Troll Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Jaktfall sende varene feil, svarer ikke telefon, svarer ikke på Mail og når de først svarer på Mail etter 2 uker holder de ikke det de lover. Litt greit å få "kjørt" en butikk litt for da ser du hva som bur i de. Grusom service og det dreier seg bare om 140 Kr i ekstra porto som de nekter å betale tilbake. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger#44 Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Elendig service hos Jaktfall?? Den var ny! Har utelukkende kun positive erfaringer med dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jegermeistern Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Jaktfall sende varene feil, svarer ikke telefon, svarer ikke på Mail og når de først svarer på Mail etter 2 uker holder de ikke det de lover. Litt greit å få "kjørt" en butikk litt for da ser du hva som bur i de. Grusom service og det dreier seg bare om 140 Kr i ekstra porto som de nekter å betale tilbake. PÅSTÅR du - uten noen som helst dokumentasjon. Og du opptrer anonymt. Det du skriver, kan være sant - eller det kan være en påstand, framsatt fra en konkurrent til det firmaet påstanden retter seg mot. Og - har du, forresten, reflektert litt over "nicket" ditt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peders Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Jaktfall får 10 av 10 mulige fra meg og Lars Lenge leve de gutta der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Nå må vi huske at det er ikke alle jaktsjapper vi kan si noe stygt om da; Klag på de faste 2-3, der er det fritt fram for stort sett hva som helst.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M67 Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Og du opptrer anonymt Og med nicket "Troll"... Er ikke ofte jeg skriver i slike tråder, men har da handlet litt med Jaktfall. Har hatt garantisak hos ham. 100% proff, ingen problem i det hele tatt, og ny vare på rappen da den gamle røk. Han sendte meg feil kikkertringer en gang. Dagen etter at jeg sa ifra om det, så lå de riktige i posten, med returkonvolutt til de andre. Telefonen tar han sjelden, men det skjønner jeg, så mange pratmakere som der er - meg selv inkludert. Flere innen denne bransjen er "redde" for å ta telefonen fordi det er noen kunder som ringer og ringer, og prater og prater, og knapt kjøper noe heller - jeg skjønner godt at de heller bruker mail. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Varegg Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 PÅSTÅR du - uten noen som helst dokumentasjon. Og du opptrer anonymt. Det du skriver, kan være sant - eller det kan være en påstand, framsatt fra en konkurrent til det firmaet påstanden retter seg mot. Og - har du, forresten, reflektert litt over "nicket" ditt? Og her kom det minst like mange udokumenterte påstander tilbake, ville jo vært synd om favortittbutikken din fikk en eneste klage ... Er dette måten å høvle over en vanlig bruker på i all åpenhet? Tror du virkelig han registrerte seg og lå undercover i 5 år bare for å poppe opp å snakke dritt om jaktfall? Enig med cheifen, hadde dette vært en tråd om f.eks. winge hadde det ikke kommet tilsvar i det hele tatt ... *Skuffet* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnyvang Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Jeg har også hatt en garantisak med jaktfall som gikk raskt og enkelt. Det hadde vært greit om trådstarter var litt mer konkret rundt saken sin. Hva er det jaktfall har gjort/ikke gjort? Jeg er ikke redd for å handle fra jaktfall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venatio Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Jeg var også kun gode erfaringer med Jaktfall. Aldri vært noe som helst problem hvis noe var feil eller skulle ha vært byttet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jegermeistern Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Og her kom det minst like mange udokumenterte påstander tilbake, ville jo vært synd om favortittbutikken din fikk en eneste klage ...Angående "udokumenterte påstander", "Varegg" - jeg har faktisk aldri handlet fra Jaktfall! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Og så om man ser på kalenderen er det neppe mange jakt/friluftsbutikker som har problemer med at betjeningen sovner på jobb nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Ja men da har vi det da; Jaktfall er ufeilbarlig, evt kritikk må være med fullt navn for å ha den minste sjanse å kunne VURDERES som troverdig. For kritikk av enkelte andre aktører er det fritt fram, anonymt, ingen som bryr seg-kjør på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Søvik Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Men at det er vanskelig og få svar på telefon og epost nå etter ferien hos Jaktfall er det ikke noen tvil om, jeg prøvde i nesten tre uker og ringe å sende eposter for og sjekke om en vare var på lager før jeg bestilte den. Men det var jo ikke