identitet.

At identiteten til aktøren holdes tilbake er vel for å få alle fakta på bordet slik at vi slipper et "justismord" , men før eller siden bør det komme en offisiell uttalelse det det opplyses hvem og hva.

 

Alle vet da hvem Sauer150 er, det er jo: 150 sauer :lol: seriøst: tror nok at identiteten til ham er kjent blant de aller fleste.

 

Sitat Mauser68: "moderatorene hadde fått kjeft uansett" Moderatorer skal kjeftes på eller så blir de utidige :lol:

Link to comment
Share on other sites

Heilt greitt at alvorligheten omkring slike ufine saker blir belyst i åpne forum, men så lenge det skjer i ei "pågåande" sak så må Staben regne med reaksjonar...

 

Etter meininga mi ville det vore klokt å handtere denne saka ferdig i Drift, før publisering i åpne forum.

 

+ 1 Skaubjønn.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hmm,

 

Av alle idiotiske tråder på kammeret føyer denne seg inn i rekken!

Jeg blåser i hvem som snakker skit om hvem, da jeg ikke er av den nysgjerrige typen men det undrer meg stort at denne tråden ble lagt ut når informasjonen er halvveis.

Skulle tro at moderatorene skulle skjønne hvor denne tråden skulle ta veien.

Sitter dere på rommet som små guttunger og ikke klarer å holde kjeft og bare må legge ut noe informasjon som ikke resten skal skal vite noe om?

I en sånn sak skal informasjon hentes inn, det skal taes en avgjørelse på sanksjoner, deretter skal det taes en avgjørelse på om dette skal offentliggjøres eller ikke. Alt eller ingenting.

 

Hadde jeg vært moderator hadde jeg strengt tråden :roll:

 

Sauerhansen

Link to comment
Share on other sites

Anonym - ja hvor legger vi listen her?? I profilen min står både tittel og firmatilknyttning og har gjort det siden dag 1. Med det som bakgrunn tviler jeg sterkt på at noen, kanskje med unntak av de med begrensede evner, som ønsker å finne ut hvem undertegnede er bruker mer en 30 sekunder på finne absolutt alt de ønsker seg og mer til.

 

Balansegangen mellom det å ha dette som jobb og være en genuin "Gun Nut" er for å si det forsiktig J**** vanskelig. Om en undertegner med firmaet er det firmaet som uttaler seg. Noe det langt fra alltid er. Er langt fra alltid mine personlige erfaringer og meninger om saker og ting samsvarer med firmaets, ei heller at det som er gunstig for firmaet alltid er det jeg selv mener er best.

 

Det jeg helt sikkert ikke forstår helt omfanget av selv er hvor mye meninger, tanker, følelser i begge retninger det ligger hos enkelte i forhold til firmaet, driften og undertegnede selv. Det ser en jo raskt når nesten enhver tråd som omhandler markedsaktører ender opp med en diskusjon om firmaet eller undertegnede på tross av at den aktuelle tråden opprinnelig omhandlet noe ganske annet.

 

Men men noen mener jo all reklame er bra reklame. Så godt en fortsatt har evnen til å lage storm i vannglass :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Sauer 150 ække mye anonym... 8) Eller diskre :winke1:

Jeg syns det er riktig at man har valgt å ta tak i problemet, riktig at man har informert om det og i tillegg så tror jeg faktisk korpset har tatt den klokeste avgjørelsen i forhold til saken så langt. Jeg er selvsagt selv dødsnysgjerrig på hvem det kan være. Men det er egentlig irrelevant for de involverte.

Link to comment
Share on other sites

.. klippe...

Balansegangen mellom det å ha dette som jobb og være en genuin "Gun Nut" er for å si det forsiktig J**** vanskelig.

..

 

Det er godt sagt. Og 'gun nuts' kan tilføre forumet erfaringer og synspunkt som firmaet ikke kan, eller ikke vil stå for. Og dersom man utelukker de som jobber i bransjen utelukker man kanskje de mest ivrige fra forumdeltakelse.

 

Men, det er allikevel en 'bukken og havresekken' problemstilling her som er interessant, og høyst reell.

