Jump to content

Kammeret.no til Villmarksmessen!


Morten Vinje

Recommended Posts

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ser ut til at jeg har klart og "lure" meg selv til og muligens handle ei krieghoff i .470 nitro :o

Synes du bør ta en titt på rifla til Morten Kjus i 375 før du bestemmer deg for en .... Krighåff...

 

normal_DSCN0580.JPG

Har kikket på de også :) meget fine våpen.

Moderatorene får unnskylde all siteringen. :)

 

Sjøl så tror jeg at jeg gikk for den nest nederste av disse i løpet av messa.

IMG_2017.jpg

En nærmere titt:

IMG_2029.jpg

Kort sagt NYDELIG!

Synd jeg ikke tok mange bilder av denne børsa.

Her holdt av Morten Kjus

IMG_2037.jpg

 

Praten gikk riktig så seriøst og ordentlig for seg inntil Lopez dukket opp. Da var plutselig alle hemninger borte. :mrgreen:

IMG_2030.jpg

 

Jeg syns det var en bra messe. Kanskje aller mest fordi jeg etterhvert er blitt kjent med mange av folka som stiller ut stasjet sitt, og at det stadig dukker opp nye beskjenskaper. :D

Link to comment
Share on other sites

@ Bamrud.

 

Hvem er han knotpungen som står bak oss der a? han må være fransk, for det lukta litt frosk akkurat da!!

 

Ellers skulle jeg ønsket at messa kunne vært litt dårligere, slik at det ikke ville vært så mye folk. I hvertfall kunne de droppet og hengt på standen min hele tida. Jeg måtte stå der og ljuge hele tida. Hadde jo mere lyst til å juge sammen med dere. Er jo ikke vits i og skryte til folk man ikke kjenner. Også var det ikke det minste gøy og se at dere satt der ti meter unna og hadde det veldig veldig gøy og hyggelig og mesket dere med alt slags digg fra de andre standene.

 

Men Kammeret på Villmarksmessen tror jeg ble en suksess!!! Og det er et konsept som har stort potensiale!!! Blir gøy og se hvordan dette kan utvikles til neste år!

 

Vi kan jo få Dacks til og innvitere fiskesiden.no til og samarbeide.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan jo få Dacks til og innvitere fiskesiden.no til og samarbeide.

 

Det vil jeg like å se, ikke minst høre på under forhandlinger om hva og hvordan :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Buejakt / hagle / revolver på gjedde osv. :lol:

Patroner sposet av "Napp og nytt" og ABU. :mrgreen:

 

Artig det, at jegerjentene kan ha kontakt. Jentene er nok litt i mindretall her på kammeret, men så gjør de til gjengjeld mye av seg.......... :lol::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

DSCN0568%7E0.JPG

 

Metallurgen på stand på villmarksmessen :D

 

 

haha... en Bergmann! Eks bedriftskontakt og Bergmann lars hilser! Takk for sist metallurgen. Har ikke sett deg siden vi laga kniver på mat.tek NTNU :D Verden er ikke stor!

 

hilsen lars

 

Heisann. (Det var du som prøvde deg på den F1'en som ble så skjeiv?)

 

Jeg ser jo bare litt brisen ut på bildet også, vanligvis ser det ut som jeg har helt i en kasse øl når jeg blir avbilda.

 

Ellers en trivelig messe og fikk hilst på mange kammerfolk. :D

Link to comment
Share on other sites

Heisann. (Det var du som prøvde deg på den F1'en som ble så skjeiv?)

 

Jeg ser jo bare litt brisen ut på bildet også, vanligvis ser det ut som jeg har helt i en kasse øl når jeg blir avbilda.

 

Ellers en trivelig messe og fikk hilst på mange kammerfolk. :D

 

Stemmer godt det :D Slo seg skikkelig under avkjølinga etter siste herding :oops: synd egentlig. kunne blitt en fin kniv. Fikk den heller ikke med meg tilbake til det kalde nord desverre. Artig å se at du er så aktiv på kammeret!

 

Lars

 

Innlegg redigert.

Å quote flere innlegg i hverandre og i tillegg med bilder skal vi unngå så godt det lar seg gjøre. :wink:

 

Kjell Olav

Link to comment
Share on other sites

Dere som satt hjemme i de varme stuer og fulgte villmarksmessen på kammeret.no, syntes dere at det fungerte? var det kult og være live on spot? Vi ser helt klart potensialet her til neste år, men hva syntes dere at fungerte? hva var spennende? hva fungerte ikke, hva kan gjøres bedre til neste år?

