Jump to content

Kammeret.no til Villmarksmessen!


Morten Vinje

Recommended Posts

16 -19 april

 

Kammeret.no har fått gratis stand på Villmarksmessen i år, og retter en stor takk til arrangøren, og ikke minst til Kammerater Purdey og Donner som gjennom sine kontakter, åpnet for muligheten! Vi har også fått egen plass i jegerpuben, som faktisk blir å finne rett ovenfor Kammerets stand - ved siden av standen til Purdey (altså nicket Purdey). Planen er å kjøre litt live-reportasjer med bilder fra messa, og kjøre aktiviteten inn i en egen tråd her på kammeret, slik at de som ikke har anledning til å besøke oss, kan få med seg litt av det som skjer der likevel. Får vi tid og anledning, kanskje vi også kanskje kan prøve et par "bestillingsreportasjer" hos spesielt interessante utstillere?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg vil bare takke Villmarksmessa for at de stiller opp slik, Dette er et skikkelig bra tiltak som ble over all forventing og da jeg forklarte de litt om historikken og grunnverdiene i Nojs og kammeret var det ikke noe spørsmål. Dette var de kun positive til. Det er flott at de ser verdien av det og stiller opp slik, Det er ikke mange som gir bort gratis stand slik!!! Og konseptet med live reportasjer er en elegant vri, og jeg håper mange vil følge de da det er en del ting som skjer, under messa. og ikke minst få lyst til å ta en tur. Så bare kom med ideer om hva dere ønsker og få reportasjer fra.

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmm....

Tenke jeg skulle gi f.... i hele messa jeg, jeg ender bare opp med noe stæsj som jeg putter i sekken, for så å kaste det ut igjen midt i elgjakta da jeg er lei av bære rundt på det..... :lol:

 

Men HER ser det jaggu ut som jeg bør ta turen alikevel jo.............og sjekke ut hva mine "kammerater" finner på for noe sprell. 8):wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg en ny rifle, men har ikke summet meg til å søke tilatelse enda. Er det noen hensikt for meg å dra på villmarksmessa, i den hensikt å finne gode tilbud på ei rifle? Jeg har tidligere fått tilbud av våpenbutikker om at de kunne holde av et våpen til søknaden var innvilget. Er dette også vanlig praksis ved messetilbud?

Link to comment
Share on other sites

Er det noen hensikt for meg å dra på villmarksmessa, i den hensikt å finne gode tilbud på ei rifle? Jeg har tidligere fått tilbud av våpenbutikker om at de kunne holde av et våpen til søknaden var innvilget. Er dette også vanlig praksis ved messetilbud?
Min erfaring er at man gjør en avtale med forhandleren som gir deg messetilbudet også etter messen. De som er på messen ønsker nok å selge mest mulig på messen, men også å selge vel så mye på ettersalget.
Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Fikk i dag en oversikt over hvor de forskjellige har sine stand i posten. Reklame. Kan ikke finne noen stand på "Kammeret". Noen som vet hvor de skal stå ?

Link to comment
Share on other sites

Vi selger Kammereffekter på Villmarksmessen!

 

De av dere som har bestilt kan også kjøpe effekter der. Dere slipper da frakt og jeg slipper å pakke :D:D:D

Det dere må passe på er at dere får strøket dere på ordrelista slik at dere ikke får dobbelt opp med effekter.

 

Dette blir morro!

Link to comment
Share on other sites

Og av det har du lært følgende?

 

Tror aldri jeg vil lære.... :roll:

 

Våpenskap blir ALLTID for små. Kjøp minst dobbelt så stort som du antar du noensinne vil trenge... Så holder det kanskje ut året.. :lol:

 

Hmmmm....skulle hatt et våpenROM da....tror jeg vil slite i 40 kvadraten min med det....he he he

Link to comment
Share on other sites

Krone skrev

Nå sender Reinhard og undertegnede en hilsen fra messa!

 

Fint om dere som er der allerede kunne lagt ut beskjed her på forumet om dere kommer over særdeles gode tilbud da

( for oss som ikke kommer før lørdag :lol::lol: )

Spesielt interessert i gode tilbud på bra kikkert til sauern. He he

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...