noe problem for meg, kjøpte bare det jeg skulle ha en annen plass Men det er vell sånt i den bransjen der at det i perioder er veldig travet og liten tid til og besvare epost og telefon, det enkleste er vell som regel og bruke den lokale sjappa og heller velge et produkt som selges der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Varj Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Jeg skal fortelle dere en godt bevart hemmelighet, de som jobber i jaktbutikker er ofte litt over gjennomsnittet interessert i jakt, og om du ser på kalenderen er det jaggu midt i jakta. Har forøvrig aldri hatt noen problemer med jaktfall, men så har jeg heller ikke brukt de i høysesongen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Troll Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Bare en liten oppklaring. Jeg har ikke bransjetilknyttning overhode, driver med møbler jeg. Troll er min kjære Dunker og har ingenting med Nett Troll og gjøre, tror ikke jeg er alene om å ha navnet til jakthunden som nick. Anonym? ja men ikke så veldig hvis du gidder å søker på kammeret Dokumentere kan jeg, send PM og alle mail blir videresendt selv om jeg mener at mine mailer er private, men hvis noen ønsker og være dektektiv så kom igjen. Er Jaktfall hellig her inne? Kritikk må en tåle når en driver butikk, det er vell nettopp det man lærer av, og folk må være oppmerksome hvem de handler av. Mitt råd er handle lokalt ikke på nett om du ikke er helt nødvendig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avtreksfeil Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Jaktfall og KH-precision er vel de eneste nettbutikkene jeg handler hos med glede. Begge nevnte svarer på mail innen rimelig tid. Gjerne søndagsmorgen kl halv 7. Jeg har opplevt jaktfall som "treg" èn gang, og da var Bjørnar i Polen ei uke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Varegg Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Og her kom det minst like mange udokumenterte påstander tilbake, ville jo vært synd om favortittbutikken din fikk en eneste klage ...Angående "udokumenterte påstander", "Varegg" - jeg har faktisk aldri handlet fra Jaktfall! Det smarte her "Jegermeistern" hadde vært å stenge eller slette tråden og sendt en PM til brukern. Mvh Stig Lindahn Odinsvei 9G 1413 Tårnåsen Tlf 988 92 458 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergseten Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Men at det er vanskelig og få svar på telefon og epost nå etter ferien hos Jaktfall er det ikke noen tvil om, jeg prøvde i nesten tre uker og ringe å sende eposter for og sjekke om en vare var på lager før jeg bestilte den. Men det var jo ikke noe problem for meg, kjøpte bare det jeg skulle ha en annen plass Men det er vell sånt i den bransjen der at det i perioder er veldig travet og liten tid til og besvare epost og telefon, det enkleste er vell som regel og bruke den lokale sjappa og heller velge et produkt som selges der. sende nettopp epost til jaktfall i for 2 veke si med ei garanti sak på ein kikkert... fekk svar samme dag og fekk beskjed om å sende inn kikkerten... sende den forrige veke.. eg har vertfall ikkje noke å klage på frå deira side til no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MorganKane Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Veldig godt fornøyd med Jaktfall, troner øverst på lista mi sammen Våpen Søylen når det gjelder service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sindre.S.K Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Har ikke gjort noen storinnkjøp hos jaktfall, men måtte ha tørrkasset til icom fort som F. Dem sente det som brev før postgang samme dag, de viser en service vilje som er uvanlig for mange i den bransjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Tore Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Har heller ikke hatt noe problem med å handle hos jaktfall, syns det er bra service der jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolverine67 Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Vel det ser ut til at mange har positive opplevelser med Jaktfall. Det er ikke god nok grunn til å angripe trådstarter som tydeligvis IKKE har hatt like positiv opplevelse. Synes alle slike tråder bærer preg av at noen butikker er "fredet" mot kritikk, mens andre hakkes på jevnlig. Jeg har hatt kun positive opplevelser med både Jaktfall og f.eks Winge som får mye pepper... Generelt synes jeg bransjen fungerer bra. Har riktignok en sak på en annen aktør som heller ikke svarer på mail/telefon, men lar den ligge her. Men vær så snill, ikke angrip de som fremlegger en klage i åpent forum. Jeg tror det får bransjen til å skjerpe seg. Og uansett hvor bra mange synes en butikk er, så kan den sikkert forbedres? