Jump to content

Alvorlig sak av bransjeaktør


Mauser68

Recommended Posts

ja jeg vurderer om jeg i det hele tatt skal være bruker av Kammeret.no slik denne tråden får herje. jeg skjønte bynnelsen. så tok moderatorene popcornet og satt seg i gostoln å fulgte med "om en aktør ville rydde opp" :roll::roll:

åpenhet fra første stund eller steng tråd.

Link to comment
Share on other sites

Satt sammen med en 8- 10 mann rundt et bord og pratet og drakk kaffe på skytebanen i kveld. 4 av denne gjengen er medlemmer av NOJS, og 2- 3 andre ivrige brukere av Kammeret.no. Denne tråden kom opp som diskusjonstema, og videre ble Kammerets ganske sjeldne "forum-anonymitet" og det generelle "nivået" på endel tråder diskutert. Vi kikket endel rundt på ymse tråder i fellesskap, og da vi reiste fra banen var det 2 NOJS-medlemmer mindre og minst 2 kammeret.no-"forumister" mindre... Denne tråden topper mye av virksomheten på Kammeret.no, og flere av karene rundt bordet ønsket ikke å bli assossiert med denne. Synd.... 2 av disse karene har vært, og kunne blitt, særdeles gode ressurser for både NOJS og Kammeret.no... :(

Link to comment
Share on other sites

Kan noen være så snill å stenge denne tråden, og samtidig moderere hardt hvis ny(e) tråd(er) om samme tema skulle dukke opp?

Djeeezzz, sist jeg så slike tendenser var på filmsnutter med ustabil kameraføring fra midtøsten! :roll:

 

Det er ikke rart at "den almene borger", politikkere og POD, ikke tar "oss våpengale" helt alvorlig når vi klarer å hause opp ting på denne måten!

 

 

 

 

 

 

 

Gå i kroken og skamme seg, nå... :winke1:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi kom ingen vei med denne saken hvor kammeret.no ble grovt misbrukt i uredelig markedsføring fra denne aktøren.

Det er ingen anger i svarene vi har fått, så noen beklagelse derfra vil ikke komme.

Vi har derfor vedtatt å legge tilbake alle innlegg fra "SS-Hunter" og stenge alle kontoer som har direkte relasjon til denne forretningen.

 

Nojs har ikke valgt part i saken, men velger å gå hardt ut mot dette siden det er vårt forum som blir misbrukt og setter oss i ei klemme som tredjepart i slike saker.

Vi vil derfor måtte revurdere regelverket vårt når det gjelder markedsaktører igjen. Vi ønsker ikke at dette skal gjenta seg.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...