 

For å ta deg som et tenkt (altså høyst hypotetisk) eksempel Idar. Sett nå at du holder på dagen lang og selge schmadrabla lyddempere, og finner ut at på bakgrunn av din erfaring synes du de er best i verden. Kan du da anbefale scmadrabla dempere som privatperson? Det er jo din erfaring du bygger på? Mitt synspunkt er nei, det kan du ikke. Så lenge firmaet ditt tjener penger på at du som privatperson har slike synspunkt så blir det umulig å skille fra hverandre hva som er bukk, hva som er havresekk og hva som er havre. Det vil si at dersom man har en betrodd stilling i bransjen så er det faktisk grenser for hva man kan si noe om.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli litt forvirret her nå!!

 

Handler tråden om en alvorlig sak av bransjeaktør eller handler den om sauer 150?

 

Jeg kunne fremdeles godt tenkt meg å vite hvilket eller hvilke firma dette har gått utover!! det kan tenkes at jeg har latt være og fremdeles lar være å handle hos ett firma på bakgrunn av denne saken!

 

PS jeg viste ikke før nå hvem Sauer 150 er, men må få lov til å rose han! Jeg er veldig godt fornøyd med de innleggene han har skrevet i de postene jeg har vært innvollvert i. Ingen av innleggene har såvidt jeg klarer å se noen interessekonflikt!

Link to comment
Share on other sites

Anonym - ja hvor legger vi listen her?? I profilen min står både tittel og firmatilknyttning og har gjort det siden dag 1.

Joda, men når man bare leser en tråd så fremstår du som en relativt regulær bruker. Du har mer info på profilsiden, men personlig går jeg ikke inn på den med mindre jeg lurer på noe spesifikt. Så en tilfeldig leser vil ikke nødvendigvis få med seg hvem du er eller firmaet du representerer.

Jeg sier ikke at det er noe galt i det, du er godt innenfor reglene her inne, men hvis du skal kritisere anonymitet så burde du kanskje være litt mer enn hårfint innenfor kravet selv? Det blir litt komisk når bruker "Sauer 150" kritiserer anonymitet på nett :wink:

 

 

Forøvrig ligger problemet med denne tråden hos brukerne, ikke hos moderatorene (selv om de burde forutsett hva som kom til å skje).

Link to comment
Share on other sites

Markedsaktører, og krav om flagging av bransjetilhørighet:

- Markedsaktører skal utøve særlig aktsomhet i diskusjoner som omhandler egne, eller konkurrenters produkter eller tjenester.

- Markedsaktører som vil drive markedsføring eller annonsering skal bruke Handelskammeret. Utenom Handelskammeret skal markedsaktører ikke drive direkte eller indirekte markedsføring, herunder ikke gi opplysninger om pris eller kvalitet, lage opplysningstråd om produkter, skildring av opplevelse, linking til eget firma, eller annet som må oppfattes som markedsføring. Vi vil gjerne ha markedsaktørernes viktige bidrag til forumet gjennom deres kunnskap, saksopplysninger og svar på spørsmål som er relevante i en aktuell tråd, men det skal ikke gli over i ren markedsføring. Bruk sunn fornuft og vær varsom!

- Markedsaktører skal flagge sin tilhørighet.

-Dette skal gjøres i en grønnfarget singnatur som forteller at det er en bruker med en bransje/markedstilknytning som skriver.

- Dersom brukere med interesser i markedet ønsker å være privatperson i forumet, skal dette respekteres.

- Dersom moderatorene synes at brukeren allikevel bruker forumet til å fremme sine markedsinteresser, eller til å devaluere konkurrentenes markedsinteresser, skal vedkommende gjøres oppmerksom på forholdet i PM, og oppfordres til å flagge sine markedsinteresser. Hvis så ikke skjer skal saken bringes inn for styret.

 

Min utheving

Regner med Idar regner seg som privatperson her inne, og det må være lov.

 

må innnrømme at jeg er nysjerrig.

Link to comment
Share on other sites

Det vil si at dersom man har en betrodd stilling i bransjen så er det faktisk grenser for hva man kan si noe om.

Det er det vel ikke, så lenge man er ærlig og etterrettelig. Det må være lov å si: Firma XXX som jeg jobber i selger ørten larmadarma dempere i året. Jeg har for egen fornøyelses skyld testet larmadarma demperen på min private rifle i kaliber bædi med X antall skudd på bane/i skauen og hører fremdeles Dagsnytt uten å skru volumknotten på 11.

 

Det er forskjell på det og å late som man ikke er bransjetilknyttet når man setter igang en svertekampanje mot en annen butikk, eller prøver å fremstille sin egen forretning i et ufortjent fordelaktig lys.

