bardp 615 Posted April 16, 2020 Share Posted April 16, 2020 Noen som kjenner til dette firmaet? Bestilte et Ballistisk-tårn derfra for snart en måned siden. Ordrebekreftelsen kom med en gang men tårnet er ikke kommet. Klarer nå ikke å komme i kontakt med firmaet. Quote Link to post Share on other sites
Jeffery 224 Posted April 16, 2020 Share Posted April 16, 2020 Jeg har handlet med dem et par ganger. Bare noe småting. Dette har gått knirkefritt, men så har det heller aldri vært noen problemer. Og det er jo hvis det blir problemer en ser bra de egentlig er. Så sånn sett er ikke erfaringen min noe særlig verdt for deg, men jeg har vel i grunnen et godt inntrykk. 1 Quote Link to post Share on other sites
Sakoen75 286 Posted April 16, 2020 Share Posted April 16, 2020 Prøvd "chatten" de har på siden deres? Quote Link to post Share on other sites
bardp 615 Posted April 16, 2020 Author Share Posted April 16, 2020 Har prøvd det meste og det nærmeste jeg har kommet kontakt er en telefonsvarer som ber meg om å sende meil. Og når en sender meil får en et automatisk svar som sier at det kan ta lang tid å få svar. Jeg bestilte Ballistisk-tårnet derfra fordi det sto leveringstid 2-5 dager. Nå er det gått tre uker uten at jeg har hørt et noe fra dem. Quote Link to post Share on other sites
amatør 644 Posted April 16, 2020 Share Posted April 16, 2020 Rart de bruker penger på TV-reklame og ikke har kapasitet til å ta imot henvendelser fra kunder... Quote Link to post Share on other sites
slemmo 1,369 Posted April 16, 2020 Share Posted April 16, 2020 Kan jo hende de har coronatrøbbel, men burde jo kanskje svare uansett. Evt TVreklame er bestilt og betalt for lenge siden og kan ikke settes i noe direkte sammenheng med hva som skjer der nå. Quote Link to post Share on other sites
Sakoen75 286 Posted April 16, 2020 Share Posted April 16, 2020 (edited) 3 timer siden, bardp skrev: Har prøvd det meste og det nærmeste jeg har kommet kontakt er en telefonsvarer som ber meg om å sende meil. Og når en sender meil får en et automatisk svar som sier at det kan ta lang tid å få svar. Jeg bestilte Ballistisk-tårnet derfra fordi det sto leveringstid 2-5 dager. Nå er det gått tre uker uten at jeg har hørt et noe fra dem. Ok, prøvde bare for å teste chatte funksjonen og kom raskt i kontakt med en eller annen person. Ellers får du søke opp firmaet på proff.no og finne roller og ta det direkte den veien. Edited April 16, 2020 by Sakoen75 Quote Link to post Share on other sites
Oryxhunter 15 Posted April 16, 2020 Share Posted April 16, 2020 Jeg har også bare noen få ordrer på samvittigheten hos Milrab. Men det har gått knirkefritt hver gang. Rask ekspedering og ingen kluss.👍 Sendte nettopp en mail til daglig leder, og fikk svar etter bare 2 timer at han skulle se nærmere på denne saken. Så håper det order seg for deg bardp. 2 Quote Link to post Share on other sites
bardp 615 Posted April 26, 2020 Author Share Posted April 26, 2020 Siste status er: Har fått meil fra de hvor de sier at de ikke har gjort noe med ordren og at de ikke vet når de kommer til og gjøre noe. Tilbudt og kjøpe noe annet for pengene jeg har betalt så det kan vel tyde på at de ikke har det jeg skulle ha. Men hvorfor ikke bare si det da. Jet er jo ikke interessert i noe annet. Om de ikke kan levere det jeg skal ha burde de jo bare si det og la meg få pengene tilbake. Synes ikke dette virker veldig seriøst. 1 Quote Link to post Share on other sites
Sakoen75 286 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 14 timer siden, bardp skrev: har betalt så det kan vel tyde på at de ikke har det jeg skulle ha. Men hvorfor ikke bare si det da. Jet er jo ikke interessert i noe annet. Akkurat sånt vil jeg kveles av, burde være krav om å få tilbake pengene og ikke måtte velge noe annet "piss" de har liggende. Quote Link to post Share on other sites
Jegermeistern 1,677 Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 På 26.4.2020 den 8.33, bardp skrev: - og la meg få pengene tilbake. Synes ikke dette virker veldig seriøst. Men det ser jo ut til å være "bransjestandard" flere steder enn i jakt- og skytter-bransjen at man driver for kundenes regning: https://www.nrk.no/osloogviken/2000-kunder-far-ikke-varene-de-har-betalt-for-hos-garderobemannen-1.14995573 Jeg har før, i opptil flere innlegg, skrytt av Meopta-importør Nygaard i Haltdalen. Vi bør kanskje bli flinkere til å vurdere ikke bare produktene, men også de som forhandler dem? https://www.kammeret.no/topic/88164-jaktdepotet-og-reklamasjonkundeservice/?do=findComment&comment=1313099 1 Quote Link to post Share on other sites
