Jump to content

Kammeret.no til Villmarksmessen!


Morten Vinje

Recommended Posts

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har vi en skapHelgelending her eller? :wink: Vi får høre med gutta om vi kan få til en liten Blånissesamling til sommer'n. Det hadde vært moro! :)

 

Standen ble rigga etter beste evne i går kveld. Det ser ut til å bli en trivelig samlingsplass. Vi har virkelig fått utmerket sørvis fra messa. Klapp. Klapp. Klapp :!:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ta en opprydding på laderommet i kveld(hvis jeg får tid) og ta med det jeg ikke trenger i morgen. Det som jeg får plass i håndbagsajen på Norwegian(blir eneste i den håndbagasjen...) legger jeg ut på standen som "til salgs for h.b. til KAMMERATER" og så får dere finne ut når auskjonen slutter (hver dag, eller om dere gidder å ettersende det til de aktuelle) Pengene som kommer inn vil jeg at det kjøpes en premie som går til NEST SISTEMANN på kammerstevnet :wink:

Sist er det ikke vanskelig å bli hvis en går inn for det, men NEST sist er det ikke lett å gå for på forhånd :mrgreen:

 

Bygger nytt laderom/hobbyrom, og holder på å rydde.

Link to comment
Share on other sites

Nei se det ja, kjempegreier! :D Her skal man være passe blind for å ikke finne fram. Og liveoverføring av aktiviteten på forumet, knall!

 

Gjør litt statistikk utav det da, merk dere hvor mange medlemmer vi har nå ved messestart, og foreta en opptelling etter at messa er pakket ned. :wink: Kanskje dere skulle ha en teller på et lysskilt med store røde bokstaver som teller antall medlemmer fortløpende? :D

 

EDIT: 5257 medlemmer i skrivende stund. :wink:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Har vert innom messa og hilst på noen av gutta fra Kammeret. Fikk meg og en fin caps. Fikk tilogmed levert premien til Kammersmellen. Veldig artig og prate med noen fra Kammeret bare synd det var kommet så få når jeg var der. Fikk og så hvidt det var hilst på "Purdey", han hadde noen av de flotteste børsen jeg har sett. lykke til videre :D

Link to comment
Share on other sites

Sitter nå i min nye fleece vest og cap fra kammeret(Tenkte jeg skulle pynte meg for fruen) og tenkte jeg skulle komme med et tips.

 

Åkrafjorden jakt holder til på C07-40. Der sitter det knallhyggelige folk som leverer hjortejakt til folkelige prisen, knallbra opplegg, kanon service og mange dyr. Disse gutta jobber virkelig for at kundene sine skal få en kanon jaktopplevelse.

Var hos dem for 1. gang i fjord og har allerede bestilt for 2009 og 2010 :D

 

mvh

Marius

Link to comment
Share on other sites

Hvor lenge er messa åpen på lørdag? Vurderer sterkt å ta turen! :D

 

Ddt klarer du! kompissen min fra fankriket kjørte 1300 km for å komme på denne messa!!!

 

Jeg vil først takke de som kom innom standen i dag.

 

deretter vil jeg beklage for at jeg kanskej ikke får tid til og snakke så mye med alle som jeg ønsker, Var litt kaos i dag, og var supersterssa.

 

Også en oppfordring til ukjente. Ikke vær redd for å si ifra hvem dere er på forumet, hjelper ikke så mye med "normale" navn.

 

Ellers er jeg ganske fornøyd med messa så langt, har fåt mye positive ilbake meldinger på de dobbeltriflene jeg har utstilt. Vi Skal få laget en liten foto shoot av de i morra!!!.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Også en oppfordring til ukjente. Ikke vær redd for å si ifra hvem dere er på forumet, hjelper ikke så mye med "normale" navn.

Ikke greit for alle med vanskelige nick med masse tall og bokstaver i, kanskje greit å skrive det på en lapp på brystet så kan uinnvidde spekulere på hva slags kode dette er! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

har fått mye positive tilbake meldinger på de dobbeltriflene jeg har utstilt. Vi Skal få laget en liten foto shoot av de i morra!!!.

 

Jeg har med Kamera idag jeg Morten :D

Link to comment
Share on other sites

Rakk som nevnt innom messa en tur på torsdag. Så nå har jeg en caps jeg kan kjennes igjen på. :D

 

Som pistolskytter, kunne ikke messa by på noe, men siden jeg også fisker hadde jeg utbytte av besøket.

 

For de av dere som reiser med tog til messa på lørdag, så vil dere bli kjørt av en kammerbruker dersom dere tar Lillehammertoget som reiser fra Oslo S klokka 9:37, eller fra messa med Larviktoget fra Lillestrøm klokka 15:23. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...