Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud tråd


Gullars

Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er jo en billig jaktdress, det er det ingen tvil om.

Men prisen er oppgitt uten moms, noe som gjør meg litt sur.

 

Prisen er ikke oppgitt uten mva nei, hvor i alle dager fikk du det ifra? :roll:

 

Var å kjøpte en slik dress istad, og kan ikke si annet enn at 300kr er svinebillig...

Link to comment
Share on other sites

Pedersens våpenlager i kristianby har .308 treningsammo til 2.50, så lenge lageret rekker.

Det er snakk om en type som heter wolf. Har ikke prøvd den, men nå ligger det noen pakker i skapet mitt og venter på å få smelle.

 

Om du ikke kjenner til ammunisjonen, bank ut en kule og sag i den med en fil... Evt, sett en magnet borti. :winke1:

Link to comment
Share on other sites

G Max hadde tilbud på elektroniske øreklokker til kr 200,-. Knalltilbud tenkte jeg og dro til butikken,de hadde ikke noen øreklokker,så jeg satt meg på liste på de annonserte øreklokkene,har vært i butikken fortsatt ikke noe å få,har mailet til dem under rubrikken ris og ros to ganger og fortsatt ikke fått svar,så de bør ikke annonsere for varer de ikke har . :twisted: Hlsen arne. Har vert i butikken og spurte om di hadde fått inn øreklokkene som jeg bestilte og de hadde kommet fikk de til kr 199,. Som de hadde på tilbudet de ser lik ut som Peltor øreklokkene som er lik de jeg kjøpte, nå skal de testes på banen for og se om de er bra :D.

 

skulle prøve øreklokkene på banen i dag så røyk hodebøylen før jeg rakk å skyte,så da er det et dårlig parti de har kjøpt inn, har heldigvis kvitering :lol:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk samme opplevelse men di tok mitt nummer og to dager etter var di inne på lager.

 

Dette var desidert det verste kjøp jeg noen gang har gjort. (og jeg har kjøpt mye på aliexpress og ebay :oops: ) Disse klokkene som di tar 200,- kan være vært 50,- inkl frakt fra Kina. Men jeg hadde ikke kjøpt dem for den prisen heller........

Link to comment
Share on other sites

Da er du nok blant de heldige som fikk tak i en slik Revejakt.

Jeg sendte min bestilling 21.09 ca kl 15 etter å ha lest denne tråden. Dagen etter kom det melding om at de var utsolgt og trolig ikke kom til å få inn flere.

 

Nuvel.. strengt tatt trenger jeg ikke flere jakt klær, det jeg egentlig trenger er tid til å jakte. Det har de desverre ikke på xxl..

Link to comment
Share on other sites

http://www.forsvarsbrukt.no/shopexd.asp?id=1184

 

er ikke jaktdress, og ikke gore-tex, men vadmelsklær er min favoritt på jakt. Varmt, lydløst, og godt å gå i. På varme dager kan det diskuteres hvor anvendbart det er, samt når det blir gjennomvått. Men til vinter og kalde høstdager er det ingenting som slår det! 300 kr er ingeting for ei god vadmelsbukse!

Link to comment
Share on other sites

Da er du nok blant de heldige som fikk tak i en slik Revejakt.

Jeg sendte min bestilling 21.09 ca kl 15 etter å ha lest denne tråden. Dagen etter kom det melding om at de var utsolgt og trolig ikke kom til å få inn flere.

 

Nuvel.. strengt tatt trenger jeg ikke flere jakt klær, det jeg egentlig trenger er tid til å jakte. Det har de desverre ikke på xxl..

 

Var fremdeles ca. 8-10 dresser igjen på Forus for en times tid siden.

Str. L, XL og XXL

Link to comment
Share on other sites

Har testa denne dressen litt nå, og er ikke noen stor fan av den akkurat.. Buksa var ok, fin passform, men kanskje litt klam mot huden, regnet prellet faktisk av den halve timen jeg var ute med den. Jakka var enorm i str XL (som normalt passer meg greit). Den er litt posete og rar og jeg tror ikke den blir brukt mye. Den virker også for stor til å pakke i sekken til tørr reserve. Virker ganske tett den også, uheldigvis begge veier. Blir fort varm.

 

Konklusjon: Helt ok kvalitet til 300kr. Buksa er god, og jakka fungerer kanskje godt på en kald og tørr dag med litt tøy under.

Link to comment
Share on other sites

(Fjernet siteringen - det svares på innlegget over. Jegermeistern).

 

ikke døm 710 rifla sånt med en gang... vet der har vært en del som ikke har vært gode, men jeg hadde en slik selv i 270win, og den hadde knall presisjon, ikke ett vondt ord å si om den rifla bortsett fra at den ikke var links :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Ole_Netland, jeg ser den. Til prisen så kan man nok ikke forvente våpen i øverste sjikt, men jeg ble overrasket over kritikken den har fått når jeg søkte litt rundt på nettet. Sjelden den er så samstemt og negativ. Prisen gjør nok mange (inkludert meg selv) forutinntatt.

 

Den er nok et våpen som rekker langt for de fleste jegere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kjøpte mms viltkamera på qxl idag. Koster 3590,- i dem fleste butikker, 1699,- på qxl :D

 

http://www.qxl.no/pris/sport-fritid/jak ... 649546318/" target="_blank

Her har du å noen viltkamera ink frakt..til en lavere pris en på QXL :)

Disse sendes og fra HK.

http://www.aliexpress.com/wholesale?min ... Country=no

Toll og MVA? Har aldri fått det på varer bestillt fra aliexpress :)

Link to comment
Share on other sites

Kjell Olav: Hehe, du bekrefter vel med dette at det er et greit kjøp.

 

Host, host....ehh.... Nei dette tror jeg er et særdeles ille bomkjøp.

For å slippe å plages med en slik rifle synes jeg du skal finne deg et annet passende objekt på finn.no.....host... :wink:

 

 

 

Som sagt, skal ikke du ha den så står jeg som nr 2 på lista. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...