Link to comment
Share on other sites

Anonym - ja hvor legger vi listen her?? I profilen min står både tittel og firmatilknyttning og har gjort det siden dag 1. Med det som bakgrunn tviler jeg sterkt på at noen, kanskje med unntak av de med begrensede evner, som ønsker å finne ut hvem undertegnede er bruker mer en 30 sekunder på finne absolutt alt de ønsker seg og mer til.

Ein må jo vera pålogga for å sjå profilen, så slik sett er du likevel anonym for veldig mange. Eg trur heller ikkje den gjennomsnittlege kammerbrukaren har reflektert veldig over kven "Sauer 150" er - eller "H.K." for den delen...

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke meg denne gangen, så det er ikke min skyld og jeg er ikke blandet inn i dette. Så slipper dere å ha meg med i disse spekulasjonene. Ser jo at det står litt om å skjelle ut moderatorer over her også, og det har jeg gjort. Så greit med en pressisering.

 

De andre aktørene her kan jo fortsette med "STOL LEKEN" her i denne tråden. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Spennede løsning dette. Lage en "tipp hvem som har gjort noe galt" tråd. Blir spennede å se hvem av oss som går av med seieren, tipper riktig sak.

 

Synes vel denne tråden absolutt burde vært holdt igjen til det ble mere konkrete ting å gå ut med. Jeg å tipper nå hvilken sak dette dreier seg om, men vil ikke skrive hva det er, nok spekulasjoner her.

 

Lykke til med tippinga alle sammen

 

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Nå lurer jeg bare på en (to) ting jeg da: Hvilken bransjeaktør er det tråden omhandler og som selger følgende dempere?

schmadrabla lyddempere
larmadarma dempere
Og hvilken anbefaler dere erfarne kammer-brukere til min Tauruspistol i .22? :winke1:
Link to comment
Share on other sites

Når f.eks at grunnen til anonymiten er allerede skrevet og så klarer enkelte å sutre å grine over det også. Forferdelig vanskelig å forstå kanskje, for alle vil jo ha navn, så blodet kan flyte skikkelig, men det er ein grunn for dette, sjølv om det kan være vanskelig å forstå..

Link to comment
Share on other sites

"OscarK

Innleggets emne: PM, navn og EpostadresserSkrevet: Søn Des 02, 2007 00:00 33

 

 

Registrert: Lør Des 01, 2007 23:49 29

Bosted: Telemark

Hei. Fint initiativ dette! Noe av det som har vært klaget på i tidligere forum er at mange useriøse tråder er fra "anonyme" medlemmer. Dette kan vel enkelt gjøres noe med nå? F.eks kunne alle hatt fullt navn f.eks som signatur(kunne vært et krav). Hvis ikke bør i det minste interimstyret og moderatorer ha både navn og epostadresser tilgjengelig for å gå forran som et godt eksempel? Morten Vinje er jo et eksempel på dette(men han mangler epost). Skulle man være redd for å ikke bli gjenkjent av gamle forum kollegaer kunne man jo bare sette det gamle "nicket" sitt i parantes? Mulighet for å skjule at en bruker er på forumet skjønner jeg heller ikke vitsen med dersom de er der med gode hensikt"

 

 

 

Kom frem fra skapene gutter og jenter - tilknyttet bransje eller ikke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det som er den virkelige ille saken her, er at moderator har bæsja på leggen med å skrive dette innlegget første gang. Inrøm feil og rydd opp etter dere. Du begynner å sutre over at vi brukere ikke forstår grunnen. Det er faktisk moderator som tydelig ikke skjønner sin egne dårlige dømmekraft og hva de har stelt i stand.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan egentlig ikke helt si at jeg hverken "sutrer" eller føler at "blodet skal flyte"..

Jeg skrev hva jeg mente om denne tråden, og at jeg kansje tråkket trådstarter på tærne får så være....

Jeg er vel antagelig litt treg av meg, men kan ikke forstå hvorfor dette problemet er tatt opp på pm med de det gjelder.

Burde vel være mulig å få en forklaring av de/den som har gjort dette alvorlige overtråkket uten å lage en tråd om det..

Link to comment
Share on other sites

Kunne det vært en ide å steng tråden nå?

Er jo ikke værre enn at den/de det gjelder som har tråkket i salaten her starter en ny tråd med en tydelig overskrift? Og deretter legger alle kort på bordet. Om det eventuelt ikke skjer kan det jo denne tråden gjenåpnes med navn og firma.

