Jump to content

Takk


Giron

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Av redsel for å gå glipp av ting som jeg ellers ville finne bare på sluttstykket, vil dere også få se trynet mitt her. Om det blir permanent får tiden vise..... :wink:

Velkommen også her inne! Det er lov for oss andre å håpe. Ta i bruk Kammeret og gjør det til ditt eget. Sett i gang, for svingende. :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.kammeret.no/viewtopic.php?t=6&start=40

Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal svare på eller ikke, men vil i fremtiden sette pris på om du holder slike uttalelser for deg selv - og heller bare gjør det du har bestemt deg for. Slikt har det med å skape støy, og det har vi ikke bruk for. I dette forumet stiller alle likt, og skal ha samme muligheter til å bidra konstruktivt. Jeg har til nå ikke sett et eneste innlegg fra ErikP, men når han eventuelt poster her, skal han behandles på lik linje med alle andre, underlagt de samme reglene som alle andre. Du og jeg inkludert.

Klapp, klapp. Meget bra, her er det brukerne som evt ekskluderer seg selv og ikke "trynefaktoren"/det man evt har gjort tidligere som setter standaren.

Link to comment
Share on other sites

Er det "væpna revolusjon", så får man bare henge seg på. ;)

 

Etter å ha sett litt av hvordan folk oppfører seg i nettbaserte diskusjoner om diverse temaer (og da snakker jeg ikke nødvendigvis om norske eller våpeninteresserte folk), vil jeg bare ønske de ansvarlige her lykke til med å skape en bedre verden. Perfekt fred og lykke blir det jo aldri, men denne typen virksomhet krever en "fast hånd" eller ti for ikke å utarte. Det er dere tydeligvis smertelig klar over.

 

"Fred er ei det beste, men at man noget vil", som Ibsen skrev.

 

Hilsen Ririon

(Relativt fersk pistolskytter.)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...