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Troll Posted September 17, 2013 Author Share Posted September 17, 2013 Da har jeg fått reaksjonen jeg ventet på. Mail fra jaktfall med løsning, greit nok men er vi imponert når en må sutre i åpent forum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Varegg Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Da har jeg fått reaksjonen jeg ventet på. Mail fra jaktfall med løsning, greit nok men er vi imponert når en må sutre i åpent forum? Man MÅ ikke sutre, da har du misforstått ... det er konstruktive måter å handle en sånn sak på, du kunne enkelt forklart hva det dreide seg om og fått et råd eller to. Å bruke sutring på kammeret som brekkstang overfor en forhandler i håp om at det øker sjansen for en positiv respons gir meg dårlig smak i munn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t-erwibe Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Jeg har heller ikke noe vondt å si om jaktfall, har lagt igjen store beløp der opp igjennom åra, og alt har funka knirkefritt, nå vet jeg at de har hatt det jevla travelt ei stund, pluss at de som jobber der er over middels interessert i jakt som beskrevet lenger oppe i tråden. At det det noen ganger kan bli en liten glipp må vi vel bare regne med, de er jo tross alt bare mennesker de også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimjorgen Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Føyer meg å i rekken av fornøyde kunder hos jaktfall. Hadde en garantisak der for en stund tilbake, ingen problemer der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachimmen Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Har handlet endel derifra å kjenner jaktfallgutta ganske godt! Det går i ett der oppe! Tlf rekker de sjeldent å svare, men makan til service skal du lete lenge etter! Er det NOE som helst galt ordner de opp, de er aldri vanskelig! Synd du føler det sånn for da må jeg si du sitter igjen med feil inntrykk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector 250 Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Vet ikke helt hva jeg skal mene om Jaktfall enda, men har selv inne en reklamasjonssak og det begynner å dra ut litt i tid. Etter at jeg endelig fikk svar (etter ca en uke) på mail ble vi enige om at jeg skulle returnere varen noe jeg gjorde 26 august sammen med brev som forklarte saken og henviste til mailutvekslingen som hadde skjedd samt mitt tlfnr for en litt kjappere løsning av "problemet". Etter det har det vært stille.......... har ringt mange ganger (og innsett at det ikke funker) og sendt to-tre mailer i etterkant for å høre at de iallefall har mottat varen, men null svar så langt. Det rare er at min bror sitter med innvilget søknad og vil kjøpe en 308 børse av de og får heller ikke svar på mail. Får vel bare holde pusten og vente litt mer........................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir-J Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Har som mange andre aldri hatt problemer med jaktfall. Er jo forståelig at i disse jakttider så kan det ta litt lenger tid. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gråhund Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Hadde for noen år siden en sak med jaktfall,den ordna seg til slutt men ikke av god service fra dems side. Mye mas før det gikk i orden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kammerherren Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Nå skal ikke jeg påstå noenting om tilnærmingen folk som opplever dårlig kundeservice hos forskjellige butikker benytter, men jeg har selv faktisk aldri opplevd å møte vanskelige selgere ved de største butikkene innen vårt felt.( Har handlet litt forskjellig hos Jaktfall og vil faktisk trekke frem denne butikken som en av de aller mest kundefokuserte som vi har her i landet. )Jeg tror at om en oppfører seg som folk, skriver en sakelig mail og holder en hyggelig tone så øker sjansen betraktelig for å få et positivt svar. Jobbet selv i butikk mens jeg gikk på skole og må si jeg opplevde en del kunder som en rett og slett ikke vil yte god hjelp til. Mange i Norge kunne ha god nytte av et kurs i god folkeskikk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MorganKane Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Da har jeg fått reaksjonen jeg ventet på. Mail fra jaktfall med løsning, greit nok men er vi imponert når en må sutre i åpent forum? Nei, du må ikke bruke kammeret.no som verktøy for å løse en sak. Personlig synes jeg slik sutring er en uting, synes man bør kunne underbygge sine påstander med noe mer konkret. Muligheten for å omtale seg kritisk om aktører er der for å kunne gi tips slik at andre forbrukere ikke går i samme felle. Heldigvis blir bildet mer nyansert etterhvert som svar kommer inn, slik som i dette tilfellet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VRT72 Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Jeg har god erfaring med de, kjøpte demper av de og fikk tilsendt en med feil gjenger. Ringte og sa ifra- de sendte meg en med riktige gjenger med en gang og sendte med en ferdig frankert returlappe som jeg kunne klistre på emballasjen jeg finn den nye demperen i og returnere den jeg først fikk feil. Når de gjorde en feil så rettet de opp på beste måte, kjapt og enkelt for meg. Anbefales! