Gunnerside Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Jaktfall er vel en av dine Sponsorer Knut Erik på Vortex Optic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KnuteriK Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Det stemmer. Jeg har handla der i 5-6 år og alltid fått topp service. Og har fått spons siden i sommer. Jaktfall drives ene og alene av 1 person. At noen faller imellom eller får svar litt seint, er nok bare sånn det er. Mannen er ekstremt opptatt, og skal jeg snakke med ham, er det kun mulig seint på kvelden. Jeg syns det er ufortjent mye negativ kritikk. Jeg kan trekke frem andre aktører som er mye verre, og som er mer "annerkjent", men skal holde meg for god til det Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnerside Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Der ser du Knut Erik. Ofte er det 'Utakk er verdens lønn' for mange. Det at Jaktfall er din Sponsor på Vortex Optic beviser at firmaet er seriøst og videre sponser med optic og utstyr i høy prisklasse. All kudos til Jaktfall for dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruger #1 Posted December 24, 2015 Share Posted December 24, 2015 Herregud.. Unnskyld ordbruken i disse juletider... Jaktfall har levert varene alltid, han ringer dersom noe er uklart.. En av de virkelig seriøse aktørene på markedet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnerside Posted December 24, 2015 Share Posted December 24, 2015 Herregud.. Unnskyld ordbruken i disse juletider...Jaktfall har levert varene alltid, han ringer dersom noe er uklart.. En av de virkelig seriøse aktørene på markedet.. Godt å høre Det er nettopp slike innlegg som du nettopp postet som dreper det negative Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruger #1 Posted December 24, 2015 Share Posted December 24, 2015 Etter å ha skummet tråden, er det vel ikke så mye negativt å hente. Overskriften vil stå til evig tid, hvis ikke TS, eller moderator endrer.. Synd hvis det kommer opp i hvert søk på Jaktfall.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnerside Posted December 24, 2015 Share Posted December 24, 2015 Just presis Ruger #1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
30Ihmsa Posted December 24, 2015 Share Posted December 24, 2015 Kan bekrefte at han ringer om det er noe, ja.. Har lagt igjen mange av mine surt opptjente penger der, og har til dags dato kun opplevd god service. Men at folk kan ha noe å klage på, det regner jeg med faktisk. Det skal godt gjøres å kjøre en butikk dag ut og dag inn uten så mye som en klage. Men beskyldninger og pølsevev, kan man holde seg for god til. Det blir liksom ikke særlig konstruktivt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M40A1 Posted December 24, 2015 Share Posted December 24, 2015 Her er det bare å la tråden stå og gå som den er . Når firma får 95% positiv omtale ,som er 1 manns fåretak +eiger over middels interesse for jakt = kjempe bra ! At "kunde" sender retur kikkert UTEN sporing i julerush ( eller anytime) ,og skylder på firma, HAHAHAHAHAHA GOD JUL !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benelli86 Posted December 24, 2015 Share Posted December 24, 2015 Godt gjort å aldri gjøre feil. Han ordner opp, men som sagt en travel mann med stor jaktinteresse, og da veit vi alle at man logger av litt..Ellers orker man ikke mer og legger opp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Propell Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Han kun handla hos han to ganger, og de to gangene har gått knirkefritt. Kjøpt to sikter, det ene sitter på børsa fortsatt, mens det andre ble returnert fordi det var ikke et slikt sikte jeg trengte. Fikk tilbake pengene, null stress. Å sende en pakke med verdi over 1000,- uten sporing er rein skjær idioti. Og det er enda mer idiotisk å prøve å legge skylda på andre, noen ganger kan det være lurt å finne seg et speil og ta en prat med den personen du ser der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindskog Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Ren og skjær idioti, i beste fall. I verste fall forsøk på svindel... Hvor mye "sparer" man på å sende noe i den størrelsen som brev eller pakke uten sporing kontra med sporing? Typ en 50-60 kroner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm250sx Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Kun positive erfaringer med handling fra Jaktfall. Kjøpt 2 sikter og ymse