Jump to content

Litt skryt av Jaktfall...


ko-stens

Recommended Posts

Ser det er skrytetråder om leverandører fra tid om annen, så da fikk jeg bare lyst å hylle Jaktfall litt denne gang!

 

Bestilte en Zeiss Conquest 3-9x40 sent på mandag kveld. I dag fikk jeg den i posten! Raskere er det da ikke mulig å få levert noe! Og jammen var det ikke med en pose for frakt av vilt i bil i tillegg! Jeg får jo aldri bruk for det, da jeg så utrolig sjelden får noe, men lell a gitt! :D

 

I løpet av året har jeg planer om å investere i enda et kikkertsikte, til bruk på den andre rifla, og det er store sjanser for at jeg handler hos Jaktfall da og, for dette er den raskeste servicen jeg har opplevd noen gang! Nå rekker jeg å skyte inn rifla med ny kikkert før beverjakta til helga og. Stor takk til Jaktfall! :D

Link to comment
Share on other sites

har bare positive erfaringer med Jaktfall.no, synes det er utrolig bra service der. Kjøpte nylig en EKA swingblade kniv hos han og fikk med den samme viltposen på kjøpet. Swingbladen er en topp kniv og gjorde nytta på siste beveren jeg skøyt.

Link to comment
Share on other sites

Har handla ein del hos Jaktfall før men etter siste handel så blir nokk det siste gang, jeg såg etter en billig reim for eit par uker siden og var inne på jaktfall å tittet så såg jeg en alvorlig billig reim til KUN 59 kr (60 % rabat) så jeg bestilte den siden jeg har hat god erfaring med jaktfall før så tengte jeg at selv om det er så og si gibort pris er det ikke noe drit. så når jeg fikk det i posten monterte jeg den på børsa og tengte ikke mer på det. dagen etter skulle jeg bruke børsa, tok den over aksla og begynte å gå, men tror dere F*** ikke at den dritt reima sklei ut av sitt eget feste :x .Så børsa for i bakken glasset i kikkerten sprak og eg fikk ei ripe på løpet :x:x:x , det var ikke så farligt me kikkerten da var noe billigt brukte greier jeg hadde kjøpt på finn.no for noen år siden. etter forbannelsen over ripa i løpet hadde roet seg så festet jeg på nytt reima på rifla og løfta rifla opp etter reima for å sjekke om det var eg eller reima som var ubruklig, nokk en gang vile den skli av feste sitt. jeg sendte ein mail til Jaktfall for 2/3 uker siden for å si i fra at produkte deres ikke var noe tess, har enda ikke hørt noe fra dem, men kansje kunde service er deres sterke side? jeg er ikke interisert i å få noe kompensasjon eller noe i den duren, bare at i stadenfor å selge reima til 59 kr burde det heller stå "Gis bort på eget ansvar" :roll:

Link to comment
Share on other sites

Det er derfor jeg ALLTID syr fast festene i reima etter at jeg har stillt inn rette lengden 8)

Å bannlyse butikken for noe som kan skje med reimer til det 10 dobbelte er strengt av deg.

Jeg syntes det var god service å i det hele tatt gidde å ekspedere en ordre til 59 kroner.

Link to comment
Share on other sites

Det er derfor jeg ALLTID syr fast festene i reima etter at jeg har stillt inn rette lengden 8)

Å bannlyse butikken for noe som kan skje med reimer til det 10 dobbelte er strengt av deg.

Jeg syntes det var god service å i det hele tatt gidde å ekspedere en ordre til 59 kroner.

 

 

ordren var på langt over 59 kr du...

Link to comment
Share on other sites

En kan ikke forlange allverden av ei reim til 59 kroner, jeg tror jeg hadde satt den opp på kontoen for erfaring istedenfor å bruke tid på å klage på "skiten". Dersom du legger til skade på børse, frakt, tid som går med til klage (både her inne og til selger) tror jeg det billigste hadde vært å kjøpe en reim til 500 kroner som du hadde i 20 år uten problemer. Men meg om det.

Link to comment
Share on other sites

Man kan nok ikke forvente allverdens av ei geværreim til 59 kr. Men det er i hvert fall én ting man kan forvente: Det er at du kan bære børsa i reima uten at den ryker. Og selvfølgelig skal man ikke måtte sy selv. Produktet selges da som ferdig - ikke halvfabrikat.

 

Skal produsentene bli bedre, og vi brukere slippe drittprodukter, er det viktig at det gis tilbakemelding. Etter mitt syn er det absolutt på plass å gi slik beskjed som Ny-Jeger gjør. Mange ville nok også vært fristet til å kreve erstatning også...

Link to comment
Share on other sites

Ser det er skrytetråder om leverandører fra tid om annen, så da fikk jeg bare lyst å hylle Jaktfall litt denne gang!

