Jump to content

Bilder av deres rigg


Tommy B

Recommended Posts

Som vi alle vet justerer Google søkealgoritmene sine etter hva man har søkt på før, så det jeg får treff på når jeg søker etter "rigg" trenger slett ikke å være det samme som det andre får. 

 

Så kanskje det er en ny og avslørende selskapslek - Google forskjellige ord og fraser og forsøk å dechiffrere hva søkeresultatet sier om deg som person. 😆

Link to comment
Share on other sites

Hvordan opplever du jet-01 i lengden? Slark i foldestokk, osv har det kommet barnesykdommer? 
 

Vurderer som sagt vision, men tanken som gnager i hode er jo om att chassiet som er hakke lettere og har litt bedre kolbeløsning gjør til att rifla blir bedre på jakt også.. eller om 1 kg fra og til ikke vil ha noe si😂

Edited by Tommy B
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tommy B said:

Hvordan opplever du jet-01 i lengden? Slark i foldestokk, osv har det kommet barnesykdommer? 
 

Vurderer som sagt vision, men tanken som gnager i hode er jo om att chassiet som er hakke lettere og har litt bedre kolbeløsning gjør til att rifla blir bedre på jakt også.. eller om 1 kg fra og til ikke vil ha noe si😂

Har ikke fått testet det skikkelig, men inntrykket er bra. Kjøpte en brukt demo-modell som har allerede blitt brukt litt på skytebanen. Har ingen slark i foldekolben. Knappen for å folde kolben er faktisk jæ**** stiv. Klarer nesten ikke å trykke den inn med bare tommelen, må av og til gi den et kakk med neven. Har ikke prøvd vision, men etter det eg har lest er løsningen på grepet bedre. Chassiet veier litt under 2kg med kinnstøtte og grep. Tror ikke en merker forskjell på 1/2kg pluss minus når riggen først blir så tung. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, M67 said:

Hehe, jeg tror det teller som tilleggsutstyr ;) Mer seriøst. Vision er bare chassiet, det omfatter ikke noen ting med selve våpenet.

 

K

https://www.skytterlinken.no/rifle-langhold-vision

Nå er naturligvis ikke vision ett våpen i seg selv, men om slutstykke ikke er fluttet på denne når den kommer i posten så er det jo bare å returnere den med bakgrunn av falsk promotering.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...