Jump to content

[Kunngjøring] Nye moderatorer


Bamrud

Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Grattis gutta!! 8)

 

Et knippe med høyst oppegående mennesker dette :wink:

Men det ligger jo i bunn og grunn hos oss vanlig dødlige å oppføre oss... :roll:

Tenke seg om ikke bare en gang men kanskje tre og fire ganger før man trykker "post/ok" knappen..... Tror det hadde bidratt mye til trivselen og kvaliteten på kammeret.

 

Hvis vi kan oppføre oss, samt med disse moderatorene og de "gamle", kan vi løfte kammere "opp igjen" og få tilbake kvalitetstråder og den gode stemninga.....

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Forumet vokser fortsatt raskt med et snitt på over 10 nye medlemmer hver dag og arbeidsmengden til moderatorene øker i form av flere innlegg daglig.

Derfor har styret etter ønsker fra slitne mods "ansatt" fire nye moderatorer.

Dette er folk som moderatorene selv har plukket ut og som de ønsker å ha i staben.

 

Vi ønsker Ole_Netland, Malle, G.Larson og fat_dog86 velkommen som moderatorer på kammeret.no.

 

Og dette gjør vi som sist med hornmusikk og trampeklapp!

 

 

For styret

Finn Ole Bamrud

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg endelig fått ei enda mer legitim forklaring på hvorfor jeg lar kammeret ødelegge for eksamenslesing, fokus på forelesninger etc.

Takker "gamlekara" (og den unge madammen) for tillitten og håper å gjøre en jobb alle (reflekterte, regelfølgende og snille) brukere blir godt fornøyd med!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

En moderator sirkler rundt på forumet og leter etter en stakkar som har tastet litt vel ivrig..så blir innboksen til denne arme synder spammet full av de mest avskylige trusler fra moderatorstaben før den usle brukeren blir sparket ut i det svarteste intetnettmørke...

 

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

... snakk for dere sjølv 8)

 

JEG derimot er mild som en vårvind der jeg ønsker dere velkommen og med mitt mest yndefulle smil (som dere kun ser inni hodet deres) hjelper jeg til med omtrent alt mulig. (Det slagordet til opplysningen 1880 er egentlig MITT...)

 

Ikke kjefter jeg, ikke er jeg sint, ikke kaster jeg dere på dør - nei jeg er bare Lykke (lig) jeg.

 

Velkommen til de nye moddene - ta godt imot dem folkens!

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ikke kjefter jeg, ikke er jeg sint, ikke kaster jeg dere på dør - nei jeg er bare Lykke (lig) jeg.
Siden du nevner det Lykke er det faktisk svært sjelden du er morsk på åpent forum. :D

Det er bare oss inne på drift du er sinna på en gang i blant. Du er på en måte vår tante Sofie. :mrgreen:

 

 

Åhh nei.. Hvorfor skrev jeg det. Nå blir det oppgjør på kammerset. :?

Link to comment
Share on other sites

En moderator sirkler rundt på forumet og leter etter en stakkar som har tastet litt vel ivrig..så blir innboksen til denne arme synder spammet full av de mest avskylige trusler fra moderatorstaben før den usle brukeren blir sparket ut i det svarteste intetnettmørke...

:mrgreen:

Ok... Jeg vil bli moderator... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

----------------------------

 

Jeg har kunngjort halve julegaven kammeret har fått. Resten har Egil og Bjørn S gjort selv på sin måte. :)

 

Våre ferskeste nye moderatorer er

 

Kjetil-A , ko-stens, Egil og Bjørn S .

Listen over nye moderatorer for denne gangen er derfor blitt endelig.

 

Og vi gleder oss!

 

Edit 31 desember.

Bjørn S har nå skiftet til nicket Trapperman

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Alltid hyggelig med nye moderatorer. Men er det slik at noen lar makta gå til hodet umiddelbart eller ? Eller er det slik i forumreglene, at det finnes en vedtekt om hvor mange innlegg man kan ha innenfor et gitt tidsintervall ?

 

Håper virkelig at enkelte finner seg en ny hobby. Hvis noen har noe mot meg personlig, så står de fritt til å sende meg en PM og få telefonnummeret mitt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...