Jump to content

Kristoffer Clausen hjemme til helgen, Gratulasjonsliste


jaktfall

Recommended Posts

Kristoffer er ferdig med prosjektet en vill mann førstkommende helg. http://www.envillmann.no/

Det har vært artig å lese og følge med på bloggen hans, spesielt i starten var det mange meninger om hvordan dette ville ende, men Kristoffer er jo ikke akkurat kjent som en "Quitter", så selv hadde jeg klokketro på han, så sant han klarte å holde seg unna sykdom, og det gikk veien!

Det skal bli eventyrlig moro å følge han fremover å se hva som er på tapetet av nye filmer utover høsten/vinteren.

Ser ut til at han ikke har tatt så mye skade av å holde seg unna karbohydrater heller.....

344w8dd.jpg

 

Velkommen hjem Kristoffer!

Mvh Bjørnar/ Bransjetilknyttet via http://www.jaktfall.no

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer så mye Kristoffer!

 

Har fulgt bloggen din hele veien! Du fikk deg en solid vestlands vinter i år, med kraftig snø og mange minusgrader. Men det slår vel kanskje sludd og regn? :D

 

Gleder meg til filmen kommer ut!

Link to comment
Share on other sites

Kona kauka at det var noe jeg måtte se på tv`n og der var jo gutten :D Så ut som du har holdt deg godt. Kjempemorro å følge bloggen, gleder meg til film og bok. Ville vert kjempeskøy om kammeret evt kunne selge signerte bøker. (setter meg først på lista :mrgreen: )

 

Vell blåst og velkommen tilbake!

Link to comment
Share on other sites

Har fulgt med bloggen jevnt og trutt gjennom året, og det er herlig at han deler opplevelsen med oss på den måten han gjør. Blogg, DVD og muligens TV-seri. Fyren er en stor inspirasjon for både små og store. Helt konge! :D

 

All verdens slags gratulasjoner til Kristoffer!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Hjertelig takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene. Det varmer virkelig og jeg setter stor pris på det. Det er godt å være tilbake og bra det ikke er lenge til jakta starter for alvor så vi kan komme oss ut i skogen og lage noen skikkelige filmer igjen:))

Regner med jeg treffer endel av dere på Elverum så skal bli trivelig å hilse på dere:)

 

Hilsen Kristoffer

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med flott gjennomført tur! Dette er noe annet enn å sitte på kontoret et år.. Tøft med de som gjør slike ting, og ikke bare snakker om det! :D

 

Regner med at det blir en bra fest i kveld ;)

 

Mvh Kristoffer

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig at Kristoffer har klart seg ute i Naturen et helt år uten annen mat å spise en det som er der.

Har fulgt han et år på bloggen, og blir nok både å kjøpe bok, og flere filmer av han.

 

Håper han gjør alvor av en vill mann i Afrika som han pratet om tidligere i vinter på bloggen, det hadde vært noe det.

Link to comment
Share on other sites

Bare å følge med på gratulasjonene, det er enormt krevende det du har gjort å tru ikkje det er mange andre som hadde holdt ut med det i 1 år frivillig.

Kjempemorro å lese blogg og spalter om deg.

Gleder meg til nye filmer fra Clausen.

Regner med du vart fort full i dag :D

Link to comment
Share on other sites

Hjertelig takk for alle gratulasjoner, setter virkelig pris på det:)

 

Vil gjerne informere om at vi nå har lansert Del 1 av filmen fra året i skogen og at boka blir lansert på Elverum på torsdag.

 

Håper mange av dere tar turen til messa og stikker innom standen vår for en hyggelig prat:)

 

Kristoffer

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...