Jump to content

22 lr sporlys kan skaffes ved kjøp av 100 000 skudd


Xesray

Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi skal ikkje ha noe diskusjon ang pris i denne tråden, den skal innholde kem og kor mange skudd man ønsker.

Denne skal holdes så ryddig og oversiktig som mulig

Det vil komme en oversikt om alt når eg har fått pris. Så ikkje bland dere inn i dette e dere snill. Alt som ikkje har noe med tråden å gjøre vil bli slettet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne også vært interessert i noen men uten pris er det umulig å si noe om antall.

 

Før evt bestilling ville jeg også foreslå bindende bestilling med betaling på forskudd ellers blir man nok sittende med mye til overs.

Efalan regnet seg fram til ca 55k totalt til nå. Men erfaringsmessig med slike bestillinger, så er det mange som man aldri hører noe ifra, når det faktisk blir snakk om å hoste opp pengene....

Link to comment
Share on other sites

Bare for å klargjøre litt. Det gikk jo frem i et tidligere innlegg at prisen ville komme seg på oppimot 1,-

 

Om prisen f.eks blir 4,-stk, så ønsker jeg derimot ikke å kjøpe 1000skudd.

 

(så med et lite forbehold om at prisen blir ca 1,- Ønsker jeg 1000stk)

Link to comment
Share on other sites

Har vert inne på søylen i dag, de driver fortsatt å jobber med å få tak i, etter at eley fabrikken brant ned så sliter de å få tak i sporlys.

Men de jobber med det. Så vi får bare smøre oss med tolmodighet. Eg kommer med info når eg vet mer.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...