Jump to content

Kristoffer Clausen hjemme til helgen, Gratulasjonsliste


jaktfall

Recommended Posts

herregud...så mye å lage ståhei av...tenk på mannen, les hva han har skrevet på bloggen..føler ikke skuffelse eller noe som helst...han har nok ikke hatt så lett!

 

 

Mulig han ikke har hatt det lett.. Men det var visst veldig lett for han og reise på en ukes jakt til Sverige............

Og hadde han sagt det viss ikke media fikk snusen i det? Neppe.

Link to comment
Share on other sites

Nesten ikke noe av det clausen sa han gjorde når han liksom var et år ute stemmer, men sist når eg skrev noe om det ble det ramaskrik, for det er tydeligvis ikke lov å skrive noe om den falske mannen.

 

Kjenner godt til han som han holdt til hos, og flere av de han hadde me å gjøre når han var der, så eg har fått vite mye, men det er vell best å holde det for seg selv siden clausen er fredet av mange her inne.....

 

Espen

Link to comment
Share on other sites

Enig at det er dumt og holde på sannheten istede for å si det som det er når dette dukka opp, men jeg bærer ingen nag til Clausen for det han gjorde. Jeg er sikker på at samtlige her hadde gjort det samme for sin syke far, men samtidig ikke skuffe fansen.

 

Greit, han har gjort en stor tabbe, men han er fremdeles en dyktig jeger og fotograf som jeg fremdeles kommer til å kjøpe fremtidige filmer av og følge med på!

Link to comment
Share on other sites

hva vet du om det var lett??? det pleier å hjelpe å dra bort og prøvd å tenkt på noe annet om det er vanskeligheter i livet...

 

Beklager, vet ikke om det var lett, men han kunne vell dratt tilbake til sitt prosjekt.. Da hadde han tenkt på noe annet som f.eks hvordan skal jeg overleve som han da ga utrykk for var hardt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...