Dette kommer bare til å strekke ut i det evige meg 101 forskjellige meninger om hva som bør gjøres, hva som skulle vært gjort og hvem som kanskje er skyldig.

Link to comment
Share on other sites

mmm.... :?

Her har moderatorene (jeg antar at de er i flertall og har snakket sammen, samt gjort en del forarbeide) blitt eninge om å presentere denne saken på den måten det er gjort, med informasjon hva som har skjedd - uten at navn nevnes. Samtidig har de gitt "synderen" en sjanse til å oppklare selv, før evnetullet andre sanksjoner iverksettes. At det skapes spekulasjoner er dessverre et biprodukt av dette, og samtidig så er det få andre muligheter jeg ser, man kunne brukt for å styrke kammerets troverdighet. Ja, jeg verke\r også etter å få vite hvem det er som har gjort hva - men jeg stoler såpass på at de som styrer med dette har tatt de riktige avgjørelsene så langt.

 

Det som kjent forskjell på "nice to know" og "need to know" selv om det er forbannet irriterende.

 

Selv om jeg langt fra alltid er enig med moderatorene, syns jeg de har vist riktig fokus og dømmekraft i denne saken så langt. (At jeg sjekker kammeret ca hvert 5 minutt i et håp om å finne svaret på gåten, er mitt problem, ikke noe Mods tvinger meg til)

Link to comment
Share on other sites

Måten slikt kan løses i fremtiden, er å legge ut en genrell tråd om slike problemer, uten å nevne at en eller annen har gjort ditt eller datt, og parallelt ta op den konkrete hendelsen med forfatteren av innlegene.

Link to comment
Share on other sites

En ting er hvem som har gjort dette en annen hvem som har vært målet. Hvis det ikke har vært moderert på forumet så ligger det falske anklager ute mot en aktør. Det er ikke bra. Synes at den aktøren som har vært målet burde være navngitt så folk ikke får feil inntrykk av aktøren/produktet.

Link to comment
Share on other sites

En ting er hvem som har gjort dette en annen hvem som har vært målet. Hvis det ikke har vært moderert på forumet så ligger det falske anklager ute mot en aktør. Det er ikke bra. Synes at den aktøren som har vært målet burde være navngitt så folk ikke får feil inntrykk av aktøren/produktet.

 

BINGO!!

Link to comment
Share on other sites

Hansen, to mulige motiver for å starte tråden:

 

1. "Vi har laget en tråd om dette, enten legger du alle kortene på bordet i åpent forum, eller så publiserer vi nicket og bransjen din"

 

2. "Bransjefolk, pass dere, slikt finner vi oss ikke i".

 

Jeg tror mest på forslag 1. Det kommer etter hvert så mange spekulasjoner, slik at det blir umulig å la være å publisere det til slutt.

 

Så sett i gang å spekuler, slik at vi får fortgang i saken. Spekulasjonene kan vi alternativt ta på PM.

Link to comment
Share on other sites

Behøver ikke å fortelle oss hvem synderen er, bare si hvem det ikke er! 8) Så skal vi kanskje klare å resonnere oss til resten. :mrgreen:

 

Men ærlig talt, en aktør som har begått slike overtramp behøver ikke å beskyttes av Kammeret.no. Aktøren får tåle å stå litt i skjærsilden, og om aktøren taper penger på å bli offentliggjort her (ved at folk ikke handler der), så er det jaggu en passelig straff. Da får aktøren greie seg med andre markedskanaler, noe de helt sikkert gjør. Om vedkommende aktør har baller nok til å stå fram og innrømme sin brøde, så er mye berget på det også. Tiden har det med å lege de fleste sår.

Link to comment
Share on other sites

Men ærlig talt, en aktør som har begått slike overtramp behøver ikke å beskyttes av Kammeret.no. Aktøren får tåle å stå litt i skjærsilden, og om aktøren taper penger på å bli offentliggjort her (ved at folk ikke handler der), så er det jaggu en passelig straff. Da får aktøren greie seg med andre markedskanaler, noe de helt sikkert gjør. Om vedkommende aktør har baller nok til å stå fram og innrømme sin brøde, så er mye berget på det også. Tiden har det med å lege de fleste sår.

 

Det er vel ikke helt sikkert at det er en aktør i seg selv som har gjort dette (noe usikkert hva som egentlig er gjort da!!), det kan være en ansatt hos denne aktøren som har operert på egen hånd.