 

Dette tror jeg kan bli skikkelig kult etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

Det var veldig bra, For oss som ikke kom seg inn. Men en utviklings tanke kan jo være å ha ett web kamera med live overføring til kammeret.

 

En annen sak kunne jo vært å formidlet gode kjøp som ble funnet rundt av kammerets medlemmer på messa. Så medlemmene kunne kommet innom å "sladret" på standen.

Link to comment
Share on other sites

Det ble egentlig nok med å snakke med folk og svare på spørsmål - Villmarksmessen satt besøksrekord på lørdagen. Men nå vet vi jo hva det går i for vår egen del - vi følte oss frem denne gangen, så neste år bør vi legge opp løpet med disse erfaringene i bunnen - og lage bemannings- og aktivitetsplan. Da blir det mulig å sette inn større ressurser på "reportasjer" og andre aktiviteter.

Link to comment
Share on other sites

Hansen; du var jo der, de fleste av oss ikke, vi var avhengig av info i tråden her.

 

Det jeg savner er blant annet info om hvordan Kammeret.no ble møtt av andre enn "våre" på messa? Var det en interesse/nysgjerrighet på dette? Blir vi tatt seriøst, ble det informert om NOJS, hadde dere infomateriell til potensielt nye brukere/medlemmer, osv?

 

Å delta med en stand var vel ikke først og fremst for å ha et kammertreff der forumister i alle fasonger kunne slenge rumpa nedpå benken og juge litt, antar jeg?

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Det jeg savner er blant annet info om hvordan Kammeret.no ble møtt av andre enn "våre" på messa? Var det en interesse/nysgjerrighet på dette?

Det ble såpass hektisk at det ikke ble mye anledning til å informere om Nojs, men litt fikk vi sagt innimellom. De som ikke visste om oss (og det var en del av dem), var mer interessert i hva kammeret.no dreier seg om. Da vektla vi selvfølgelig dette - for kommer de først inn, vil de etterhvert også finne ut hva Nojs er. Responsen vil jeg si var udelt positiv - hvilket også ble gjenspeilt av de som allerede visste om oss. Det var artig å få et ansikt på så mange nick, og mange oppmuntrende tilbakemeldinger fra folk som ikke er registrert, men som leser fast. Samtalene med sistnevnte gruppe reflekterte at de var imponert over den samlede kunnskapen på forumet. Vi fikk også trykket opp visittkort med kammeret-logoen på, og en god del av de som ikke stoppet og tok en prat med oss, tok med seg et slikt.

 

Alt i alt er jeg godt fornøyd, selv om vi naturligvis kan gjøre enda mer ut av dette - og nå vet vi hva vi skal gjøre neste år, om vi får anledningen igjen. Årets Villmarksmesse har vært en verdifull erfaring i så måte, og potensialet er stort.

 

Får vi så stor plass neste år, kan det muligens være en idé å kjøre noen miniutstillinger med ulike tema, som reflekterer mangfoldet hva vi driver med? Kammerdrillingen, for eksempel (vi kan jo stille ut eieren også)? Ei skikkelig BR-børse og en langholdsrigg? Fancy ladeutstyr? Andre lekre greier? Mulighetene er mange, tror nå jeg :-)

Link to comment
Share on other sites

Vi fekk mykje skryt for forumet generelt. Frå folk som kanskje berre hadde hatt eit spørsmål ein gang dei skulle kjøpe seg børse f.eks, og som fekk massevis av hjelp og tips på kammeret. Traff mange som er aktive brukerar, og mange som berre var innpå og las.

 

Info og Promo om NOJS trur eg kan vere lurt å vente med til litt meir ting og tang er på plass der. Då burde vi kanskje ha ein eigen "krok" på standen, med logo til NOJS der ein kan få infomatriell og svar på spørsmål osv.

 

Webkamera kan vere eit tips. Eller i alle fall at det ganske ofte blir lagt ut bilder av standen, folket der og Kammerater i ein eigen tråd feks. Vi hadde jo litt av det i denne tråden, men kunne gjerne hatt meir!

Link to comment
Share on other sites

Bladet "Jeger" kom bort og ville ha banner på sida. So mulig ein kan få til litt PR der.

 

Da er det bare og sørge for å ta seg tilsvarende betalt.

 

Hvor mange lesere leser Jeger hver MND? hvor mange leser på Kammeret hver mnd, Enkelt regnestykket.

 

Paybacktime!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...