Jump to content

Raudnakkes fravær....


Raudnakke

Recommended Posts

Hei Alle sammen...

 

Som dere kanskje har merket har jeg vært totalt fraværende her i det siste....

 

Dette skyldes IKKE forhold ved forumet, brukerne eller noe annet relatert til det men utelukkende min egen livssituasjon.

 

Kort fortalt er jeg i sluttfasen av et samlivsbrudd, og klarer for øyeblikket ikke å forholde meg til stort annet enn det..

 

Jeg ser at brukere forsøker å få kontakt med meg på PM etc, og vil ta hånd om denne kontakten igjen så snart jeg kommer litt ovenpå. Brukere som har pågående handler med meg vil heller ikke bli glemt; alt ligger der når jeg orker å rydde i PM-boksen min igjen og vil bli behørig behandlet..

 

Jeg ber derfor om tålmodighet med meg en liten stund til, siden jeg selvsagt er tilbake når tingene har roet seg litt rundt livet mitt..

 

På forhånd takk

 

Raudnakke

Link to comment
Share on other sites

Ja, nei, flere har vært gjennom slike ting, det går over etter noe tid. Selv om det kan sette en litt tilbake økonomisk. Går over det også.

I den kjente operaen "Rigoletto" av Verdi lyder det: "La donna e mobile". En god rifle derimot er pålitelig. Da vet man hva man har. En forutsetning for mine madamm-relasjoner har vært at de har tilknytning til vår sport, eller i det minste aksepterer at man bruker MYE tid på den.

Link to comment
Share on other sites

Du får bare bite tenna sammen, det er forjævlig mens det står på. Man må ta en dag avgangen og jobbe seg gjennom, selv om det er mørtk der, er det lys i andre enden av tunellen.

 

Uansett hva man tror, det er ikke verdens undergang. Ting blir annerledes, og ting må offres, men så kommer en seg i orden og litt etter litt så får en retta ryggen og begynner å se fremmover. Da er en igjennom og kan begynne å bygge oppigjen livet, jeg blir stadigvekk forbløffet når jeg ser kammerater og bekjente ikke bare får livet igang igjenn, men merkelig ofte får det bedre etterpå en før. Ikke en av de trodde det selv.

 

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Hmm...Ikke langt unna at det gikk dager og år før jeg var tilbake..dager iaff. :wink:

 

Vel..det har vært et turbulent år. Mye som har skjedd i livet mitt, og lite tid til børser, skyting og prosjekter. Jakt har det heldigvis blitt og mer blir det fremover. På mange måter kjennes det greit og.. at jeg har fått denne tiden til å finne ut hva som er viktig for meg.

 

Helt utenfor har jeg jo selvsagt ikke vært; gode personlige venner her fra Kammeret har jeg hatt jevnlig kontakt med irl, og jeg røyk faktisk på en ny demper på impuls her i høst :oops:

 

Noe tid vil det vel også ta før jeg er tilbake med customprosjekter og slikt, da jeg i løpet av vinteren vil finne et nytt sted å slå opp lavvo og høvelbenk sammen med verdens herligste lille dame som jeg også har startet hundeoppdrett sammen med :wink:

 

Jeg kommer dog til å være mer tilstede her på Kammeret og bidra der jeg kan.

 

Noen få brukere venter vel ennå på olje fra meg, jeg har funnet frem bestillingslistene og olje og effektuerer dette fortløpende..Jeg beklager den sinnsykt lange ventetiden..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er for fersk til å ha savnet deg, men jeg har satt pris på dine bidrag, og leste med stor glede fortellingen om Lille My's KammerMyser. Sånt varmer i hjerterota. Om du skulle befinne deg i Oslo-traktene er du hjertelig velkommen til en Whisky og en våpenprat (som en nybegynner ville satt stor pris på).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...