Jump to content

Nytt medlem


Guest Hentesveis

Recommended Posts

Velkommen etter, MPS og Kjetil#1. :D

 

jeg husker det bodde noen i en "solbleket combicamp" der... ;) og at det var en viss ”ulv” der som var lett å trekke opp om man sa noe galt om Remington.

Den combicamp-historien har jeg heldigvis bare lest om ... Jeg er ikke den omtalte ulven, men når det gjelder ev. kritikk av Remington, vil jeg likevel informere om at det her inne kjøres en absolutt og ufravikelig nulltoleranse. Med uungåelige, dramatiske konsekvenser for dem som forsøker seg på slikt. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Velkommen etter, MPS og Kjetil#1. :D

 

Takk takk.

 

Ble jo såpass påvirket av Ulven og hans meningsfeller at jeg nå har en Remington 700 BDL i skapet. Et hyggelig bekjentskap som har skaffet meg mange fine dager i skogen og enda flere gode middager ;)

 

Lissomsnipern er fremdeles en M70 fra Winchester som skyter like godt som hvilken som helst remington ;)

Link to comment
Share on other sites

Ny her. Har vært innom og kikket en del tidligere, ble medlem i går. På sluttstykket brukte jeg den norrøne forklaringen til navnet mitt, Ære Ulv. Er skytter (koseskyting, jaktfelt, millitær og revolverfelt), jeger (hjort, elg og rådyr, har også jaktet i utlandet) og hjemmelader (99%+ av alt jeg skyter). Er 45 år, men fortsatt ikke voksen. Bor nord i Nordland. Har gjort andre avhengig av skyting. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei!

 

Er vel på tide og introdusere seg selv :) Jeg heter Even, er Sør-Trønder og stolt av det. Er for tiden i landflykitghet på Ås, blir forhåpentligvis snart ferdig med studier slik at jeg kan dra nordover igjen.

Er nok ikke verdens mest aktive jeger og skytter, men hjorte-/elgjakta på høsten er viktig for meg. Blir også litt rype-/skogsfugljakt.

 

Kommer nok ikke til å være den mest aktive her, men har stort utbytte av å lese det mer erfarne jegere skriver her inne.

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

 

Stormis her. Posta litt på Sluttstykke før det vandra heden, så enkelte vil kanskje dra kjensel på navnet. Ivrig patronsamlar og generelt sett våpeninteressert vestlending. Ser fram til mange interessante diskusjonar innpå her. :)

Link to comment
Share on other sites

Hei alle, gikk litt tid før jeg logga inn her men...

Ser mange sl navn går igjen her.

Ikke helt fortrolig med sia enda, men det tar seg vel opp etter hvert :oops::)

Har fått ny valp som skal ha stell og oppmerksomhet, så aktiviteten blir vel "så der"

 

Hilsen Egil

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei, mitt navn er Ole og jeg er en over gjennomsnittet våpeninnteressert Ungdom, 17+ fra Nordmøre. Pusler med baneskyting. men jeg driver ikke aktivt i konkuranser lengre. skyter for morros skyld. småviltjakt med hagle og forsøk på storviltjakt. har selvfølgelig et par våpen som jeg bruker.

 

Er mest interessert i militære/historiske våpen, men får ikke praktisert i det feltet før jeg får karret meg til en samlerlisens om mange år. var en del på sluttstykket etter informasjon, men var ikke medlem der. ser fram til mye nyttig informasjon og hyggelig kverrulering om alt og ingenting :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei, folkens!

 

Nytt medlem her, selv om jeg har lurket rundt en liten stund... :wink:

Ser ut til å være en trivelig og oppegående gjeng her, og ikke minst aktive!

Kjenner igjen enkelte fra Sluttstykket.

 

Litt om meg;

30 år, samboer og 1 barn. Bor i Telemark.

+ 3 hunder (håper å kunne bruke minst 1 etterhvert på jakt)

 

Driver med lerdueskyting, har skutt noe langhold tidligere.

Skal ta jegerprøve nå i august (intensivkurs), og håper å få med meg litt jakt i høst.

Jaktfeberen blir forresten ikke noe mindre av å lese deres erfaringer her... :mrgreen:

 

Kommer nok noen teite spørsmål fra denne kanten etterhvert, så dere får bare være tålmodige... :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Hei alle sammen

Har lest siden i lengre tid med stor interesse. Mye kunnskap og erfaring på en plass.

Helt naturlig å følge med videre - for å lære og rådspørre.

Jeg akter å bruke forumet aktivt med alle fordelene det gir :mrgreen:

 

Om meg selv: småviltjeger fra Finnmark, eks. DFS skytter, 33 år m familie og 2 små rekruttjegere på 0,4 og 3 år.

I skapet: Sauer 200 STR, FOX 12/76, Franchi Fast Black 12/76, Ruger M77 -22 hor. samt en gaaammel Krag.

 

Vh Malla

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej

 

Nyt medlem nede fra jeres broderland Danmark - fandt Kammeret.no via et link på et "søsterforum" her fra Danmark. Underligt jeg ikke har fundet det noget før - desværre :wink:

 

Er 34 år, har "altid" gået på jagt - og har skudt siden jeg selv kunne holde riflen.

 

Skabet indeholder pt.

 

Otterup kal. 22 LR

Remington 700 LTR .223

Remington 700 SPS Tac. .308

Sauer S/S kal.12

 

Hilsen John - aka Takleberry

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Hei,

Da stiger jeg på, ......uten bart.

Velkommen Haraball. Vi har alltids plass til noen trøndere til.. med eller uten dansesko og bart. :)

 

 

Hej

Nyt medlem nede fra jeres broderland Danmark -

Hilsen John - aka Takleberry

Hei Takleberry.

Tipper det er Nordisk Våbenforum du fikk vite om vårt broderlige forum?

Jeg var en del der for leenge siden. 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei!

Då har eg omsider meldt meg inn, etter å ha "tjuvlest" i lang tid :wink:

Interessene er først og fremst storviltjakt og rifler. All lesinga her inne har faktisk ført til at eg så smått har starta med lading :D

Og før eg avsluttar min første post her inne, vil eg gjerne få takke jaktlykke for hyggeleg velkomst pr PM :wink:

På gjensyn!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...