Jump to content

hva FIKK du til jul?


v-max

Recommended Posts

jeg fikk x3m1 camo hos kjerringa....både vinter og sommer settet!ellers så fikk dattra vår ( 1,5 år) radiostyrt bil hos sin oldefar:lol: noe som fikk frem guttungen i meg....fåreslo også for kjerringa at jeg kunne montere et brett oppå bilen,slik at jeg kunne sitte i godstolen,og bare kjøre inn på kjøkkenet og få påfyll av rundstykker,samt boksholder til ølboksen...noe som ble besvart med et "puff" og et "snøft"... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hei. Va heldig i år - fikk ny kolbe av kjerring av kjerringa te rifla, så det lover jo godt for fremtiden. Det ble en med tommelgrep, og det like vi :D

Så ble det noen varme og kamuflerende hansker og skinnlue fra bikkja til bruk vinterstid, og en varm jakke for å ha under....

 

Berre lekkert - God Jul te alle :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk en Jerven Thermo hunter fra kona. Den skal bli flittig brukt på hortejakten til høsten, for dæven hvor jeg har frosset oppigjenom åra på post. Skal bli godt å få testet den i div forhold. Har lånt Jerven hos svogeren min, så jeg vet det er en stor forskjell uten pose ute i slutten av jakten.

Link to comment
Share on other sites

Mesteparten av gavene ligger fremdeles på posten, men jeg vet i alle fall at den siste til Staalesen med hilsen fra forfatteren er inkludert.

 

Ellers ble det en ny 50" plasma som felles julegave til meg og madammen. Julepresangen min fra konemor har jeg ikke helt klart å bestemme meg for enda. Mulig det blir en ny el-gitar (lurer litt på en PRS), evt. et nytt kikkersikte eller enda en Garand og/eller US Karabin. Får vente til jeg har bestemt meg.

 

Konemor fikk i alle fall en ny franken-AR av meg.

Link to comment
Share on other sites

Fikk skidress av fruen, så nå har jeg ingen unnskyldning for ikke å gå på ski... Pussig nok var det det hun fikk av meg og! Ellers fikk jeg bok om hundehold. Den er trålet allerede. Ellers fikk jeg artige gaver av ungene. Selvlaget på skolen. Blir nesten rørt av hvor flinke de er! :D

Link to comment
Share on other sites

En external HD til data'n, ei flaske "Ballantines", ett par sokker, ei flaske Braastad, enda ett par sokker, ei flaske solan cognac,

Mere sokker, ei flaske jegermaister, vent... jo ett par sokker, ei halv flaske Braastad, og ett par sokker.

Ett par lester, ei lita flaske jeger... og ett par sokker, ei konfekt eske "kong Haakon" og ett par sokker...

En lighter type Silva, ett par sokker, og til slutt noen håndklær og ett par sokker.

 

Det var det jeg kom på i farta... God jul...

Link to comment
Share on other sites

Tett over 1000 kr i penger (skal i potten som "går opp i røyk" nyttårsaften), boksershortser, lester, jaktlue, kaffekrus nr 2 i villmarks-serien, bilder, våpenspray fra Browning (Legia), konfekt, stor plate med melkesjokolade..... det jeg kom på i farten.

 

Fortsatt God Jul til alle!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...