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Tja... Subjektivt er trådstarter (TS) tydelig svært misfornøyd med Jaktfall AS. - Dette skal være varer sendt feil adresse? - Påfølgende tvist om portoen ( antagelig da for å sende denne til riktig sted)?... -Videre da at Jaktfall AS ikke svarer på telefon/ epost i rimelig tid for å avklare / løse saken. Hvis det over er riktig forstått: Det er ingen akseptabel (kundevennlig) forklaring at Jaktfall AS ikke svarer på henvendelser om mulig reklamasjon det være seg telefon, epost eller brev innen rimelig tid. Det er uavhengig om det er Jaktfall AS eller trådstarter som har gjort feil klandreverdig og berettiget til kritikk at en aktør som Jaktfall AS ikke svarer på henvendelser fra privatkunder. Forbrukerkjøpsloven er såpass enkel og klar at det ikke bør ta lang tid for seriøse butikker å gi kunder ett "riktig" svar. Ett riktig svar trenger ikke nødvendigvis gå i kundens favør, dog må kunden forvente ett svar innen rimelig tid. Jaktfall AS og andre norske aktører har enormt mye å lære om kundebehandling fra gode nettbutikker bla i USA... Jeg forstår godt at flere og flere norske kunder handler denne type utstyr i utlandet. Kjøp våpen i Danmark / Sverige og våpenrelatert utstyr i USA så får du vanligvis varene raskere og betaler vesentlig lavere pris og utvalget et fantastisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bukke Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 PÅSTÅR du - uten noen som helst dokumentasjon. Og du opptrer anonymt. Det du skriver, kan være sant - eller det kan være en påstand, framsatt fra en konkurrent til det firmaet påstanden retter seg mot. Nå har jeg sett opptil flere lignende tråder her på Kammeret. Såvidt meg bekjent har ingen blitt stillt samme spørsmål på de trådene. Selv om jeg registerer at du ikke skriver med blå skrift, altså som moderator, så er du moderator, og følgelig kan du vel da etterlyse de samme spørsmål på de øvrige tråder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cameron Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Med mye kunder,og jakttid må det være lov å gjøre et par glipp/feilbehandlig med et par kunder av hundrevis!For meg står dem i Jaktfall høyest på lista av rask og hyggelig service! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Troll Posted September 18, 2013 Author Share Posted September 18, 2013 Jaktfall har svart på mailene og løst saken slik Jaktfall er kjent for å gjøre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector 250 Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 yess! Fikk endelig svar i dag på mail med tilbud om ny demper eller pengene i retur. Det tok litt tid og det beklaget de, men uansett thumbs up fra meg:-)) Handler nok mer fra de:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hillbilli77 Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Synes Jaktfall og Bjønar Nestangen er alle tiders å handle med,både ammopriser og service har for min del vært helt hundre prosent positiv,så det blir nok mye mer som kommer til å bli kjøpt derfra,ikke minst ammo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Heldigvis blir bildet mer nyansert etterhvert som svar kommer inn, slik som i dette tilfellet. nyansert??? Alle dyr er like men noen er likere... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadob Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Det er vel som med andre bransjer: Av og til kan noen oppleve "negative bølger" vedr. et firma. Men om kammeret.no - er riktig klageinstans? Trådstarter har kanskje sine negative opplevelser - mens andre har positive. Det som er så synd - er at når man går på en "riksdekkende kanal" med sin opplevelse - er at den ene parten kanskje blir feilaktig dømt. Men i denne tråden - skårer den ene parten ganske mange poeng Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeJeger Posted January 26, 2015 Share Posted January 26, 2015 Super service når de tjener penger på salg. Super vanskelige når noe ikke går som det skal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrolhead Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Æsj, blir bare lei meg. Kjøper sikte hos Jaktfall i slutten av Januar på nett, ikke av de dyreste men dog. Sikte ble sendt umiddelbart (to dager etter bestilling) ordrebekreftelse og bekreftelse ditt og datt ramler inn på e-post. Lover godt tenker jeg med tanke på eventuell framtidig reklamasjon. Mottar sikte i slutten av januar og jeg er fornøyd. Men sender en e-post ca 14 dager senere der jeg spør om de har flip up covere til den og en slik "lever" til zoomen da den lokale pusheren er tom for akkurat den dimensjonen. Intet svar, sender en reminder en uke senere uten å få svar nå pr 24.02. Velger å tro at e-posten min er havnet i junkmailen og at ingen jaktbutikk ikke gidder å svare i downperioder som vi er inne i nå. Hadde det vært i september så hadde jeg forstått det. Kan selvfølgelig ringe, men har de e-post oppgitt på nettsiden så får de jaggu svare og. Ps. kjøper IKKE mitt neste sikte der hvis servicen er slik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xprez Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Har handlet flere sikter herfra og har bare positiv erfaring med firmaet. Mulig du har vært uheldig med mailen din. