Jump to content

Si din mening om fellefangst!


Misty

Recommended Posts

Lagt inn svar.

Utrulig dårlig spørreundersøkelse. Når mennesker som lever i storbyene nedover i Europa skal svaret på dette kan vi jo bare tenke seg til hvordan det går. Undersøkelsen er også sterkt farget av at EU vil lage regler og godkjenne alt rund fellefangst.

Nei til EU!!!

Link to comment
Share on other sites

Har også svart. EU hadde et lignende skjema ang. seljakt for et par år siden. Finnes det lignende skjema for andre tema som angår folk eller tør de bare gi ut skjema som de allerede vet hva majoriteten kommer til å svare. For en del år siden undersøkte EU om det var mye jødehets i Europa, men undersøkelsen ble ikke publisert siden resultatet ikke passet de som bestilte den.

Link to comment
Share on other sites

Svart etter beste evne.

 

OT-interesant at EU har et slikt system for "høringer", her til lands er jo den vanlige mannen i gata i praksis uten mulighte til å bli hørt på nasjonalt nivå.

Link to comment
Share on other sites

+1

 

Bra initiativ, og bra respons fra kammerbrukerne her!!

 

Fatter ikke at det i det hele tatt er mulig å ha en slik ordning som EU har her, vil tro at "dyrevernerne" sitter og svarer på undersøkelse etter undersøkelse. Hvis man i tillegg legger til det urbane mennesket fra storbyer innenfor EU så ser jeg hvor det bærer hen.

 

Mange gode poeng har blitt gjort i tråden allerede, det er vel snart ikke noen forskjell på å være medlem av EU og å ikke være det - Norge må føye seg uansett. Det jeg har problemer med å akseptere er at det i hovedsak er noen kontorrotter som sitter og har siste ord i saken, etter å ha blitt hjernevasket av dyrevernlobbyistene.

 

En annen ting er selve utformelsen av undersøkelsen, har selv bodd i USA, men måtte lese mange av spørsmålene opptil flere ganger før jeg skjønte hvor de ville hen. Savnet også gode svaralternativer. Blir helt satt ut når det snakkes så varmt om "animal welfare," jeg var sikker på at dyr bare var dyr...

 

Knut

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...