utstyr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KnuteriK Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Som sagt. Jeg har bare positive erfaringer med Jaktfall etter å ha vært kunde der I mange år. Og overraskelsen var meget stor da Bjørnar ringte meg I sommer og lurte på om jeg kunne tenke meg å bruke den nye Vortex Razor HD Gen2 kikkerten, slik at vi kunne finne ut hva den faktisk duger til. I tillegg fikk jeg velge en håndkikkert og et spottescope etter eget ønske. Fri bruk mot ærlig omtale på nettet og ellers. Det er noen kr i optikk, og jeg vet ikke om noen andre norske forhandlere som har tilbydt andre skyttere lignende avtaler. Og optikken har innfridd så det holder, jeg er veldig imponert over 15x56 Kaibab håndkikkerten. Den har vært rå på jakt både på dag og nattestid. Gen2 siktet like så. Jeg har ikke fått skutt så mye langhold med det, pga av jakta, men av det lille jeg har skutt, så er jeg fornøyd. Det er mange som har fått testa siktet, og ingen har sagt noe negativt, og jegerne/skytterene i Sør Afrika som fikk prøve det da jeg var der for noen uker siden, vil alle ha der nye Gen2 siktet. En av dem mista ned Kaibab'n fra over god høyde stående bak på planet på en pickup, og kikkerten har fått seg en smell. Så nå skal jeg finne ut hvor god garantien er. Jeg har solgt mine andre kikkertsikter og har nå 2 stk Gen2 sikter, og et tredje på vei. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruiser Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Som sagt. Jeg har bare positive erfaringer med Jaktfall etter å ha vært kunde der I mange år.Og overraskelsen var meget stor da Bjørnar ringte meg I sommer og lurte på om jeg kunne tenke meg å bruke den nye Vortex Razor HD Gen2 kikkerten, slik at vi kunne finne ut hva den faktisk duger til. I tillegg fikk jeg velge en håndkikkert og et spottescope etter eget ønske. Fri bruk mot ærlig omtale på nettet og ellers. Det er noen kr i optikk, og jeg vet ikke om noen andre norske forhandlere som har tilbydt andre skyttere lignende avtaler. Dette har ingen ting med god service å gjøre Knut Erik. Det kan f.eks. kalles produktplassering, og det forventes at du skriver ting som: Og optikken har innfridd så det holder, jeg er veldig imponert over 15x56 Kaibab håndkikkerten. Den har vært rå på jakt både på dag og nattestid. Gen2 siktet like så. Jaktfall på sin side håper på å selge flere av disse produktene til lesere som ser at du har de og er fornøyd med de. Smart...!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KnuteriK Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Jo, det er god service når jeg for noen år siden bestilte en Sightron 6-24x50, får til svar at den ikke er på lager, og får tilbud om å kjøpe en 8-32×56 til samme pris. 2 dager seinere er kikkerten på børsa. Det er god service når jeg kjøper en brukt Sightron 10-50×60, som er x antall år gammel, bruker den selv i x antall år, får problemer, og kontakter Jaktfall, som uten å spørre om noe som helst, sender meg en kliss ny, med betalt retur på den gamle. Jeg har hatt ganske skarpe dialoger med Zeiss Norge da en 3-12×56 Diavari plutselig fikk låst zoomring og ikke gikk an å se igjennom. Da var det ikke bare bare å sende den ned og få noe nytt i retur. Jeg fikk ikke låne en tilsvarende kikkert engang,de kunne kanskje sende en Duralyt med 40 eller 42mm objektiv som var minst like god som Diavari, helst bedre. Og de sendte ikke opp den før de hadde min kikkert i hende, og jeg var uten kikkert i 10 dager. And the list goes on. At jeg skryter av produktene til Jaktfall nå i ettertid av spons, er naturlig for meg. Men jeg hadde skrevet i denne tråden uten den sponsen også. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barerobert Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Det er fordi Zeiss er så bra at de trenger ikke å yte hinsides service Selv om de gjør det, har selv fått deler tilsendt uten krav om betaling. Men du skjønner vel at du vil ha en viss bias når du blir sponset? Noe annet ville vært meget beundringsverdig. Vi mennesker er skrudd sammen på det viset at vi tar letteste motstands vei, de færreste er annerledes på det punktet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarvekongen Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 JJeg har hatt ganske skarpe dialoger med Zeiss Norge da en 3-12×56 Diavari plutselig fikk låst zoomring og ikke gikk an å se igjennom. Da var det ikke bare bare å sende den ned og få noe nytt i retur. Jeg fikk ikke låne en tilsvarende kikkert engang,de kunne kanskje sende en