Jump to content

Julegaven


Ranger

Recommended Posts

Julegaven fra meg selv er til bygging hos P-O Stenmark i Sverige... Ellers ser jeg at det er et par spleiselagspakker i år, så jeg gleder meg siiiiinnsykt til å få åpne dem! Nesten så jeg vurderer å sette tenna i ribba rå!

 

EDIT:

Pakkene er åpnet og innholdet har vist seg å være til stor grad av samsvar med ønskelista! Fikk både skikkelig drill og elektronisk skyvelær!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

fant en pakke fra jerven i biln til fadern, på den sto det fjellduken thermo king size :D . kunne jo ikkje la vær å spørre hvem den var til! fikk som svar: nei.......eeeeh, den e tel nån på jobb. :oops:

 

men under treet i dag lå der en pakke fra jerven :wink: , men der var ingen fjellduk, der var en kopp og to gamle handkleder :evil:

 

håper da at dette er en spøk for å ta igjen siden jeg så pakken og at jeg får den i løpet av kvelden :cry: !

Link to comment
Share on other sites

Har pakka opp nå :D Det som betyr mest for meg måles ikke i kroner og øre, men i ubetalelig omtanke. :D Således, de små, men fine ting som sønnen min har lagt hjerte og sjel i, og en julehilsen fra en venn, med veldig gode ord. Det gjorde jula mi gull verdt, og gjør at jeg har en veldig rørt, men god følelse her jeg sitter.

 

Fortsatt God Jul! :D

Link to comment
Share on other sites

Sett Griswold? http://www.imdb.com/title/tt0097958/ Fikk lønnsslipp fra arbeidsgiver jeg også.... 0,00!

Klaget til sjefen og fikk dette svaret:

Synd det ble rot med lønnen din. Har ikke helt forstått hva som gikk galt.

Så da ble det ingen gaver hverken på frue eller barn eller meg..... Men vi ønsket hverandre God Jul da... (Helsikas synd at de koblet bort strømmen i går.. Panelovnen varmer så lite....)

Link to comment
Share on other sites

Midt i livet har man igrunnen det man trenger, og det man ikke har kan man egentlig kjøpe når det trengs. Dermed finner jeg mest glede i

de små, men fine ting som sønnen min har lagt hjerte og sjel i
pluss det at ungene setter pris på juletradisjonene vi har laget oss og julematen som vi legger litt sjel i. Også, såklart, å se hvordan ungene ser ut til å virkelig glede seg over over det de får, nesten uansett prisnivå :D Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

En pakke til meg selv - innholdende t/r Sør Afrika - kom ikke som et sjokk på noen :lol::lol::lol:

 

Men fikk noe annet som jeg ønsket meg:

 

En sånn bøyelig greie til å feste rundt trær etc. - til fotoapparatet - så jeg kan bruke selvutløseren - når jeg står der med trofèet (fisk er like aktuelt som et dyr :) ).

 

Men den greien er like brukelig som et "stand" til løpet :wink: (håndvåpen som rifle) - når man sitter/står på post.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er superfornøyd med alt jeg fikk idag; En nikon monarch håndkikkert av kona, en fjellduk av kidden og noen monsen dvd'er som skal konsumeres snarest med øynene :lol:

 

Har nettopp sett ferdig den monsenpakka å må bare si att kartet ble dratt fram og ett par ekspedisjoner er under planlegging:) jaggu herlig å se slik entusiasme..

Link to comment
Share on other sites

Midt i livet har man igrunnen det man trenger, og det man ikke har kan man egentlig kjøpe når det trengs. Dermed finner jeg mest glede i
de små' date=' men fine ting som sønnen min har lagt hjerte og sjel i[/quote']pluss det at ungene setter pris på juletradisjonene vi har laget oss og julematen som vi legger litt sjel i. Også, såklart, å se hvordan ungene ser ut til å virkelig glede seg over over det de får, nesten uansett prisnivå :D

 

 

Hvordan ser menyen ut hos dere juleaften da? har lagt merke til at du har et litt annet forhold til god mat en menigmann;) hos oss er det Altid tiur på juleaften med alt som hører til :D

Link to comment
Share on other sites

fant en pakke fra jerven i biln til fadern, på den sto det fjellduken thermo king size :D . kunne jo ikkje la vær å spørre hvem den var til! fikk som svar: nei.......eeeeh, den e tel nån på jobb. :oops:

 

men under treet i dag lå der en pakke fra jerven :wink: , men der var ingen fjellduk, der var en kopp og to gamle handkleder :evil:

 

håper da at dette er en spøk for å ta igjen siden jeg så pakken og at jeg får den i løpet av kvelden :cry: !

 

 

fikk den i dag :mrgreen:

 

nå må bare elgjakta komme :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...