Jump to content

Lars Monsen


sp33do

Recommended Posts

Om det er et PR stunt eller ikke skal ikke jeg begi meg ut på, men det høres "litt" for utrolig ut.

 

Men stemmer det, så ønsker jeg dem all lykke dem kan få, og uansett ser jeg framover mot flere TV serier og filmer med han, og hans samboer/kjærste. Spiller null rolle for meg hvem han er sammen med. Jeg er storfan av det han driver med uansett, og skulle ønske jeg kunne opplevd halvparten av det han har opplevd. Da hadde jeg hatt et rikt naturliv :D

Link to comment
Share on other sites

Tenker Monsen har litt "tøm og røm" i seg slik alle oss huleborere har i oss. At Monsen skal hekke på en Rein resten av tia har jeg vanskelig for å tro. Men hvem kan med hånda på hjerte si at man ikke ville prøvekjørt en Rein. STÅ på Monsen du får tømme deg skikkelig før neste eventyr(?)

Link to comment
Share on other sites

Pøh.

Så fordi at han har fått en pen dame er han liksom mindre til kar?

Kansje Trine har feltstøvler og liker ørret hun også?

Jeg synes han har fått MER kred, jeg...

 

Fått pen dame :?: Må vel si at Nina Skramstad er mye penere, og gav mannen langt mer kred!

 

Just my 2 cents ;)

Link to comment
Share on other sites

Reinlykke?

 

VG/Db har jo utrolig mange gode overskrifter å boltre seg med her.

 

Mannen jobber seg målbevisst dypere inn i kjendisverden! Neste år blir det vel Lene Alexandra? :lol:

 

Ugh ugh...hulemannen er kommet i brunst. Det må man jo bare respektere :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Jeg visste ikke at mannen hadde samisk blod? Men nå som han er blitt Rein-eier, er det vel snøscooter og ATV som er neste på ønskelista...

 

Han har vel hørt på den samiske regla og missforstått litt da.

 

Ka du sei, ka du mein

Har du pult mange rein

(har du pult trine rein som monsen trudde det var og ville da teste det ut)

Var det ein elle to,

var det hann elle ho.

 

Neida spøk til side, Trine Rein ser ut til å vere ei søt dame det.

Foresten er det ikkje ho som liker motorsykkel veldig godt? Lurte på om ikkje ho har\hadde Ducati og leika litt med banekjøring og div.

Link to comment
Share on other sites

Hvorvidt Monsern'n mister eller vinner cred vil vel fremgå av om han blir mest å se i Se og Hør eller i Villmarksliv fremover 8)

 

Lurer bare på hvordan bikkjene hans kommer til å ta skiftet av alfahunn....

 

Trukke det blir no skifte av alfahunn der i går`n gett.. :lol: Blir nok bare enda ei dette som må underkaste seg Monsen, og regner med at ho må nok underkaste seg bikkjene også :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvorvidt Monsern'n mister eller vinner cred vil vel fremgå av om han blir mest å se i Se og Hør eller i Villmarksliv fremover 8)

 

Lurer bare på hvordan bikkjene hans kommer til å ta skiftet av alfahunn....

 

Trukke det blir no skifte av alfahunn der i går`n gett.. :lol: Blir nok bare enda ei dette som må underkaste seg Monsen, og regner med at ho må nok underkaste seg bikkjene også :lol::lol:

 

 

Viktig å dele med hundene så de yter max *flir*..

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo enkel logikk:

fin dame vil ha badboy eller mannemann..

mannemann takker ikke nei til fin dame... (eller noen dame for den sak skyld)....

 

Rein er sikkert kontrollfreak... Tenk så praktisk det er med en mann som drar til Canada i 3 år... Full kontroll, møter ikke mange konkurrenter i skogen liksom :D

Monsen burde kanskje være mer bekymra :)

 

Hvorvidt Monsern'n mister eller vinner cred vil vel fremgå av om han blir mest å se i Se og Hør eller i Villmarksliv fremover 8)

 

Lurer bare på hvordan bikkjene hans kommer til å ta skiftet av alfahunn....

Mener du at vi også vil få en tilnærming mellom villmarksliv og Se&Hør ... oh the horror!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Villmarksliv er se&hør! For meg er begge blekkene like uinteressane... full av sensasjonsnyheter, svære bilder og masse reklame. Ikke noe innhold!!

Og Monsemann's damehistorier er det hans problem, hvis han er sånn til kar som alle skal ha til så må han da vel klare å temme den katta... stikker han tilbake til villmarka nå, så er det bare et bevis på at han tapte :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Lurer bare på hvordan bikkjene hans kommer til å ta skiftet av alfahunn....

 

Nå er nok alfahunden den samme... Alle bikkjene bor hos Nina, men Lars kommer fortsatt til å kjøre noen løp med bikkjene. De er fortsatt på samme hundekjørerteam, og kjører annenhvert løp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...