Jump to content

BABY GLOCK elller utemøbler


freezingduck

Glock eller utemøbler  

216 members have voted

  1. 1. Glock eller utemøbler

    • Glock 26 (babyglock)
      168
    • Utemøbler
      48


Recommended Posts

Ble pappa i går, og da sa jeg til kjerringa at en hver ny baby kraver en baby Glock (26) for å feire.

Hun vil at vi skal bruke pengene på utemøbler, men der er jeg helt uenig.

Utemøbler har jo ikke engang ordet baby i seg!!!!!

 

Hun er en person som har tro på demokrati, og han allerede fått 12 slektninger for å stemme for utemøbler.

Jeg mener at disse er inhabile, da de stadig kommer for å sitte på verandaen vår.

Derfor vil jeg gjerne bruke dette forumet til å få en mere rettferdig avgjørelse.

Har tro på at kammeret er en nøytral part i denne avgjørelsen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at jeg er overrasket over at så mange som 8 personer her inne har stemt på utemøbler.

 

Det har jo ikke engang ordet "baby" i seg! :mrgreen:

 

Kona mi går gravid nå med vår første, og hun lo godt da jeg fortalt henne om denne tråden. Hun syns du burde kjøpe deg en Glock. Så da er det offisielt, du har støtten til en gravid kvinne, og det må jo telle en del.

Link to comment
Share on other sites

Trenger ikke utemøbler i Norge, kjøpte selv nye våren 2012, ble ikke brukt i det hele tatt den sommeren..

Uansett, langt til sommeren, kjøp en BabyGlock nå så gør du som de sier her, kjøp noe billige brukte møbler på finn.no :wink:

 

Og så er G26 gøyale, er det siste av mine våpen jeg kvitter meg med :D

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med arving!

Selvsagt Glock! Har selv denne baby'en og den er adskillig mer nyttig enn noe plast / treverk som du neppe får bruk for mer enn et par dager i året.. (Regn, snø, vind, mygg, naboer og mange andre ødeleggende faktorer!)

Og en pistol er mye mer lik en baby enn møblene. Vet ikke om du har fått sønn eller datter men en Glock er jo en vakker datter, du har også brukt tid og kjærlighet (?) for å få eierskap på Glock'en.. Og i likhet med baby'en så tar du godt vare på Glock'en.. Ingen av 'barna' må stå ute i øsende regnvær! Kjærlighet er nok stikkordet her ja!

 

Lykke til med ny pistol! :D

Link to comment
Share on other sites

Joakim-G_R, jeg handler nå jeg, mens jeg fortsatt har penger igjen. :winke1: Etter at barnet har kommet til verden er det nok av andre ting som skal handles.

 

Personlig er jeg ingen stor Glock-fan, så det blir nok ingen slik baby på meg, men det hadde vært en utrolig kul dåpsgave da. En baby til en baby, typ. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett Woffs følgende kommentar

Gratulerer med arving!
slår det meg at jeg dessverre må stemme hagemøbler. Hagemøblene kan (hvis de blir tatt godt vare på) arves av dine barn. Glocken er det svært liten sansynlighet for at noen får lov til å overta etter deg. Faktisk, når du begynner å dra på årene, får du neppe lov til å beholde den selv. Nei kjøp hagemøbler. Da har du iallefall noe som du kan kalle "Mitt". :winke1:
Link to comment
Share on other sites

Gratulerer!

 

Klart du skal kjøpe babyglock, da har du en pistol som passer for små hender når du skal gi avleggeren din sunne interesser om noen år!

 

Men fra spøk til revolver, så å si, kjøp pistolen og dra på banen med den minst en gang i uka. Livet forandrer seg når man får unger, men for meg var det viktig å holde på noen gamle hobbyer for ikke å bli skvette gæren. Både du og mor har begge to godt av å komme dere ut av ammetåke og bleiedunster iblant, så blir det lettere å takle våkenetter og alt annet som følger med en baby i hus ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Stemmer for våpen, i dag kan du lage palle soffa og kabel trommel bord. kjempe tøft i følge bloggerene.

Her er det pallesofa og kabeltrommel bord og jeg kan kjøpe børse ladekomponenter og optikk..

å reise på jakt turer :forvirra::forvirra::forvirra:

 

Godet ikke kona er her inne å snoker :lol::lol:

 

Glemte å gratulere med avkommet..

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer :)

 

Kommer vel litt an på hva du har av våpen fra før,

og hva slags møbler det er snakk om.

Og finnes det noe utemøbler allerede?

 

Kan være greit å ha noe å sitte på, og grille om kveldene når småtten sover inne.

Og har du kaliberet fra før?

 

2 Babys på en gang kan også bli tungt ;)

Trenger mer input før stemming.

Link to comment
Share on other sites

Først og fremst gratulerer med reproduksjon :wink:

Jeg er sikker på at vi i god og kjent kammerånd kan samle sammen de møblene du trenger, og mer til.

Donerer gladelig to stk hvite plaststoler som har sett bedre dager, men som fremdeles duger.

Kjøp baby glocken med god samvittighet :D Du kommer til å trenge den når barneskrik, og kjerringmas blir for mye. En runde og ti på banen med gutta vil være din ladestasjon, og mulighet for å formatere hardisken :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...