Jump to content

[Kunngjøring] Nye moderatorer


Bamrud

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moderatorene plukker fram kandidater som stort sett har kvalitetene som nevnt i posten over, styret får lista med kandidatene og ser over den at dette kan være bra moderator emner, dei som går vidare i prosessen, blir spurt om dei har lyst på jobben, dei som svarer ja blir med i moderator korpset, thats it...

Link to comment
Share on other sites

Ein moderator blir valgt utav det han har posta her inne, av kreative og kunnskapsrike innlegg samt det at ein har litt erfaring på forumet og at vedkommende er forholdsvis ofte pålogga.
(Min utheving)

- Dvs man bør ikke være for frittalende, eller kritisere viktige personer, og iallfall ikke NOJS :wink: For ellers så stemmer mye av kriteriene! :lol:

Nå var jeg nok for frittalende igjen, he he! :mrgreen:

(Dette er uansett ingen jobbsøknad!) :wink:

 

Lykke til med jobben alle moderatorer, fint å ha litt ny blod inn i rekkene også, noen er ukjent for meg selv om jeg har mye fartstid og er ofte pålogga, men det er jo bare spennende. :D

Link to comment
Share on other sites

Er kritikken berettiget og brukeren skriver mykje annet positivt, så er det ikkje problematisk det.. Ein som kun står å rir på negativ bølge og kun kritiserer uansett om det er NOJS eller andre ting, så er det nok stor fare for at han faller mellom stolene ja..

 

Trur ikkje dere som brukere hadde likt å hatt ein moderator som kun ser halvtomme glass og som er ute med pekefingeren heile tida heller.. :)

Link to comment
Share on other sites

Takk for tilliten 510whisper. I god gammel kammerånd hadde jeg selvsagt takket ja til en slik forespørsel, da jeg oppfyller alle kriteriene som kammersjefen har ramset opp.

 

 

.

 

Trur ikkje dere som brukere hadde likt å hatt ein moderator som kun ser halvtomme glass

Hva i helvete mener du med dette????!!

Link to comment
Share on other sites

Du kan slappe heilt av 20mm cannon, eg posta innlegget uten å ha sett 510 Whisper sitt innlegg, og kommentaren med halvtomme glass, er og forstå som at enkelte ser halvfulle glass og enkelte ser halvtomme, dvs det har med postitv eller negativ holdning å gjere, ingenting meir enn det..

Link to comment
Share on other sites

Er kritikken berettiget og brukeren skriver mykje annet positivt, så er det ikkje problematisk det..

Hmm, da oppfyller jeg kriteriene likevel da... Eller..? Jeg tror kanskje det går mer på hvem som liker hvem osv, og det er kanskje ikke så unaturlig heller, uansett om man har kommet med konstruktiv kritikk.

Link to comment
Share on other sites

Ranger, vil du søke alikevel? :mrgreen:

 

20mm cannon, kanskje eg kan kalles for glatt, men igjen det blir å spekulere i, at du misfortstår mitt innlegg, bør du ikkje holde mot meg.. Hadde eg skrevet det eg gjorde om deg, så hadde eg nevnt deg med nick også, for at det ikkje skulle misforstås.. Det var IKKJE tilsikta til deg!!

Link to comment
Share on other sites

Ranger, vil du søke alikevel? :mrgreen:

He he, nei jeg gjør ikke det, har det flott som jeg har det på forumet pr nuh! :D Var bare et lite skjevt spark til kriteriene, du kjenner meg! :mrgreen:

Som sagt så er det flott at det er kommet til nye moderatorer, og måtte de gjøre en god jobb for forumet. Det er voldsomt mye tekst og innlegg her etterhvert, og nye pisker må til for å holde styr på saueflokken. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Då vil eg ønskja velkommen til 2 nye moderatorer i staben, dei er aktivert i går og i dag, MorganKane og Palinder..

 

I det siste så har me mista fleire moderatorer, både Mork, Ko-stens, Tispa og her forrige dagen Vestlandsjeger som trakk seg..

 

Er enno midt i prosessen med å kontakte og anskaffe fleire moderatorer, så det kjem nok fleire inn om litt. :)

 

Uansett, ta vel i mot dei nye moderatorerne. :)

Link to comment
Share on other sites

Takker og bukker!

 

Det er for øvrig en kjent sak at undertrykt sadisme ofte kommer til uttrykk hvis en gis anledning i form av makt over andre. Forutsetningen er selvfølgelig at man innehar en slik tendens, så det blir spennende å se om det bor en sadist i meg, eller om jeg virkelig er så godhjertet som jeg har trodd hittil. Gyver løs på verket med skrekkblandet fryd.

Link to comment
Share on other sites

Godt jobba til staben! Dere nye får det godt på innsida, selv om det er et slaveri innimellom!

 

Hadde det bra på "bakrommet", og det var faktisk en ganske ok jobb og. Alt handler tross alt ikke om å "nedkjempe motstand", som enkelte kanskje av og til tror, det handler vel så mye om å hjelpe brukere med problemer og spørsmål og holde forumet ryddig slik at det ikke blir for uoversiktlig. Det begynner tross alt å bli ganske stort.

 

Lykke til med jobben, nye moderatorer! :D

Link to comment
Share on other sites

Enig med Vestlandsjeger. Jeg ser stadig etter "moderatorkontrollpanel" (det panelet som gir moderatorene muligheten til å lese brukerene sine tanker :winke1: ), men det blir vel en vane det også.

 

Lykke på reisen til de nye og stå på :D !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...