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kammerherren Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Om en vil være trygg på at eposten er mottatt og faktisk lest så kan en be om å få lesebekreftelse fra mottaker. Om du ikke har fått den på noen dager, send purring. Havner eposten din i spamfilteret så har du et problem, da må du nok belage deg på å ringe, kanskje mange ganger. Jeg føyer meg inn i rekken av kunder som er strålende fornøyd med servicen hos Jaktfall.no. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jegermeistern Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 PÅSTÅR du - uten noen som helst dokumentasjon.Og du opptrer anonymt. Det du skriver, kan være sant - eller det kan være en påstand, framsatt fra en konkurrent til det firmaet påstanden retter seg mot. Nå har jeg sett opptil flere lignende tråder her på Kammeret. Såvidt meg bekjent har ingen blitt stillt samme spørsmål på de trådene.Selv om jeg registerer at du ikke skriver med blå skrift, altså som moderator, så er du moderator, og følgelig kan du vel da etterlyse de samme spørsmål på de øvrige tråder? Denne har stått ubesvart fra jakta for 1 1/2 år siden. "Sutre-tråder" er et problem for moderatorstaben. Stenger/stopper vi dem, er det sensur, og vi er utsendt fra Stalin og Pol Pot. Lar vi det skure, er vi enige med dem som kommer med de verste utsagnene, og er noen udugelige fjols. Når en tråd starter med såpass vage påstander som denne, blir det gjerne spurt etter dokumentasjon - i dette tilfellet var det altså en fra moderatorstaben som gjorde det først. Når det blir (omtrent like) mange innlegg pro og kontra, lar vi trådene leve - hvis ikke krangelen går over støvelskaftene. Etter ein stund gjør vi kanskje opp status - og ser om trådstarter har fått medhold. I en del tilfeller har størsteparten av innleggene gått mot trådstarter - og da må en kanskje korrigere trådtittel. Påstandene om forskjellsbehandling av jakt- og børsemakerforretninger vil moderatorstaben ikke ha sittende på seg. Slike klager må, i tilfelle, rettes til styret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrolhead Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 For min del er det ikke mening å "sutre". Men bare opplyse potensielle kunder og eventuell butikkledelse at servicen er for dårlig og håpe at den bedrer seg ved at noen sier fra. Hvis ikke de får vite at noen er misfornøyd så kan de heller ikke bli bedre. Jeg tar ihvertfall mot konstruktiv kritikk hvis ikke jeg er god nok. Har jobbet med salg i 15 år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hollako Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Potensielle kunder? Er det ikke bedre å bare opplyse butikkledelsen om dette da, slik at de får en sjanse til å rette opp saken direkte, uten å måtte forholde seg til opplysninger som en som tredjeperson ikke aner kommer fra en reell kunde med grunn til å klage, eller om det er en konkurrent som gjør hva de kan for å sette andre i et dårlig lys? Jeg har handla med Jaktfall mange ganger. Jeg kjenner ikke folka der utover å ha møtt dem et par ganger da de fortsatt hadde butikk det gikk an å besøke. Mine erfaringer med butikken er i det alt overskyggende positive, men jeg har også hatt en sak jeg var nødt til å mailveksle litt om. Det tok en dag eller to å få svar på mailene, men da jeg avsluttet en handel der og sendte dem en helt streit mail der jeg forklarte hvorfor, takket de pent for tilbakemeldingen. Det man skriver på nettet, bør man også ha baller til å skrike ut fra en torgpaviljong en godt befolket formiddag, med navn og telefonnummer på en plakat hengt rundt halsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiefen.v-2 Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Når en ikke oppnår kontakt med firmaet er det ikke greit å si ifra gitt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrolhead Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Jegere snakker, skriver på norges største forum/ sosiale medier for det har mye bedre effekt en enkel samtale til butikken der en kan lett bli oppfattet som en sur kunde. Ingen effekt. Og, ja, det er tydligvis flere som er misfornøyd. Jeg har ikke startet tråden, jeg tok en som lå der fra før av istedet for å starte en ny "sutretråd". Jeg håper fremdeles at min mail er havnet i søppelmailen og jeg vil få ett svar. Da skal jeg være den første som skriver inn her om at alt ordnet seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.