seawolf 868 Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 (edited) La oss slenge på Trond Alvestad på Hjemmelading.no også Maken til service og kjapp levering skal en virkelig lete lenge etter. Når det gjelder Milrab har jeg handlet litt klær hos de ved et par anledninger og alt kom som bestilt uten problemer av noe slag. Edited April 27, 2020 by seawolf 4 Quote Link to post Share on other sites
BC.Airn 519 Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 Har handla med Milrab. Flere av de andre som omtales her også. Bare positive erfaringer. Også med mange andre jeg har handla med. Om det har vært noe, så har det ordna seg. Vi bør ha forståelse for at sykdom inntreffer, en forglemt ordre kan bli liggende. Før vi tar den helt ut, så bør vi tenke over dette, sant. Og at ansatte i våpenbutikker kan bli eitrande lei av overdreven pruting og spille av tid, er forståelig. Når jeg tar kontakt, så er det konkret for å gjøre en handel. Alltid når jeg fysisk er i sjappa, så handler jeg noe – alltid noe man har bruk for. Har flere bestillinger som jeg ser fram til å hente. Kanskje heller ha fokus på alle de gangene når ting ordner seg. Jeg vil gi kred til hyggelige ansatte i våpenbransjen, de har tøffe nok tider som det er. Quote Link to post Share on other sites
bardp 615 Posted April 30, 2020 Author Share Posted April 30, 2020 Sendte en meil til de på mandag og ba om å få pengene tilbake om de ikke kan levere. Men de svarer ikke. De virker jo veldig useriøse. Blir vel advokat mat av dette. Quote Link to post Share on other sites
bardp 615 Posted May 4, 2020 Author Share Posted May 4, 2020 Ikke mye respons der. Prøver chat i dag men det er jo kun en robot som svarer og den er det ikke mye å bli klok på. Beskriv kort hva du lurer på, slik at vi raskere kan besvare din henvendelse. Hei Hva er status på Ordre 325122? en time siden Milrab Bot Kan jeg få navnet ditt? Bård Morten Pedersen en time siden Milrab Bot Ups, kan du prøve igjen? ?? en time siden Nye meldinger Milrab Bot Our team member will connect with you shortly. Quote Link to post Share on other sites
bardp 615 Posted May 4, 2020 Author Share Posted May 4, 2020 Etter vell en time var det plutselig en som svarte. Men han kunne ikke si noe om når de kunne levere. Nå er det avbestilt så får en bare håpe at pengene kommer tilbake på konto. Det at det tar tid å levere og at underleverandører er tomme på lager osv er til å leve med. Men at henvendelser ikke blir besvart er ikke til å leve med. Quote Link to post Share on other sites
bardp 615 Posted May 4, 2020 Author Share Posted May 4, 2020 I kveld fikk jeg en meil fra de der de beklager sen respons og bekrefter at ordren er kansellert og at jeg skal få pengene tilbake når regnskapsavdelingen kommer til min sak. Får bare håpe den avdelingen har hurtigere responstid en support. 1 Quote Link to post Share on other sites
bardp 615 Posted May 11, 2020 Author Share Posted May 11, 2020 Det ser dessverre ut til at regnskapsavdelingen ikke jobber fortere en support. Har fremdeles ikke fått pengene tilbake.😢 Quote Link to post Share on other sites
bardp 615 Posted May 14, 2020 Author Share Posted May 14, 2020 Blir jo litt sånn føljetong dette. Men i går fikk jeg en meil fra Klarna om at de skulle tilbakeføre pengene og at dette vil ta ca 7 dager. Så en vis fremgang er det da. Men så kan jag jo nevne en god nyhet og det er at jeg fikk et Ballistisk-tårn i posten på mandag fra Børselars AS det kom kjapt etter jeg bestilte det. Et utrolig flott system Swarovski har her. Snap on og kan konfigureres akkurat som en selv vill. Quote Link to post Share on other sites
bardp 615 Posted May 15, 2020 Author Share Posted May 15, 2020 Da har jeg fått pengene til bake så da kan denne føljetongen avsluttes. Men det tok altså nesten tre uler fra jeg ba om å få de tilbake før jeg hadde de på konto. Quote Link to post Share on other sites
Spike 88 0 Posted March 24 Share Posted March 24 Bestilte Thimberland sko fra Milrab. Tok 6 måneder å masse rot. Mottok mange hyggelige mail om det ene å andre. Til slutt sa de at jeg må bestille en annen modell. Gjorde det men fikk likevel skoen jeg bestilte fra fra begynnelsen. Men fikk ikke melding om at de endret. Det vil si at jeg ikke fikk skoen jeg bestilte. Bestiller ikke noe der igjen. De selger ting som ikke er vanskelig å få tak på andre plasser. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.