Jump to content

Takk


Giron

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja, da har jeg kommet over til den andre siden av kraften. Som jeg har skrevet flere andre steder, er jeg klar for å brette opp armene, og bidra med det jeg kan. Jeg kan også bidra med min mest verdifulle aktiva, nemlig tid. Dersom det er ønskelig kan jeg ta på meg en eller flere hatter for fellesskapet. Jeg har hue fullt av ideer.

I alle fall. Jeg er her, for det det er verdt.

Eirik

Link to comment
Share on other sites

vi har ei ladebu, men ingen ladekammer. kammerlader kan jo godt flyttes, skal se på det etterhvert, men har noen bugs å fikse, som f.eks problemet med PM som kommer etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Ser her ja! Endelig er forumet operativt - jeg er overbevist om at dette kommer til å bli knallbra etterhvert som man får tingene på plass :D

 

Jeg bruker selvsagt samma nick som før - og det må jo være en fordel at de som kommer over hit fortsetter å "være den samme" ellers tror jeg forvirringen blir total...

 

Jeg gleder meg til fortsettelsen!

 

 

Helga-Mari

Link to comment
Share on other sites

Ser her ja! Endelig er forumet operativt - jeg er overbevist om at dette kommer til å bli knallbra etterhvert som man får tingene på plass :D

 

Jeg bruker selvsagt samma nick som før - og det må jo være en fordel at de som kommer over hit fortsetter å "være den samme" ellers tror jeg forvirringen blir total...

 

Jeg gleder meg til fortsettelsen!

 

 

Helga-Mari

Velkommen, Lykkepilla! :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg slenger like godt ut spørsmålene her: vil det bli automatikk på at bildene som legges ut vil "krympe" slik som på sluttstykket? Ellers blir det nokså stoooore bilder etterhvert tror jeg.

Hvorfor ikke starte en egen tråd rundt slike viktige spørsmål som dette, kjære jaktlykke? :wink:

Link to comment
Share on other sites

langhold hører vel inn under skyting forumet. man bør kunne bruke dette til langhold sammen med andre? slike forespørsler bes videre pent om å legges i forslagskassa :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, da er jeg på plass oxo..Gleder meg til og høre på morten vinje dele sine kunnskaper om våpen og ammunisjon igjen ...takk til dere som starta dette....skulle det være noe jeg kunne bidra med er jeg tilgjengelig.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Da har jeg og kommet over. (Sikkert til forargelse for noen, og likegyldighet for resten, men dog...) Vil benytte anledningen til å takke dugnadsstyret for både å gjøre en fantastisk innsats, men og for å være fremsynte nok til å benytte anledningen vi nå fikk til å starte noe helt nytt. Jeg håper dette blir bra, og vil gjøre mitt ytterste for å bidra på en god måte.

 

mvh

Oddvar

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Da har jeg og kommet over. (Sikkert til forargelse for noen, og likegyldighet for resten, men dog...) Vil benytte anledningen til å takke dugnadsstyret for både å gjøre en fantastisk innsats, men og for å være fremsynte nok til å benytte anledningen vi nå fikk til å starte noe helt nytt. Jeg håper dette blir bra, og vil gjøre mitt ytterste for å bidra på en god måte.

 

mvh

Oddvar

Velkommen i gjengen - hyggelig å ha deg på lag! Bruk nå endelig tiden til å få dette slik du vil ha det i fremtiden :-)

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg tuslet hit jeg og...

Takk til ildsjelene bak formuet her :wink:

Og da var nok "frua" her også ja.......

Dere har ikke liggi på lat sia.. :lol:8)

Hei på dere. Trenger flere pc'er i huset nå vel? :)

 

Vi har en jækla dyktig teknisk sjef her på denne sida.

Men nå segner han snart om tenker jeg... 8)

Link to comment
Share on other sites

Tviler på om noen vil savne meg på den ene siden, eller juble på den andre,

men her er jeg nå likevel.

 

Ser fram til å danne nytt ekteskap med dette forumet, forhåpentligvis et

roligere, mer strukturert og ikke minst uten så sinnsykt mange barn...

 

Keep up the good work!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...