Duralyt med 40 eller 42mm objektiv som var minst like god som Diavari, helst bedre. Og de sendte ikke opp den før de hadde min kikkert i hende, og jeg var uten kikkert i 10 dager. And the list goes on.At jeg skryter av produktene til Jaktfall nå i ettertid av spons, er naturlig for meg. Men jeg hadde skrevet i denne tråden uten den sponsen også. Høres ut som du er ganske bitter på Zeiss fordi de ikke gjorde som du sa...... Men du var sikkert høflig og ydmyk i tonen når du kontaktet dem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarvekongen Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 dobbelpost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KnuteriK Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Jeg har hatt et godt forhold til Zeiss. Men kundeservicen der er på langt nær so god og rask som hos Jaktfall. Og hvorfor skal man ikke forvente god service når man legger igjen store penger hos Zeiss? Har de rett til å være arrogante og trege? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razumny Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Jeg er ikke sponset av Jaktfall på noe vis, men har lagt igjen en god slump bærumstiere hos dem. Jeg har utelukkende fått god og ikke minst rask service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnerside Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Neste gang jeg trenger noe "stuff"så blir det Jaktfall . Det er helt sikkert. Viktig å legge igjen penger hos de som bryr seg om kunden. Den "reglen " er enkel å følge ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barerobert Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Kjøpte Sightron hos Jaktfall. Som var feil med, den tok tre måneder å få ut av verden... Skulle gjerne kjøpt Sightron, bare ikke der... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnerside Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Jo, det er god service når jeg for noen år siden bestilte en Sightron 6-24x50, får til svar at den ikke er på lager, og får tilbud om å kjøpe en 8-32×56 til samme pris. 2 dager seinere er kikkerten på børsa. Det er god service når jeg kjøper en brukt Sightron 10-50×60, som er x antall år gammel, bruker den selv i x antall år, får problemer, og kontakter Jaktfall, som uten å spørre om noe som helst, sender meg en kliss ny, med betalt retur på den gamle. Jeg har hatt ganske skarpe dialoger med Zeiss Norge da en 3-12×56 Diavari plutselig fikk låst zoomring og ikke gikk an å se igjennom. Da var det ikke bare bare å sende den ned og få noe nytt i retur. Jeg fikk ikke låne en tilsvarende kikkert engang,de kunne kanskje sende en Duralyt med 40 eller 42mm objektiv som var minst like god som Diavari, helst bedre. Og de sendte ikke opp den før de hadde min kikkert i hende, og jeg var uten kikkert i 10 dager. And the list goes on. At jeg skryter av produktene til Jaktfall nå i ettertid av spons, er naturlig for meg. Men jeg hadde skrevet i denne tråden uten den sponsen også. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Der det er service, det er der vi trives best . De som ikke bryr seg, kan bare ha det så godt Knut Erik. Og ut fra det du beskriver og andre her, så ligger jaktfall godt over 95 % med gode tilbakemeldinger Jeg skyter en del med Accuracy Int rifler. Måtte ha litt hjelp kjapt med noe jeg trengte. AI i UK ordnet expresspakke rett på dør . Det tok snaut 5 dager. Egen agent var satt på saken til varene var levert. Det er slikt det skal være når du skyter med noe av det beste. AI server kunder Word wide på beste måte. De vil ikke ha ett dårlig rykte på at de ikke hjelper en kunde eller avdelinger i eks Forsvar etc.... Ellers BT i Swiss og Equipnor AS. Fantastisk service all the way Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sharpshooter Posted December 27, 2015 Share Posted December 27, 2015 Skjønner at det å ha ett enmannsforetak krever sitt. Men første bud er å svare på mail. I allefall når en får beskjed på tlf svarer at firmaet vil ha mail pga kvalitetssikring Sendte mail for ett par mnd siden ang spørsmål om montasjer og Sightron 10-50 til samboer'n. Ikke fått svar enda så hun endte opp med å kjøpe en NF. Mail 2 sendte jeg ang noen montasjer like før jul, fikk svar etter kort tid og montasjene lå i postkassa etter 2 dager Når han først leser mail går det kjapt Som kunde finnes det jo alternativer når man er på jakt etter optikk osv. Men tror nok firmaet går glipp av noen dealer pga dette John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.