Jump to content

22 lr sporlys kan skaffes ved kjøp av 100 000 skudd


Xesray

Recommended Posts

Tok meg en tlf til våpen søylen og hørte om de kunne skaffe sporlys til 22 lr.

Vist eg kjøpte en container som tilsvarer 100 tusen skudd så kunne dette skaffes.

 

Ka type har eg ikkje sjekket opp i enda, og pris for en container.

 

Men vist vi er nok folk så kan jo vi spleise på hele gilde.

 

Er det noen som er villig til å være med? Eg vil kontakte våpen søylen i morgen om pris.

 

Eg vil ikkje ha en haug med pm om folk som vil være med, vi tar alt her inne.

Vist noen har forslag til bedre overskrift så må dere gjerne bytte så ALLE får dette med seg.

 

Eg vil også Infomere om at sporlys ikkje er lovlig å bruke på bane, det fikk eg beskjed om.

 

Eg vil oppdatere under her kem som melder seg på, å så ser vi kor mange vi må dele på tilslutt.

 

Dette SKAL være en tråd som skal være 100% om kun sporlys, vist folk lurer så fins det andre tråder om emnet.

Alt annet vil bli slettet!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har vert i kontakt med søylen i dag.

Vi må nok vente litt, de jobber med saken og kommer tilbake til meg på mail når de vet alt sikkert.

Han tippet at det kom til å havne på 1 kr per skudd, men ingen ting eg helt sikkert enda.

 

Eg snakket også med de om kordan vi skal gjøre det med folk som ikkje bor i begens området.

De kan sende til alle, men da vil porto komme i tilleg.

 

Det SMARTEST var at de som feks bor i oslo slår seg sammen til EN bestilling.

Og det vil jo gjelde for de som bor andre steder også, så eg foreslår at folk skriver kor de e fra og de som bor i samme by slår seg sammen til et lag.

 

Og eg vil infomere om at sporlys er LOVLIG å bruke på bane så lenge det er lov der du skyter. Sorry for feil info fra min side.

 

Kommer tilbake så fort eg får mer info :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...