Jump to content

Nytt medlem


Guest Hentesveis

Recommended Posts

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kremt, kremt. Hei forumet, jeg har som en del andre kommet drivende på en fjøl fra et annet forum.

Registrerte meg for en stund tilbake, og har brukt tid frem til nå på å lese innlegg og "prøve" å se ann andre brukere. Ja nok sånt generelt prat. Jeg er en kar på snart 30år. Håndtverker av yrke, drevet med jakt i vell 12 år, og praktisk skyting i ca.10 år. Lader det meste til eget bruk. Liker en god tur på fjellet, eller på sjøen. Aller helst med haglen som følges venn, og med gode jakt kompiser. Håper på et godt og konstruktivt sammarbeid med dette forum.

MVH TEE

Link to comment
Share on other sites

Hei alle!

 

Eg er litt ny her, men eg tenkte eg kunne prøva å gjera litt nytte for meg før eg begynte å spørja og grava om umogelege ting (ska sjøpe sallångriffele eller en sånn dærre pompehaggele vilken er qulest og best.) Så då hadde eg tenkt å hjelpa ein stakkar som spurde om "kva skal eg ha oppi 3006-patronene mine..." og som ingen andre såg ut til å bry seg om. The best laid plans of mice and men - slik gjekk det:

 

 

General Error

SQL ERROR [ mysqli ]

 

User kammeret_no already has more than 'max_user_connections' active connections [1203]

 

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Vart det brått og uventa ein for mange då eg logga meg på?

Link to comment
Share on other sites

Vart det brått og uventa ein for mange då eg logga meg på?

På meg virker det som om en får den meldinga dersom man logger seg på akkurat samtidig med at noen poster noe.

Har fått den meldingen et par ganger selv når jeg oppdaterer sida og da har det alltid vert et rykende ferskt innlegg så jeg mistenker at det er grunnen.

Link to comment
Share on other sites

Hei..!

 

Ser flere temaer jeg har lyst til å delta i, men vil gjerne si hei først.

Jeg har vært medlem ei stund, uten å kaste meg over tastene.

Mange gode temaer og skribenter her inne.!

Min jakt er hare og gaupejakt, ispedd med litt rev og gås.

Alderen har rundet førti. Har vært med på jakt siden jeg hadde melketenner.

 

Samme nick som på andre nettsider.

 

Vennelig hilsen

Lynxhunter.

Link to comment
Share on other sites

HAH! Du er bare SÅ avslørt! Jeg har nemlig ikke annet enn Dovreboxerbukser på meg, for jeg driver og prøver effekten av en slik grønn gugge som skal få det til å spire på kassa - NEMLIG! :P

 

(når det er sagt, så må jeg innrømme at jeg er glad for at røntgensynet ditt ikke er i vidvinkel sånn at du kunne se litt nærmere gulvet :oops:)

 

Trodde du et øyeblikk du mente vidvinkel, så hun kunne se HELE deg:)

Link to comment
Share on other sites

Vel så havnet jeg også hit. Abstinensen ble for stor, så jeg sprakk og meldte meg inn i største desperasjon over et sluttstykke.com som ser ut til og ha forsvunnet forgodt. Etter og ha besøkt kammeret flere ganger i det siste, så tror jeg at jeg vil trives godt her. Saklig og fin tone i trådene jeg har lest så langt. Og så er det en del god humor, noe jeg liker godt. :D

Link to comment
Share on other sites

Er sjelden på nett for tida, men fikk da med meg at sluttstykket kilte seg fast for godt, så jeg tok liksågodt pikkpakket mitt og flytta inn på Kammeret jeg og. Ser ut til å bli en trivelig plass å være, mange kjente nick og lun humor som gjør det hjemmevant. Enkelte har ikledd seg nye verv og roller, og det er jo bra. Så får jeg surfe litt rundt her inne da og se.... :wink:

 

Hilsen Ranger

Link to comment
Share on other sites

Tja, jeg misset denne tråden...

 

Jeg må vel følge godt skikk og presentere meg og da:

 

Marcus el Marc-X på et tidligere frekventert forum... Var med der leeenge, men gidde ikke å delta noe særlig på slutten.

 

Starter en ny langholdsklubb og leder "praktiskgruppa" i Tromsø pistolklubb. Er fr og med Mai-08 opplæringsansvarlig og sikkerhetsansvarlig i klubben. Kjørt CQB-kurs en god del år inom sikkerhetsbransjen. Også medlem i Rifleutvalget og jaktutvalget i TJFF.

 

Ja du har hel rett; mitt morsmål er IKKE Norsk, så skriveleifer er grunnet inkompetens.

 

Tjohei.

 

///M

Link to comment
Share on other sites

Hilser til alle her inne på kammerset.

Vet ikke hvor lenge jeg var på SL men jeg husker det bodde noen i en "solbleket combicamp" der... ;) og at det var en viss ”ulv” der som var lett å trekke opp om man sa noe galt om Remington.

 

Har blitt mye lurking her inne i det siste, men jeg ser det holder på å ta seg opp og da kan jeg jo like gjerne si ugh til alle :) Er ikke den mest aktive, men følger no med på hva som skjer og kjenner mange her inne.

 

SL ble dåpen min hva skyting angår, det tok liksom litt av når jeg begynte å lese der inne... når har jeg 2 våpenskap men er bare en vanlig skytter som koser meg med skyting uansett hvordan det går resultatmessig. Kjøpte meg Dfs Sauer i fjor og trives godt i skinnjakka mi.

 

Hørte jeg rykter om Kammerpils her i Trondheim snart ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...