Jump to content

Hvil i fred Geir


Torf

Recommended Posts

Veldig leit å høre at Geir har gått bort, kjente han ikke så godt men snakket med Geir på flere stevner senest under oppskyting på Løvenskiold for 14 dager siden, han var en trivelig kar med mange gode tips om skyting.

 

Mine dypeste kondolanser til de etterlatte

 

Kjetil

Link to comment
Share on other sites

Min dypeste medfølelse til familien. kjente han ikke personlig, men har selv noen som valgte samme løsning :cry: Dette er ubeskrivelig smertefult og håper derfor familien har støtte i sine nærmeste.

Og som nevt tidligere - all ære til familien som på denne måten synligjør dette rundt selvdrap.

Hvil i Fred Geir :!: håper værden er snillere der du er nå :!:

Ærbødigst

Tesla32

Link to comment
Share on other sites

Dette er trist, og sjokkerende å lese.

 

Gjennom mange år har jeg hatt gleden av å få slå av en prat nå og da. Følelsen av å stå overfor en positiv, engasjert og tvers i gjennom bra mann har alltid vært like sterk.

 

Min dypeste medfølelse til familien.

 

Reinhard

Link to comment
Share on other sites

Det er for jævlig å vite at det er pga mobbing Geir gikk bort. Vet hvem han er fra skyting og som gjest på den lokale puben. Trivelig kar. Mobberen burde få sitt navn i gullramme her på forumet, så vi slipper å stå ved siden av han på neste stevne.

 

Kondolerer igjen.

Link to comment
Share on other sites

Kondolerer.Føler med familien,venner og skyter kollegaer.

 

At en skytter blir mobbet og utsatt for press fra en pistol klubb som ender i ett slikt resultat er totalt uakseptabelt.

Her må kretsen og forbundet på banen.Dette må vi bare bli kvitt.Vi skyttere får nok pes fra andre hold.

Link to comment
Share on other sites

Kondolerer, varme tanker til familie og venner. En ufattelig tragedie, og en ekstra vanskelig slutt å håndtere for de etterlatte.

 

Dette er ikke lett å snakke om, men jeg synes dette er en litt vanskelig tråd i et åpent forum. Det står at han tok sitt liv etter en tids press og mobbing i sitt verv som styremedlem i Oslo Sportsskyttere og som oppmann i klubbens feltpistolgruppe. Konfliktene i klubben har ikke noe å gjøre i et åpent forum, i vertfall ikke nå i ettertid der Geir ikke lenger kan presentere sin side av saken.

 

:arrow: Det skal ikke henges ut noen med navn her som mobber.

:arrow: Dersom det er noen som føler for å forsvare seg, kan de ikke slippe til her.

 

Min oppfordring er å huske på at det alltid er to sider av en sak, og la det være med det. Siden det er et så sårt budskap velger vi å la det første innlegget stå slik det er skrevet. Men ta nå med denne betraktningen, og send varme tanker til de etterlatte, uten å fordømme noen. Det er uverdig med heksejakt i denne tråden, som er en siste hilsen til en skytter.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...