Jump to content

Takk


Giron

Recommended Posts

Da kom jeg meg endelig over også :D

 

I oppspilthetens navn greide jeg jaggu meg å trykke at jeg var under 13 år :shock: Dermed ble jeg stoppet. Men ved hjelp av en PM på det andre forumet så ordent Dachs opp i dette med engang. Dette ser veldig bra ut. Og jeg må si at Dere ha stått på de siste dagene. Ble temmelig overrasket da jeg kom over denne siden ved en tilfeldighet idag. Var inne å kikket litt på sluttstykket, etter ei uke i sol og varme :D. Det var ikke vondt i disse grå og regntunge dager på sørlandet.

 

Har forandret litt på nicket fra JAMT til Jamt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

muligheten til å kunne laste opp bilder rett fra pc`n. Slippe å laste de opp på en nettside..

 

 

Kommer dette automatisk opp hvis du kopierer et bilde fra egen pc. eller er det er det en funksjon som ikke jeg finner :oops:

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg brukt et par timer på å sette meg inn i kammeret, og lest de fleste trådene! Jeg tror dett kommer til å bli bra! Gleder meg til å se utviklingen her framover! Når en ser på hvor bra dette er blitt i løpet av noen dager/uker? så gleder jeg meg til å se hvordan det blir om noen måneder!

Jeg skal prøve å bidra med det jeg kan for at dette skal bli et bra forum!

 

LYKKE TIL MED DRIFTA!

 

mvh

 

Jørgen

Link to comment
Share on other sites

Har det siste året vært lite aktiv på det andre forumet, men nå gleder jeg jeg meg til å se hvordan dette utvikler seg.

Ser det er mange kjente nick, men også noen nye.

Er det nye folk eller bare extreme makeover?

 

Kunne ikke se noen avdelig for langholdskyting sånn i farta.

Kunne det vært aktuelt?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Takket være Hansen så havnet jeg her. :D

Et ønske angående Kammeret.

De som skal moderere oss, bør ha ryggrad nokk til å slå ned på unødvendig chatting i trådene.

Og være så tykkhudet at de tåler litt sutring fra oss i allmuen.

 

Håper på mye info og gode debatter. :D

Link to comment
Share on other sites

Da ankom slåpen fra de dype skoger også. Ser riktig bra ut dette, og opplegget synes jeg lover godt for framtida.

For å bruke et gammelt uttrykk: "Jeg kan ikke annet enn klage..." :wink:

Respekt til initiativtakerne for å bruke av sin sikkert allerede tilmålte tid for at vi andre skal kunne får et bra forum.

Hipp, hipp :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare få si en ting i takke-tråden. Jeg har en god følelse i magen for dette. Hvis vi alle bretter opp armene, og tar oss selv litt i nakkeskinnet, så tror jeg rettelse vet jeg at dette blir bra. Tilsammen har vi flere hundre års erfaring i forumliv, og vet hva som gir god stemning og hva som gir surmuling. Skytternorge fortjener ett forum uten de feil og manger vårt forige stamsted hadde/har. Å kunne påvirke hvordan stamstedet vårt skal være, er vell noe vi har savnet lenge.

Jeg stemmer for ett tre gange tre hurra for de som dro dette i gang. Hipp hipp.

Det er foreste kjekt å se at en lystig kar fra Lier er her inne. Da dauer ikke 6,5x47 havelysta :D

Link to comment
Share on other sites

Flott initiativ, folkens!!!!

 

Har registrert meg her og, og kan bidra med mine manglande kunnskapar og bedrevitande holdning :D

 

Kjeme nok i alle fall foreløpig til å vere litt aktiv både her og på SL (ja takk, begge deler). Håper det er greit, og at dette ikkje er eit "vi liker ikkje SL"-forum.

 

Har eg forstått det sånn at her blir ei litt strengare linje enn SL angåande skittslenging, OT, chatting osv???

 

Og for dei som mot all formodning måtte kjenne igjen nick'et mitt, so har eg beholdt det gamle eg og.

 

Mvh

VLJ aka Alf Erik

Link to comment
Share on other sites

Jaja, da er vi på plass. Ser det strømmer mange på i dag!

 

 

 

er det noe forum logo på gang?

 

en tanke som slo meg er kammerenden av et rifleløp delt på langs.....

 

Forslaget med bilde av et kammer er like originalt som i SL, og slik skal det være!

 

NB! pass på at det ikke blir kammeret til 6,5x55 :D

Link to comment
Share on other sites

Hei, ser virkelig frem til ett forum hvor vi kan få kvalitet fremfor kvantitet og hvor vi kan dele erfaringer og meninger uten å drukne trådene i usakelige kommentarer og beskyldniger uten at det får konsekvenser eller reaksjoner i en eller annen form.

Håper det etterhvert blir en medlemsmasse med kompetanse innenfor de fleste kategorier og emner.

Gleder meg :D

Link to comment
Share on other sites

Jepp, da var man på plass :wink: Glimrende arbeid med og få forumet på plass så raskt. Blir spennende og følge utviklingen, og kanskje blir dette det sluttstykke kunne vært.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...