Jump to content

Julegaven


Ranger

Recommended Posts

Julegaver ja, la meg se... Sokker, ullundertøy, lommelykt med sveiv, ei flaske cognac fra broder'n, hansker i hvit camo, dings for lading av telefon på tur, en pose tyggebein til hundene, mere sokker, ei 18 grams møresild og ett ølglass med elgmotiv.

Men det som virkelig er morro å få er ting som ungene har lagd selv, måtte bare lime inn denne som lå under treet i går.

 

Til pappa fra Ida.

 

image0-3.jpg

 

image1-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fekke eit sårt trengt Gatco slipesett av madammen, og jegerboka..

Å så fekk eg ein Rognald kniv a broderen, pluss ein del subsidier til div diverse..

 

Men det er meir moro med småen, sjøl om det blei litt mye for han.. Han spant bare i ring og visste snaut kor han skulle gjer av seg...

Link to comment
Share on other sites

En A tec demper til salongen. En Norrøna jaktsekk og den boka om 10 hjortejegere og 10 måter. Gleder meg til å lese andres erfaringer å måter å jakte på. Ja så fikk jeg litt penger, som jeg skal bruke på enten truger el ei bukse fra Bergans el Norrøna, får se hva jeg liker best av dem.

Link to comment
Share on other sites

Ny hovudlykt, Silva L3. Ein opplagt egoistisk gåve frå frua, etter at den gamle hovudlykta svikta i haust og jegeren kom heim med kutt i panna etter bæring av hjortebukk i bratte vestlandslier.

 

Ellers ein generell kommentar etter å ha lest tråden (med visse unntak): Det må vere ein draum for alle bedre halvdelar å vere gift med nerdar som oss....

 

Eit godt nytt jaktår til alle!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk en Norrøna Hjerkinn sekk og en gassbrenner til creme brulé'en av samboeren, en Pondus-kalender av min fire måneder gamle datter (merkelig hvordan hun får det til) og diverser tursokker og DVD-film. Jeg og sambo fikk også en Kenwood Major kjøkkenmaskin. Alt i alt en trivelig jul :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...