 

Bestilte en Zeiss Conquest 3-9x40 sent på mandag kveld. I dag fikk jeg den i posten! Raskere er det da ikke mulig å få levert noe! Og jammen var det ikke med en pose for frakt av vilt i bil i tillegg! Jeg får jo aldri bruk for det, da jeg så utrolig sjelden får noe, men lell a gitt! :D

 

I løpet av året har jeg planer om å investere i enda et kikkertsikte, til bruk på den andre rifla, og det er store sjanser for at jeg handler hos Jaktfall da og, for dette er den raskeste servicen jeg har opplevd noen gang! Nå rekker jeg å skyte inn rifla med ny kikkert før beverjakta til helga og. Stor takk til Jaktfall! :D

Håper du får skutt no da! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Håper du får skutt no da! :wink:

 

Veeeel..... Ser dårlig ut! Er håpløst å jakte bever der jeg har fått tak i jakt. Altfor mye snø og is enda, og nå er det flere minusgrader om nettene, så dette ser dårlig ut. Vabbet i dyp, råtten snø med skare på forrige torsdag for å komme til å se noe. Ingen aktivitet å spore. Kun ei diger hytte å se, men ingen spor fra i år i hvert fall. Spørs rett og slett om jeg gidder å gå dit en gang til. I hvert fall når det ikke smelter noe snø omtrent. Tar meg kanskje en liten tur helt mot slutten av måneden, men trua er langt unna! :?

 

Får heller koseskyte litt med børsa på bane! Fikk skutt inn kikkerten dagen etter at jeg fikk den. Ser lovende ut. 8 mm samling med Berger, som jeg før ikke klarte å få under 30 omtrent med den gamle kikkerten. Så det er ikke BARE skytteren! Dessuten virker det som om kikkerten er overraskende bra i skumring. Litt negativt med at det er noe dorulleffekt, men det er nok en vanesak. Den forrige har "widescreenokular" og er snillere slik, men når man ser en grå verden i motlys...

 

Har i hvert fall ikke noe å klage til Jaktfall om enda! :)

Link to comment
Share on other sites

...det virker som de har greie priser disse gutta..

 

Enig der. Fant ikke Conquesten billigere noe annet sted jeg i hvert fall. Er såpass billig at man må lete med lys og lykter i andre land og tror jeg, og jeg gidder ikke vente i to til sju uker på kikkert! To dager var i overkant bra! :) Synes rask levering er bedre enn å vente i kanskje flere uker og spare noen små hundrelapper. Sightron SI koster for øvrig ikke stort mer enn kinakopier, og det må da være knallkjøp!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Føler jeg må skrive litt om servicen hos Jaktfall.

Kjøpte for kort tid siden en Sihtron SIII cm 10-50x60 hos Jaktfall. Denne var tiltenkt montering på 6mm Norma br rifla for bruk under 500 meters dobbeltstevnet denne helgen.

Jeg fikk dette siktet i god tid før stevnet, men hadde hendene fulle med å tilrettelegge for stevnet (er formann i Nidaros benkskytter Klubb)

 

Torsdagen kom; nå må siktet på, og skytes inn!

 

Siktet montert, grovinnstilt imot nabohuset, avgårekåre...banen neste.

Monterer frontrest, baksekk, børsa på plass.......

Begynne å titte inn i siktet....KRISEjeg får ikke fokusert parallaxen......jizzzezzz....og stevnet er dagen etter!!!

Siden jeg hadde med embalasjen til siktet hadde jeg Jaktfall sitt telefonnummer.

Følgende samtale fandt sted fra skytebanen (etter beste evne nogelunde ordrett...håper jeg)

 

Jeg:Hei, jeg presenterer meg, og forklarer situasjonen.

Jaktfall: Navnet ditt igjen (det får de)

Jaktfall: Adressen din var sa du....(den får de)

Jaktfall: Vi sender ett nytt sikte med "overnatten" pakke, du har den før klokken 11:00 imorra.

 

Jeg ble mere eller mindre målløs (og for de som ikke kjenner meg så skal det litt til)

Jeg: Mener du at du sender meg ett nytt sikte sånn uten videre?

Jaktfall: Ja, og jeg legger ved en returlapp til det med feil på.

 

Steike......dette kaller jeg service!!

Ps: En kjekk dame ifra posten kom med siktet på døren hos meg Fredagsmorgenen klokken 08:30.

 

mini-102.JPG

Siktet ble ikke montert før Lørdagsmorgenen.

mini-101.JPG

Skaut 500 meters gruppeskytingen med dette siktet, og kunne se 6mm kulehull på 500 meter. Toppoptikk!

Og igjen; takk for eminent service til Jaktfall.

Link to comment
Share on other sites

ja uten tvil så har serice mye og si for og bli fornøyd.er veldig mye vanskeligere og få tilbake missfornøyde kunder,en og yte godt humør og servise.og da kan en da også betale litt mer for en vare innemella også..jaktfall er en sånn butikk som kunder kommer tilbake til når det er snakk om og handle nye ting..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Gikk og funderte på noen fenn mårfeller her i vår men siden det er god tid før bruk av feller er aktuellt tipset jeg heller Jaktfall om disse, tanken var i utgangspunktet å importere selv fra UK.

Her om dagen dukket de opp i nettbutikken og veien var kort derfra og hjem til postkassa, som alltid god service og kjapp levering.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mer skryt til JAKTFALL.