Link to comment
Share on other sites

hvis kammeret og deres moderatorer føles idiotisk, og du vil fylle din PC-hverdag med noe annet kan jeg anbefale forum.kvinneguiden.no

 

Personlig liker jeg kammeret, og har ingenting å utsette på deres moderatorer.

Denne saken har de som nevnt jobbet med i ca 2 uker (og nei, da er det ikke vanskelig å gjette hvilken tråd som utløste det) og nå kommer de med et stooort varsko til alle.

Link to comment
Share on other sites

Har lest alt i denne tråden og føyer meg inn i rekken som mener dette er en idiotisk tråd, bortkastet tid for en vanlig forumbruker. (Ja, jeg vet at jeg ikke trengte å lese tråden, men nysgjerrighet og det at noen har sagt "A" gjorde at jeg måtte lese.) Nå er popkornet er spist opp.

 

Ref de mulige motivene for å starte tråden:

1. "Vi har laget en tråd om dette, enten legger du alle kortene på bordet i åpent forum, eller så publiserer vi nicket og bransjen din"

2. "Bransjefolk, pass dere, slikt finner vi oss ikke i".

 

Nr 1 faller på sin egen barnslighet. Dersom man ikke publiserer det man vet kan jeg garantere deg at den aktuelle aktør ihvertfall ikke gjør det.

Nr 2 ?

 

Så.. Hvilken hensikt tjener denne tråden for en vanlig forumbruker? Jeg venter svar.

Link to comment
Share on other sites

Hvis hensikten med tråden har vært å belyse en uheldig utvikling, er intensjonene med tråden gode. Jeg medner derimot at dette da burde vært fremlagt på en mer generell måte og åpnet fo rdebatt rundt dette. Denne tråden og måten den ble presntert på fra moderatorene er det samme som å be om spekulasjoner og rykter. Det er vel hverken Kammeret eller bransjens aktører tjent med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev hva jeg mente om denne tråden, og at jeg kansje tråkket trådstarter på tærne får så være....

Det er berre det at grunnlaget for tråden står her, at du synst at det er den mest idiotiske tråden du har sett her inne, får det til å likne på at f.eks alle som har Sauer er idioter, fordi du har ein Mauser. At ein er ueinig i det, ikkje ser poenget med informasjonen som er gitt, det er ein en annen ting enn at det er den meste idiotiske tråden du har sett her inne, då blei eg litt irritert..

Ellers kan du slappe heilt av, tærne mine tåler ein trøkk.. :wink:

 

Jeger30.06 svaret er, svart på kvitt, du slepp å lese mellom linjene også, hvis du føler at tråden ikkje tjener deg, og den heller ikkje gir deg informasjon, så kan eg verken eg eller andre hjelpe deg med det.. Morgan Kane var litt raskere på avtrekkeren enn meg, men det er han vel kjent for også...

 

Tråden blir forøvrig ikkje stengt enn så lenge, vedkommende skal få tid til å tenke og komme med innspel hvis han ønskjer dette.. I mellomtida, så ser det ut som det er bra fyr på grillen, masse popcorn igjen og me kan lene oss tilbake og nyte "matnyttige" spekulasjoner...

Link to comment
Share on other sites

.... klarer ikke å dy meg...

 

Dette er blitt en morsom "replay to all" streng - den dere vet når noen sender en "replay to all" og en haug folk sender "replay to all" med beskjed om ikke å sende "replay to all". Må innrømme at jeg bare leste de 30 første innleggene men ser nå at nr 90 + ikke har tilført noe særlig nytt, bortsett fra at man nå spekulerer i motivene for den ene eller andre. Mitt forslag er at vi setter ned en gruppe som kan analysere startinnlegget og så kan vi sette ned en gruppe som kan analysere hvorfor denne gruppe kom til den konklusjon de har kommet til og så lager vi en avstemning hvor alle formbrukerne kan stemme på følgende alternativer.

1 Skulle gjerne vite hvem synderen er, men akseptere at han må brenne i helvete.

2 Driter i hvem synderen er, men akspeterer at han må brenne i helvete

3 Er ikke så opptatt av synd, men har det morro for det.

 

.. noen har driti seg ut..og jeg skal vedde på at det er noen som sitter å flirer i sjegget over alt oppstyret.

 

Ha en fin forumkveld.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...