Jump to content

PBGV Ares er forsvunnet! EDIT: Funnet i god behold!!


jaktlykke

Recommended Posts

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Takk og lov at det her endt godt :D Kos dokker masse jens. Ser fram tel

å hør losen når Ares jage hare tel førstepremie her hos oss i høst. Den treningsøkta han har hatt no

har han sikkert bare godt av :lol: Vældig glad på dine vegne :D Til dere andre: beklager den

vanligvis ulovlige dialekten :wink:

Mvh Taiko

Link to comment
Share on other sites

Bra han kom til rette :) . De fleste her på forumet vet nok hvor glad Ranger er i Ares. Regner med Ranger ikke har kommet hjem enda, etter som han ikke har komentert i denne tråden.

Når du leser dette Ranger, så har jeg et lite tips: Det er båndtvang nå, og Basset er ikke alltid like lette til å få til og skjønne ordet kom :lol:.

Link to comment
Share on other sites

Bikkja er koblet!!!! Er det ikke det alle harabikkjeeiere roper ut? :D:D:D

 

Det meste er vel sagt, og spenninga har vært høy her inne og skjønner jeg, kan bare føye til at Ares er litt slankere enn før han dro på kosetur i fjellet, men i uforskammet god form. Helt uskadd, men han har rulla seg i sau- og reinskit. Sikkert for å prøve å kamuflere seg litt for å klare å snike innpå, og hadde han skjønt at han må klappe igjen kjeften også så hadde han sikkert greid å sikre seg ei steik! :lol::lol::lol::lol:

 

Nei, skal ikke spøke med det, er bare så utrolig glad. Så nå skal jeg bare dusje og så kjører jeg og Egil opp til hytta jeg har bodd i det siste, for å drikke ØL!!!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Ares blir med, selvsagt. :wink:

 

Tusen takk for all støtte og alle meldinger jeg har fått, og beklager til alle jeg ikke fikk svart mens det stod på. Jeg har fått ca 200 sms siste døgnet. :wink:

 

Jeg og Ares er i den sedvanlige tralten, også her på forumet, i morra en gang tipper jeg. :D

 

SKÅL!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ares ble funnet i god behold :D:D:D:D:D:D i Tverrvatnet ved vei av kona til en i leiteaksjonen etter tips.

 

Ares var kvikk og fresh da vi kom ned fra fjellet og gjennsynet mellom eier og hund var følelsesladet kan man si :lol::lol:

 

normal_Gjenforening.JPG

 

her er bildet alle har ventet på

 

normal_DSC00785.JPG

her er ares rett før forsvinningen

 

normal_DSC00808.JPG

Her er fjellet noen hyttefolk hørte losen i, han hadde kommet fra høyre mot venstre kl 00 natt til mandag en halv time etter at han forsvant. Dette hjalp oss med retningen han tok.

 

normal_DSC00810.JPG

 

Slik var været i området i dag tatt like før han ble funnet

 

normal_DSC00806.JPG

 

tatt under aksjonen fjellpartiet er over grensen til Sverige

 

normal_DSC00797.JPG

 

slik lå jeg når ares snek seg ut av døra

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Får håpe du fikk slanket deg også :wink: Leste noe om matchvekta di i en tråd 8) Er veldig glad det gikk godt, satt oppe mye av gårnatten og fulgte med :wink:

He he!!! Joda, var vel ingen sumobryter fra før heller akkurat, men med en 8 km fjelltur i dag pluss det jeg ellers har gått i det siste, på omtrent null mat, så har det sikkert gjort meg litt mer presentabel! :lol:

 

Nå kjører vi oppover igjen, vi høres i morra alle sammen.

 

PS, skal endre signaturen først ja Lykke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...