Har kjøpt Garmin Astro et annet sted og lang skogsantenne på Jaktfall. Antenna satte seg dønn fast, men hylsa rundt bunnen var løs. Sendte dette med en kompis som skulle innom der jeg kjøpte Garmin. Der konstaterte de " uorginal antenne" og "dette tar vi ikke i". Den må du sende til Garmin for rep.

Ble vel litt både bekymret (for prisen) og sur da, sikkert. :P Sendte en e-post til Jaktfall der jeg forklarte hva som var skjedd og fikk raskt svar. Kunne prøve med "rørtang", og hvis jeg ikke hadde lyst selv så skulle de sende meg returlapp i posten. Sendte Astro`n til Skien og ba samtidig om råd til god antenne videre.

Kom tilbake med ny teleskopantenne med "bajonettkobling" ( belaster ikke antennefestet ved demontering).Tok ikke lenger tid enn postgangen heller og kosta ikke ei krone engang. Dette var service sa de. Ikke min feil at den gamle antenna satt fast. Dette hadde jeg ikke drømt om.

Så Tusen takk til Jaktfall. :clap:

 

mvh

Isbjønn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg vil også gjerne skryte av jaktfall, men har samtidig et spørsmål om posten:

 

Jaktfall sendte pakken min i går. Jeg bestillte på tirsdag. På sporingsnummeret står det at pakken min er sortert og videresendt fra oslo kl 06:08 i morgest. Men det som sjokkerer meg litt er at forventet levering er 02.08.

 

Jeg bestillte en film fra storfangst.no på mandag, de sendte den på tirsdag og jeg fikk den i går. Hvorfor skal posten ta 5 dager med jaktfall og bare en dag med storfangst? Jeg betalte jo like mye i porto!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Bestilte noe fra jaktfall 24/7. Fikk mail fra de at pakken var sendt 26/7, men var ikke med noe sporingsnummer. pakken har ikke ankommet til meg, og jeg får ikke i noen på jaktfall på mail eller tlf. noen som har noen tips til å få i de?

 

om du ikke får tak i de,så prøv å ta kontakt med dem på facebook om du har det...

 

eg klarte å bestille feil,så ble eg bekymret siden det kom opp at ordren var under behandling etter 10 minutt,så da skrev eg på veggen til jaktfall å fikk respons med en gang.

 

Så når det er sagt så har eg bare poitive opplevelser med jaktfall.all ære til de...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jaktfall får 10 av 10 hos meg, ringte mandag og sa at jeg må ha et tørrbateri til icomen, og at jeg lurte på om de var mulig og få de opp hit før fredag ( posten her er treig med og få ut pakker ) da sa han at de var bare og bestille på nett så skulle han sende de som A post med en gang.

Det er ikke tvil om hvor jeg handler neste gang

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jeg må kaste meg på her og skryte litt av jaktfall.

 

Jeg bestilte et rødpunktsikte fra dem. Kjapp levering og bra pris.

 

Litt uheldig med at det var et mandags exemplar, en telefon til dem og jeg hadde et nytt levert dagen etter. Ingen spørsmål.

Kun forklaring av problemt, og kjappt svar. Vi sender et nytt idag.

 

Det er service på et høyt nivå.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Bestilte noe fra jaktfall 24/7. Fikk mail fra de at pakken var sendt 26/7, men var ikke med noe sporingsnummer. pakken har ikke ankommet til meg, og jeg får ikke i noen på jaktfall på mail eller tlf. noen som har noen tips til å få i de?

 

Det samme har skjedd med meg. dem svarer ikka på mail eller telefon.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg har handlet av jaktfall en rekke ganger, og er særdeles fornøyd med servicen. Bortsett fra en gang de var litt treige med og svare på mail. Begrunnelsen var at det var veldig mye og gjøre og beklaget det. Gyldig grunn for meg.

 

Av det jeg har bestillt der kan jeg nevne: Kikkertsikte, Kikkert, jaktradio, kniv, wiglo.. og en del annet småsnacks.

 

Sitter igjen med et intrykk av veldig god service.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Fikk feil på min sightron kikkert fo under ei veke siden,sende kikkerten i posten å forklarte problemet kikkerten hadde.

Idag kom det ein flunk ny kikkert til meg i posten,uten noe spørsmål.

Der har mange forhandlere MYEå lære. 8)

Supert :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kan fremdeles ikke utsette på noe som helst hos Jaktfall i grunn... Har nå kjøpt tre kikkertsikter de siste par årene, med samlet leveringstid på ca fem dager... :D

 

Zeiss Conquest, Sigthron SII og SI. Alle sammen raskt levert og pakket inn så grundig at jeg sliter med å finne igjen innholdet i all bobleplasten.

 

SII'en jeg kjøpte i fjor var ikke på lager, så fikk modellen større for redusert pris i stedet, og det etter at jeg hadde blitt oppringt fem ganger om saken rett etter bestillingen og to ganger morgenen etter før jeg var i nærheten av telefonen...

 

For meg har det blitt slik at jeg alltid sjekker hos Jaktfall før andre steder om jeg skal ha utstyr.

 

(Samme sak gjelder for øvrig hjemmelading.no om jeg skal ha kuler og annet til lading.)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...